3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 13:07
maandag 3 mei 2010 om 13:09
maandag 3 mei 2010 om 13:10
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 13:07:
[...]
Zeg mop... als je zo snel uit je panty schiet hè... zou het dan geen idee zijn om gewoon eens kousen te gaan dragen? Ja maar die zakken weer om de haverklap af, dus dan ben je nog nergens, en voor je het weet krijg ik m op de kop. Nou dan zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk
[...]
Zeg mop... als je zo snel uit je panty schiet hè... zou het dan geen idee zijn om gewoon eens kousen te gaan dragen? Ja maar die zakken weer om de haverklap af, dus dan ben je nog nergens, en voor je het weet krijg ik m op de kop. Nou dan zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk
maandag 3 mei 2010 om 13:10
maandag 3 mei 2010 om 13:15
maandag 3 mei 2010 om 13:15
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:03:
[...]
Dan had je dat vantevoren moeten bestellen TBL, nu is het helaas te laat
Maar, maar ik heb altijd mooi weer als we in mei op vakantie gaan. Zelfs als we naar Engeland gaan.
Ik wil mooi weer
[...]
Dan had je dat vantevoren moeten bestellen TBL, nu is het helaas te laat
Maar, maar ik heb altijd mooi weer als we in mei op vakantie gaan. Zelfs als we naar Engeland gaan.
Ik wil mooi weer
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)