Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb veel plezier gehad toen ik de linker pagina aan het maken was; ik vond dat als kind altijd erg leuk om te doen

Jammergenoeg geen hele duidelijke foto, door de inkt spiegelt het nogal.
quote:Janna80 schreef op 29 april 2010 @ 23:45:

Maar action is erger, da's namelijk goedkoper... Klopt en het is schandalig dat ze nog goedkoper zijn. Allemaal tactiek om je nog meer te laten komen
Mooi geworden Soleil
Soleil hoe heb je dat gedaan?
oehhhhhh nice nice :D wasco en uuhm, indische inkt toch???
Volgens mij wel Chayuz. (tenminste zo heb ik die techniek moeten doen op de lagere school *graaft in herinnering)
Dus eerst met wasco de pagina inkleuren, dan oost indische inkt en dan met iets niet te scherp erin tekenen?
Thanks voor de complimenten!

Inderdaad, de pagina inkleuren met wasco (alle kleuren behalve zwart), dan Oostindische inkt eroverheen (kan misschien ook wel met andere zwarte verf, maar wij deden het vroeger altijd met inkt), laten drogen en krassen maar.

Ik heb alleen het idee dat we vroeger nog met iets over de wasco wreven, zodat de inkt beter pakte, maar ik kan me niet meer herinneren wat dat was. Ik moest nu heel veel inkt smeren om geen wasco meer te zien en het laat ook een beetje los en ik denk dus dat dat daardoor komt...
Kan ook met gekleurde wasco en daaroverheen zwarte wasco (als je goeie hebt).. Leuk idee!!
Mag best scherp zijn Steph. Door de wasco en de enorme hoeveelheid inkt ga je niet snel door het papier heen. Dus een naald of een prikker voor een memobord (hoe heet zo'n ding) of een tornmesje ofzo werken prima.

Bij de andere pagina heb ik de woorden gekrast en ingekleurd. Daar ben ik dus wel door de pagina heen gegaan
dubbel
anoniem_39653 wijzigde dit bericht op 01-05-2010 23:35
Reden: en ik klikte echt maar 1x :)
% gewijzigd
Klopt Soleil. Ik ga eens nadenken...
Ik heb het ook wel eens wasco over wasco gedaan idd. (kleur en dan erover zwart dus) Lekker vaag ben ik
O dus ik had helemaal geen zoektocht naar inkt hoeven houden
Volgens mij niet Soleil. Maar ach, die inkt kun je best nog wel meer mee doen in je WTJ
Nog ideeën?
Ik zit ook te dubben of ik mijn pagina's netjes op volgorde zal nummeren of recalcitrant door elkaar.

Zal het laatste wel worden

En wat ik nou zal doen met de pagina die ik moet verliezen maar die aan de achterkant zo mooi vol zit met 4letter woorden.

Is dichtplakken ook verliezen?

Zo kan ik nooit slapen hè...
Donkey is dwars door elkaar heen gaan nummeren, ik ben meer dan van plan dat ook te doen met de rest van de bladzijdes.

En die pagina ga je gewoon niet verliezen! Ook recalcitrant
Ik ga mijn pagina met één woord vandaag maken/beginnen.
quote:Jumpsje schreef op 01 mei 2010 @ 23:32:

Kan ook met gekleurde wasco en daaroverheen zwarte wasco (als je goeie hebt).. Leuk idee!!Ja, zo deden wij dat vroegah!
Ik ben ook weer lekker aan het kleuren. Moet alleen veel nieuwe stiften gaan halen, ze doen het niet lekker meer.

Soleil, leuk die wascopagina. Was ik helemaal vergeten dat we dat vroeger deden.

Steph, lekker vrolijke kleuren gebruik je.

Thirsa, vooral die bovenste pag. vind ik erg mooi. Wat staat erin geschreven?

Fieka, prachtig je ''naai''-pagina en grappig die message in a bottle.
Woordpagina is klaar, maak er morgen wel een foto van. Ook weer veel kleuren.
Oh jaaaaa wasco over wasco. Dat was ver in de kelders van mijn geheugen verstopt. Ik was daar nooit zo'n ster in. Maar toen tekende ik mijn poppetjes ook nog als 2 rondjes met harkjes als handen/voeten. Misschien nog eens een poging wagen

Ik ben ondertussen klaar met mn nonstop lijn. Pfffffffffff wat een werk zeg.

Ik ga eens verzinnen hoe ik de "witte" pagina ga doen.
Heb je dan ook echt die zwarte lijn in die gekleurde (van die sterren) over laten lopen?
Wow Fieka, wat een monnikenwerk. Zonder één moment te stoppen gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven