Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zaterdag 1 mei 2010 om 23:31
Thanks voor de complimenten!
Inderdaad, de pagina inkleuren met wasco (alle kleuren behalve zwart), dan Oostindische inkt eroverheen (kan misschien ook wel met andere zwarte verf, maar wij deden het vroeger altijd met inkt), laten drogen en krassen maar.
Ik heb alleen het idee dat we vroeger nog met iets over de wasco wreven, zodat de inkt beter pakte, maar ik kan me niet meer herinneren wat dat was. Ik moest nu heel veel inkt smeren om geen wasco meer te zien en het laat ook een beetje los en ik denk dus dat dat daardoor komt...
Inderdaad, de pagina inkleuren met wasco (alle kleuren behalve zwart), dan Oostindische inkt eroverheen (kan misschien ook wel met andere zwarte verf, maar wij deden het vroeger altijd met inkt), laten drogen en krassen maar.
Ik heb alleen het idee dat we vroeger nog met iets over de wasco wreven, zodat de inkt beter pakte, maar ik kan me niet meer herinneren wat dat was. Ik moest nu heel veel inkt smeren om geen wasco meer te zien en het laat ook een beetje los en ik denk dus dat dat daardoor komt...
zaterdag 1 mei 2010 om 23:34
Mag best scherp zijn Steph. Door de wasco en de enorme hoeveelheid inkt ga je niet snel door het papier heen. Dus een naald of een prikker voor een memobord (hoe heet zo'n ding) of een tornmesje ofzo werken prima.
Bij de andere pagina heb ik de woorden gekrast en ingekleurd. Daar ben ik dus wel door de pagina heen gegaan
Bij de andere pagina heb ik de woorden gekrast en ingekleurd. Daar ben ik dus wel door de pagina heen gegaan
zondag 2 mei 2010 om 00:54
Ik zit ook te dubben of ik mijn pagina's netjes op volgorde zal nummeren of recalcitrant door elkaar.
Zal het laatste wel worden
En wat ik nou zal doen met de pagina die ik moet verliezen maar die aan de achterkant zo mooi vol zit met 4letter woorden.
Is dichtplakken ook verliezen?
Zo kan ik nooit slapen hè...
Zal het laatste wel worden
En wat ik nou zal doen met de pagina die ik moet verliezen maar die aan de achterkant zo mooi vol zit met 4letter woorden.
Is dichtplakken ook verliezen?
Zo kan ik nooit slapen hè...
zondag 2 mei 2010 om 13:09
Ik ben ook weer lekker aan het kleuren. Moet alleen veel nieuwe stiften gaan halen, ze doen het niet lekker meer.
Soleil, leuk die wascopagina. Was ik helemaal vergeten dat we dat vroeger deden.
Steph, lekker vrolijke kleuren gebruik je.
Thirsa, vooral die bovenste pag. vind ik erg mooi. Wat staat erin geschreven?
Fieka, prachtig je ''naai''-pagina en grappig die message in a bottle.
Soleil, leuk die wascopagina. Was ik helemaal vergeten dat we dat vroeger deden.
Steph, lekker vrolijke kleuren gebruik je.
Thirsa, vooral die bovenste pag. vind ik erg mooi. Wat staat erin geschreven?
Fieka, prachtig je ''naai''-pagina en grappig die message in a bottle.
zondag 2 mei 2010 om 14:24
Oh jaaaaa wasco over wasco. Dat was ver in de kelders van mijn geheugen verstopt. Ik was daar nooit zo'n ster in. Maar toen tekende ik mijn poppetjes ook nog als 2 rondjes met harkjes als handen/voeten. Misschien nog eens een poging wagen
Ik ben ondertussen klaar met mn nonstop lijn. Pfffffffffff wat een werk zeg.
Ik ga eens verzinnen hoe ik de "witte" pagina ga doen.
Ik ben ondertussen klaar met mn nonstop lijn. Pfffffffffff wat een werk zeg.
Ik ga eens verzinnen hoe ik de "witte" pagina ga doen.