Vriend ontrouw....?

03-05-2010 15:35 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch ben ik benieuwd naar reactie's.
quote:ZaraZara100 schreef op 03 mei 2010 @ 17:53:

Die condooms gingen ook mee in zijn koffer/tas toen jij met hem driemaal op een tripje bent geweest? Bleven ze daarna daarin? Hetzelfde aantal bedoel ik?Nee, ik was daar niet bij. Dat was voor z'n werk.
Als hij ze niet weg wil gooien, zou ik alle condooms die je kunt vinden op één plek leggen. Tellen, datum onthouden, en kijken wat er dan gebeurt.
quote:ZaraZara100 schreef op 03 mei 2010 @ 17:58:

Als hij ze niet weg wil gooien, zou ik alle condooms die je kunt vinden op één plek leggen. Tellen, datum onthouden, en kijken wat er dan gebeurt.Is het vertrouwen dan terug?
quote:OOooOO schreef op 03 mei 2010 @ 17:51:

Mijn intuitie zegt dat er niks van klopt.

Waarom zegt je verstand dan niet dat je condooms met hem moet gebruiken?

Ik denk dat je te achterdochtig bent, maar ik snap gewoon niet dat je geen condoomd gebruikt als je hem niet vertrouwt.
Je vraagt je af of je met de relatie door moet gaan, dus het zit je erg hoog. Maar je vriend neemt je gevoelens niet serieus en wil perse condooms in huis hebben. Dat is toch raar?
quote:hanZie schreef op 03 mei 2010 @ 17:59:

[...]

Is het vertrouwen dan terug?

Dat niet nee. Maar op dit moment is niet duidelijk of TO haar vriend wel kan vertrouwen. Ik zou ook in staat zijn zoiets te doen als ik condooms vind die er eerst niet waren.

Maar dan nog... als hij buiten de deur wil neuken en dat stapetje georganiseerde condooms ziet liggen... dan bedenkt 'ie zich twee keer voor hij er een paar van die stash meeneemt. De Etos/Kruidvat/DA-drogist is overal te vinden.
quote:hanZie schreef op 03 mei 2010 @ 17:59:

[...]

Is het vertrouwen dan terug?Nee, je hebt helemaal gelijk! De vraag is of TO de relatie nu moet beëindigen omdat het vertrouwen helemaal weg is, of dat TO het nog wil aankijken.
Andere optie (ik neem het niet voor hem op, integendeel, maar ik zou het als ik jou was ook goed willen begrijpen): is hij heel lang single geweest? Is hij echt opgevoed met het idee: al-tijd maar dan ook echt al-tijd condooms bij je hebben want safe sex is een must?

Dat hij daarom automatisch condooms in z'n tas laat zitten, zonder erbij na te denken hoe dat op jou kan overkomen?
Hoe weet je dat ze uit dezelfde verpakking komen?
Ik zou hem niet meer vertrouwen tot hij overtuigend duidelijk kan maken dat hij niet vreemd is gegaan. Tot die tijd zou ik hem droog laten staan.
quote:prulleke schreef op 03 mei 2010 @ 18:03:

Je vraagt je af of je met de relatie door moet gaan, dus het zit je erg hoog. Maar je vriend neemt je gevoelens niet serieus en wil perse condooms in huis hebben. Dat is toch raar?

De vraag is wel of ze wel zo duidelijk is geweest over haar gevoelens.

Misschien weet hij helemaal niet wat het met haar doet. En reageert hij daarom zo laks.

Tegen mannen moet je meestal vrij duidelijk zijn als het om iets belangrijks gaat.
quote:Mazou schreef op 03 mei 2010 @ 18:14:

[...]

De vraag is wel of ze wel zo duidelijk is geweest over haar gevoelens.

Misschien weet hij helemaal niet wat het met haar doet. En reageert hij daarom zo laks.

Tegen mannen moet je meestal vrij duidelijk zijn als het om iets belangrijks gaat.Klopt. Daarom is het tijd voor een pittig gesprek, waarin TO aangeeft hoe dwars het haar zit. Al begreep ik uit de OP dat ze er wel over door bleef gaan, dus hij had toch al kunnen weten dat ze er mee zit.
TO, ik denk dat je achterdocht volledig terecht is. Zonder al teveel in detail te treden, ik zit momenteel ook in een nog wat prille relatie waarin eea is voorgevallen waardoor ik nu achterdochtig ben. Vooral de verschillende versies van een verhaal klinkt me bekend in de oren.

Je zult nooit 100% zeker weten of hij de waarheid spreekt door wat er is voorgevallen, wat hij ook zegt. En weet je wat het lullige is, het is aan jou (en mij) om op een gegeven moment de keuze te maken om de achterdocht achter je te laten en hem te vertrouwen, of er een punt achter te zetten. En hiermee zit je in een heel lastige positie, ik weet hoe het voelt.

Succes
quote:prulleke schreef op 03 mei 2010 @ 18:18:

[...]

Klopt. Daarom is het tijd voor een pittig gesprek, waarin TO aangeeft hoe dwars het haar zit. Al begreep ik uit de OP dat ze er wel over door bleef gaan, dus hij had toch al kunnen weten dat ze er mee zit.

Jamaaaaaaaar....

'Doorzeuren' om het even onaardig te zeggen, heeft bij hem dan denk ik het effect van: waarom zeikt ze zo?

Als zij doorvraagt weet hij niet meteen dat ze er ook mee zit.

Zo werkt dat niet. Vrouwen zouden misschien wel die subtiele hint oppakken ja, maar mannen?

Hij weet pas hoe het voor haar is als zij zegt wat haar gevoelens (gedachten) erbij zijn.
Ik heb het allemaal eens doorgelezen.. Maar als ik jou was zou ik het gewoon op een onverwacht moment ( 's avonds op de bank,, of met het eten) op de man af vragen waarom het zo moeilijk is om ze weg te gooien als jullie ze toch niet gebruiken.. Niet er om heen draaien maar gewoon meteen bam,, verteld het me maar eens.. En hem ook een beetje laten merken dat het voor hem misschien geen big deal is maar dat het voor jou zo allemaal wel een vaag verhaal is.. Als hij dan nog steeds zo uitwijkend antwoord zou ik ze gewoon zelf weggooien..

Ik zou er niet zolang meer mee wachten als je er zo mee zit.. Ik zeg niet dat een directe aanpak het beste is.. Maar zo zou ik het doen..
quote:OOooOO schreef op 03 mei 2010 @ 17:12:

@leelee3:

Ze verdwijnen op plekken waar ze eerst lagen, ik vind ze terug in reistassen. en ze liggen ineeens op plekken waar ze eerst niet lagen.

Je zei dat ze allemaal uit hetzelfde pakje kwamen. Is het in totaal wel steeds hetzelfde aantal gebleven eigenlijk?
quote:nola schreef op 03 mei 2010 @ 16:55:

Kan je niet samen alle condooms weggooien. Dan weet je de eerst volgende keer dat een een condoom vind zeker of die er nog hoorde of toevallig kon zijn of niet.

En voor nu, je vriend vertellen hoe onzeker het je gemaakt heeft en dat je wilt dat hij samen met jou die onzekerheid wegneemt.

Je gevoel is misschien onterecht, maar wel degelijk aanwezig nu en dus ook zijn probleem. Toen hij de kans had je gerust te stellen deed hij dat niet.

Hij mag je nu best helpen.Mooi gezegd @Nola
Flashback hier.

Paar jaar terug precies hetzelfde verhaal.

Achterdocht bleek volkomen terecht.

Ex is dan ook niet voor niets al paar jaar ex.

Vertrouw op je intuïtie en hou het zeker in de gaten. Succes.
quote:prulleke schreef op 03 mei 2010 @ 18:10:

Ik zou hem niet meer vertrouwen tot hij overtuigend duidelijk kan maken dat hij niet vreemd is gegaan. Tot die tijd zou ik hem droog laten staan.

Hoe moet hij dat bewijzen dan?

En ja; pikstraf, altijd leuk voor een goeie relatie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hahah.. Pikstraf is soms het beste middel wat je heb als vrouw..
quote:BrightEyes80 schreef op 03 mei 2010 @ 18:42:

Flashback hier.

Vertrouw op je intuïtie en hou het zeker in de gaten. Succes.Had je er toen niet toevallig ook een topic over?
quote:chanatalle03 schreef op 03 mei 2010 @ 19:16:

hahah.. Pikstraf is soms het beste middel wat je heb als vrouw..

Ja, vind je?

Dan is sex dus niet iets wat je zélf graag doet? Dan is dat een zoethoudertje, of een beloning ofzo?

Ik vind " pikstraf " een kinderachtige manier van met elkaar omgaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:BrightEyes80 schreef op 03 mei 2010 @ 18:42:

Flashback hier.

Vertrouw op je intuïtie en hou het zeker in de gaten. Succes.

wanneer leren wij vrouwen nou eens te luisteren naar het 'onderbuikgevoel'?
quote:Mazou schreef op 03 mei 2010 @ 19:18:

[...]

Had je er toen niet toevallig ook een topic over?Nee, dat was ik zeker niet
OOOO laat ik beginnen met aandacht geven aandat kut gevoel dat je aan je vriend twijfelt! want dat voelt echt niet fijn. En enkele adviezen kunnen waardevol zijn. Maar jij zit mooi met dat gevoel. Alles tot op de bodem bespreken met mannen werkt vaak averechts (zeuren), pikstraf geeft hem in zijn ogen misschien reden om vreemd te gaan?, hem testen door hem en de voorrad condooms goed in de gaten te houden wakkert het wantrouwen alleen maar aan etc etc etc. De vraag is op welk moment zou jij kunnen zeggen JA ik vertrouw hem, wat moet hij zeggen of doen zodat jij dat volmondig kunt zeggen??

Toen ik mijzelf die vraag stelde kwam ik na veel omwegen terecht dat ik de overtuiging had dat mannen zwak zijn en als het er op aan komt hun lul achterna lopen en bovendien dat ik onzeker was en dacht mijn vriend niet genoeg te kunnen bieden. Dus mijn oplossing voor een vergelijkbare situatie was aan mezelf werken ipv het vertrouwen in mijn vriend herwinnen.

Hoe dan ook......ik leef met je mee en wens je heel veel wijsheid (en vertrouwen ha ha) toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven