3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 13:53
Goedemiddag,
Het kost me heel veel moeite om dit te doen, maar onder het mom van als ik zo stoer ben om in the heat of the moment een uithaal te doen richting iemand, dan moet ik ook zo stoer zijn om de volgende dag mijn excuses aan te bieden als ik tot de conclusie kom dat ik mijn boodschap ook op een wat vriendelijker manier had kunnen brengen of mijn mond had kunnen houden.
Dus bij deze mijn excuses en natuurlijk aan Minny in het bijzonder.
Ik ga niet lekker op het moment en ik word bij vlagen enorm getriggerd door dit topic. Daar kan natuurlijk niemand wat aan doen.
Het kost me heel veel moeite om dit te doen, maar onder het mom van als ik zo stoer ben om in the heat of the moment een uithaal te doen richting iemand, dan moet ik ook zo stoer zijn om de volgende dag mijn excuses aan te bieden als ik tot de conclusie kom dat ik mijn boodschap ook op een wat vriendelijker manier had kunnen brengen of mijn mond had kunnen houden.
Dus bij deze mijn excuses en natuurlijk aan Minny in het bijzonder.
Ik ga niet lekker op het moment en ik word bij vlagen enorm getriggerd door dit topic. Daar kan natuurlijk niemand wat aan doen.
maandag 3 mei 2010 om 14:05
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 14:02:
Ja maar jij probeert heel opschepperig in het oud Grieks te tellen Q, dat krijg je er dus van Ehhh... Tsjechisch is het feitelijk. En die jedna en dwa komt er nog prima uit hoor. De tři kost me al meer moeite, maar bij de čtyřl breekt mijn tong definitief ja.
Ja maar jij probeert heel opschepperig in het oud Grieks te tellen Q, dat krijg je er dus van Ehhh... Tsjechisch is het feitelijk. En die jedna en dwa komt er nog prima uit hoor. De tři kost me al meer moeite, maar bij de čtyřl breekt mijn tong definitief ja.
maandag 3 mei 2010 om 14:06
maandag 3 mei 2010 om 14:22