Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:steph schreef op 28 april 2010 @ 22:59:

Die pagina met munten heb ik niet, is dat in hetzelfde WTJ als burn this page? (die pagina heb ik ook niet).Denk niet dat dat echt een opdracht is, maar gewoon eigen invulling
Ik zit ook al steeds naar die blank-pagina te kijken met het idee dat ik er juist wel iets mee wil gaan doen.

Maar dan wreck ik eerst die net-niet-af dingen bij.

Vandaag zat ik in de bus een beetje in Wreckky te schetsen. Ik kijk op en zie een stukje verderop een meid/vrouw (ben bizar slecht in leeftijden schatten) die ook een wtj had. Zij zag mij ook en we moesten allebei lachen. Ze ging er bij de volgende halte uit.

Ik heb dus geen wreckies van dr gezien. Dus als iemand vanavond in Rotterdam rond 6 uur met een mede-wrecker in de bus heeft gezeten, dan was ik dat dus
Ik weet niet zeker of ik er nog iets bij ga maken, maar voorlopig is mijn sew-this-page klaar

Wow, wat mooi Fieka! Leuk bedacht ook!
Mooi Fieka.
Wow, die is echt mooi Fieka!!

En wat grappig dat je een mede wrecker zag! hihi! Jammer dat je haar pas zo laat zag...
FIEKA WHOEHOE! die ziet er wel heel tof uit :D nicenice.

Helaas, mn journal is nog niet uitgelaten, we hadden personeelstekort dus we konden niet aan de wandel, jammerjammer maar daar gaat heus wel verandering in komen haha!!!
Before:

After:

En na een hoop geduldig gepuzzel:

Fieka, WOW die is echt heel mooi geworden!

Ik vraag me af: dat boek moet stuk. En wij maken er allemaal kunstwerkjes in. Toch iets te perfectionistisch voor dit boek?

Het begin..

Ook al gedaan.
Jumpsje, het forum houdt je wel bezig he
Dank jullie voor de complimentenquote:Tirsa schreef op 29 april 2010 @ 19:07:

Ik vraag me af: dat boek moet stuk. En wij maken er allemaal kunstwerkjes in. Toch iets te perfectionistisch voor dit boek?

Ik wel vrees ik

Wat heb je een mooie handenpagina zeg.

Jumpsje, leuk idee om voor je internal monologue titeltopics van het forum te gebruiken!

k heb mn write backward ook af. Ik heb eerst een paar keer geoefend voordat ik voor het echie ging. Ik kan namelijk ook spiegelbeeld schrijven, dus als ik van rechts naar links ga, schrijf ik vrijwel automatisch in spiegelbeeld. En dat was nu net niet de bedoeling. Ik heb er dan ook geen lang verhaal van gemaakt. Hoe meer woorden, hoe meer kansen op vergissingen.

quote:Jumpsje schreef op 29 april 2010 @ 19:09:

[afbeelding]

Het begin..

Leuk bedacht!

@Tirsa, wat goed dat je hem zo hebt terug weten te plakken!

Die zwarte pagina met al die kleurtjes is mooi!
quote:Tirsa schreef op 29 april 2010 @ 19:07:

Het gekke is, ik bén helemaal niet zo perfectionistisch. In niks eigenlijk. Maar bij dit boek wil ik het ineens allemaal mooi doen

Ik ben vandaag weer hele leuke stickers tegengekomen. Hele grote vellen, bij het Kruidvat. Ik dacht dat ze duur zouden zijn, maar ze waren maar 50 cent, dus toen ging ik los

Ik heb ook eindelijk oostindische inkt gevonden (Pipoos is ook een leuke winkel voor wreck-supplies zeg! Maar ik heb me in weten te houden gelukkig), dus eens kijken of ik daar het weekend mee aan de slag kan.

Ik ben er ook achter dat ik net een ekster ben Alle knutselspullen die glitteren en glinsteren vind ik helemaal geweldig
Bij Pipoos wordt ik helemaal hebberig. De markt is trouwens ook een goede plek om goedkoop aan WTJ dingetjes te komen. (mocht iemand geen goedkope winkel in de buurt hebben -wat ik mij bijna niet voor kan stellen- )

Alle WTJ's een fijne oranje avond/nacht/dag
Maar action is erger, da's namelijk goedkoper...
Tirsa, wauw petje af.

Fieka, ook weer goed gedaan.
Ik zal ook weer eens foto's plaatsen:

Lekker fleurig Steph!
Mag ook wel na zo'n werk.
Hahaha. ja? was je er lang mee bezig??
Ja, vooral met die cirkels en die bolletjes ertussen. Ik kon geen cirkel meer zien, daarom ook afgewisseld met de zonnestralenpagina.
Oeps, ik was druk bezig met de 4-letter words pagina (nou ja, pagina's eigenlijk, want ik deed zowel de linker als de rechterpagina) om erachter te komen dat de achterkant van de linker pagina de "loose this page" bladzijde is Die ik eigenlijk een keer in de trein wilde laten liggen ofzo, maar nu vind ik dat eigenlijk zonde van mijn noeste arbeid met de 4-letterwoorden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven