Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
@Janna, jazeker het is 1 doorlopende lijn geworden. Wel heb ik natuurlijk eerst met potlood de sterren ingetekend. Ik had mezelf ook nog bijna een hoekje ingewerkt waardoor ik niet uit zou komen. Een beetje zoals een vloer verven en er dan achter komen dat je niet mee bij de deur kunt komen. Met een hoop gepriegel toch gelukt.

@mocy, nee, ik ben af en toe wel gestopt hoor.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hihi! Wat zou dat personeel denken, als ze steeds mensen met die stickers bezig zien...
Haha, Courage, ben je met je hand vol met stickers gaan afrekenen?

Janna, geen idee wat ze denken, maar toen ik laat heel veel stickers op één appel stond te plakken, stond er ineens een supermarktmeneer verdacht dicht in de buurt
Fieka, leuk je non-stop line! Wat een werk moet dat geweest zijn!
Fieka, wat een werk zeg.

Courage, is ook een idee (zou het niet durven).

Ik heb de newspaperpagina en de tongverfpagina nog gedaan. Ook de pagina's waar je van het papier een soort rolletjes moet maken en de plak-aan-elkaar pagina (die komt gelijk erna).
quote:_Soleil_ schreef op 02 mei 2010 @ 18:07:

Janna, geen idee wat ze denken, maar toen ik laat heel veel stickers op één appel stond te plakken, stond er ineens een supermarktmeneer verdacht dicht in de buurt Ja, ik verwacht er ook altijd vragen over.. hihi... tot nu toe niets, dus blijkbaar is het heul normaal!
Fieka, die is gaaf geworden zeg!

Ik plak de stickers soms op de achterkant van telefoon als ik geen fruit nodig heb maar wel stickers wil.

Heb op de vrijmarkt flessendopjes gekocht voor de cirkelpagina.
Oh, ik zie dat er weer een date moment voor onze wreckies aan zit te komen. Wel nog even wachten, 't is pas 11 sept... Maar dan kunnen ze vast aan het idee wennen, wat smsen, msnen enzo...
Ff wat huisvlijt showen.

Grappig is, dat je duidelijk ziet dat de pag. niet op dezelfde dag zijn gemaakt.
Leuk, al die foto's!

Ik ga wreckie vanavond weer eens uit de kast vissen, hij lijdt ondertussen aan ernstig aandachtgebrek.
Die is leuk mocy! Ik vergeet m streeds mee onder de douche te nemen.. Kan m er eigenlijk ook gewoon naast leggen, want het douchegordijn is te kort dus nat wordt ie toch wel!
En ik begin steeds met dingen die een hels karwei zijn!

Hier dus al ruim 2 uur aangezeten.. Na een half uur voorbereiding stond er nóg niks op papier..
Ik zat net even op de wtj hyves te kijken en ik kwam zoveel bekende foto's tegen!

Doodling on the back of an envelope while watching tv, while waiting for downloads to finish, while waiting for Viva to load.. Etc.
Ziet er goed uit Jump!
Wat een kunstwerkjes weer!

Mocy, mooi zo met al die kleurtjes! Ga je er ook nog mee onder de douche of laat je het zo?

Jumpsje, grappig je backward backward backward

Zo heb ik dat bij "Write carelessly now" gedaan. carelessly now carelessly now carelessly now carelessly now...

Die pagina is alleen nog niet af, dus ik kan hem nog niet laten zien.

Schrijf je al die mooie letters uit de hand of heb je er een handig hulpmiddeltje voor (dit vraag ik uit eigenbelang, want ik schrijf echt beroerd, dus ik zoek iets om mijn eigen handschrift te vermijden ) ?

Je doodle pagina is ook mooi!
Nou soleil, ik wilde het dus natekenen, die letters, maar daar is helemaaal geen beginnen aan dus heb ik leuke lettertypes gedownload (dafont punt com), en daarmee in word bezig geweest, dat geprint en toen over gaan trekken/ doordrukken! (heel irritant dat zwarte ding op de achterkant van de linker pagina!).. Nogal een werkje dus, maar ik vind het wel mooi worden!
Dafont ken ik wel, ik gebruik veel lettertypes van die site in Photoshop.

Superslim om het zo te doen

Maar het zal inderdaad een aardig werkje zijn (je zou ook kunnen proberen om ze in spiegelbeeld te printen; dan de pagina met de printerinkt op de pagina in Wreckie die je wilt doen leggen en er even met een potlood overheen wrijven. Vaak geeft de printerinkt dan wel af op het papier eronder en dan hoef je het alleen nog mooi in te kleuren).
Ja met die rij in spiegelbeeld heb ik dat idd zo gedaan! Door met pen de randen te tekenen gaf het idd af. Met carbonpapier zou ook nog kunnen maar ik wil het heel licht doen zodat het nog uit te gummen is..
Jumpsje, mooi doodling zeg.
Thx steph

Soleil, wat doe je eigenlijk met Photoshop? Is echt 1 van mijn favo programma's op de pc! Heb m'n avatOr er ook mee gemaakt, Oké Oké, wel met een tut maar toch..
Ik bewerk mijn foto's ermee en ik pruts wel eens met wat afbeeldingen (plaatjes bedoel ik, bijv. van deviantart).
quote:noahtb schreef op 03 mei 2010 @ 15:23:

Ik zat net even op de wtj hyves te kijken en ik kwam zoveel bekende foto's tegen!Weet je ook wie ik ben.
Ik heb per ongeluk geslapen met wreckie. Gisteravond had ik er dingen in geplakt en ik wilde ze aandrukken. Dus ik wreckie onder kissen leggen en hoofd erbovenop. Ben direct in slaap gevallen om pas vanmorgen tot de ontdekking te komen dat die er nog lag. Het geplakte zit wel stevig vast nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven