Vriend ontrouw....?

03-05-2010 15:35 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch ben ik benieuwd naar reactie's.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2010 @ 19:19:

Dan is sex dus niet iets wat je zélf graag doet? Dan is dat een zoethoudertje, of een beloning ofzo?

Dat vind ik nou óók altijd!
quote:smilinggrump schreef op 03 mei 2010 @ 19:20:

[...]

wanneer leren wij vrouwen nou eens te luisteren naar het 'onderbuikgevoel'?

Onderbuikgevoel is heeeeeeel waardevol maar de intrpretatie ervan is niet altijd de meest voor de hand liggende.

Ik bedoel het onderbuik gevoel waarschuwt je om allert te zijn maar waarschuwt je bv in het geval van ooooo niet per definitie dat haar vriend vreemdgaat.
quote:brownsuga schreef op 03 mei 2010 @ 20:18:

[...]

Onderbuikgevoel is heeeeeeel waardevol maar de intrpretatie ervan is niet altijd de meest voor de hand liggende.

Ik bedoel het onderbuik gevoel waarschuwt je om allert te zijn maar waarschuwt je bv in het geval van ooooo niet per definitie dat haar vriend vreemdgaat.

Voor de duidelijkheid: ik wilde met mijn post eerder ook niet zeggen dat de vriend van TO (voor zeker) vreemdgaat.

Echter, ik blijf erbij dat intuïtie een groot goed is en als TO er geen goed gevoel bij heeft, zal dat niet zomaar ergens vandaan komen.
quote:chanatalle03 schreef op 03 mei 2010 @ 19:16:

hahah.. Pikstraf is soms het beste middel wat je heb als vrouw..heb jezelf dan ook niet straf??? ik vind het altijd heel kinderachtig pikstraf.....
quote:smilinggrump schreef op 03 mei 2010 @ 19:20:

[...]

wanneer leren wij vrouwen nou eens te luisteren naar het 'onderbuikgevoel'?IK, vrouw luister altijd naar mijn onderbuik gevoel
@TO jij bij jezelf weet dat je niet jaloers of achterdochtig ben en je vertrouwt dit verhaal niet dan is het zo.....

Je hoeft hier geen bewijzen voor te hebben.....

het maakt het ook niet uit onder aan de streep.... of hij is daadwerkelijk vreemdgegaan ...

of jij vertrouwt je partner niet en voelt je er niet prettig bij.... beide zijn reden voldoende om er een punt achter te zetten
Vreemd verhaal.

Als ik, als man niet vreemd ga, ben ik niet bezig met

het verplaatsen van condooms of is hij erg huishoudelijk

ingesteld.

Vanuit mijn visie als man zie ik het zo:

a) Hij gaat vreemd en doet het veilig.

b) Hij vertrouwd zichzelf niet 100% en neemt

condooms mee op reis "voor de zekerhied als"

Meer smaken zijn er niet.

Controleer de bankafschriften eens, misschien een

vreemde pintransactie bij Kruitvat ofzo.

quote:liselore schreef op 03 mei 2010 @ 20:37:

Je hoeft hier geen bewijzen voor te hebben.....

het maakt het ook niet uit onder aan de streep.... of hij is daadwerkelijk vreemdgegaan ...

of jij vertrouwt je partner niet en voelt je er niet prettig bij.... beide zijn reden voldoende om er een punt achter te zetten

Mmmmmmmmmm beetje kort door de bocht.

Iedereen is wel eens achterdochtig of jaloers om dan

meteen maar een punt achter je relatie te zetten om er

dan later achter te komen dat hij zich aftrekt in een condoom.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 03 mei 2010 @ 20:46:

Vreemd verhaal.

Als ik, als man niet vreemd ga, ben ik niet bezig met

het verplaatsen van condooms of is hij erg huishoudelijk

ingesteld.

Vanuit mijn visie als man zie ik het zo:

a) Hij gaat vreemd en doet het veilig.

b) Hij vertrouwd zichzelf niet 100% en neemt

condooms mee op reis "voor de zekerhied als"

Meer smaken zijn er niet.

Controleer de bankafschriften eens, misschien een

vreemde pintransactie bij Kruitvat ofzo.

jij weer met controlerende tips?

waarom zou je in een relatie willen zitten waarbij dat nodig is? Als je zo over je partner denkt moet je sowieso er al een punt achter zetten daar kan toch niemand gelukkig van worden een relatie met achterdocht en controle.

want 1 je vind iets wat je al wist

of 2. je vind niks en vertrouwt je partner nog steeds geen meter, je schiet er ook echt helemaal maar dan helemaal niks mee op
quote:Nammma schreef op 03 mei 2010 @ 16:36:

Je zou verdorie aan jezelf gaan twijfelen door zijn vage gedoe: Niet doen! Gewoon je intuïtie volgen hoor.

Ik ben vrijgezel en heb dus altijd condooms in huis. Maar al heb ik die een hele tijd niet gebruikt/nodig gehad: Ik weet heus wel waar ze liggen...dat vergeet je niet zomaar. tegen die tijd dat ik een vaste partner heb (en dan dus allebei zijn getest) gooi ik ze wel weg. Zeker omdat jullie ze niet nodig hebben, is het vreemd dat ze steeds ergens anders opduiken. Maar áls hij wel vreemdgaat, is hij in elk geval "verstandig" bezig (met condoom)

Al met al vind ik het een heel vaag verhaal en zou ik gewoon extra ogen en oren open houden.Ik heb een vaste partner en ook condooms in huis. Overblijfsel uit tijd van single zijn. Vriend vond ze laatst in een keukenla en vroeg wat die daar deden en ik had werkelijk geen flauw idee. Waarschijnlijk ooit erin gelegd, maar kon het me niet herinneren. Ik denk omdat het iets is dat ik niet belangrijk vond. Maar heb ze dus nog wel. Gewoon uit luiigheid denk ik. Dus het hoeft helemaal niets te betekenen.
quote:liselore schreef op 03 mei 2010 @ 20:48:

[...]

jij weer met controlerende tips?

waarom zou je in een relatie willen zitten waarbij dat nodig is? Als je zo over je partner denkt moet je sowieso er al een punt achter zetten daar kan toch niemand gelukkig van worden en relatie met achterdocht en controle

Vetrouwen is goed, een beetje controle op zijn tijd nuttig.

Lees dit forum eens door, tientallen mannen en vrouwen die

jaren lang erg goed van vetrouwen zijn geweest en nu met

lege handen staan.

Ieder zijn ding maar ik kan goed leven in een relatie waar

ik af en toe gecontroleerd wordt.

Al is het maar ter geruststelling van mijn partner.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 03 mei 2010 @ 20:52:

[...]

Vetrouwen is goed, een beetje controle op zijn tijd nuttig.

Lees dit forum eens door, tientallen mannen en vrouwen die

jaren lang erg goed van vetrouwen zijn geweest en nu met

lege handen staan.

Ieder zijn ding maar ik kan goed leven in een relatie waar

ik af en toe gecontroleerd wordt.

Al is het maar ter geruststelling van mijn partner.

Ik ben hier niet nieuw hoor en bekend met de topic die hier geopend worden ....

vertrouwen hebben in je partner betekent niet dat je de alarmbellen moet negeren.........

Daarnaast hoeft in mijn relatie niemand gerust gesteld te worden omdat er vertrouwen is.....
quote:liselore schreef op 03 mei 2010 @ 20:32:

[...]

heb jezelf dan ook niet straf??? ik vind het altijd heel kinderachtig pikstraf.....

Nou in sommige situaties is pikstraf vind ik wel goed.. Ik wil eerst dus wel even weten waar ik aan toe ben in zo'n geval.. Lekker als je erachter komt dat je vriend wel ligt te vlooien met een ander en jij nog steeds je zo intiem aan hem geeft..

Ik zou me dan wel een beetje vies voelen..

Of die het nou met of zonder condoom heeft gedaan..
Hallo allemaal,

fijn dat er zo veel mensen reageren.

Ondertussen heb ik het nog eens besproken met hem.

Hij heeft er weinig over te zeggen.

Wil die dingen ook niet weg gooien, vind ie zonde, echt ongelooflijk.

Terwijl ie weet dat ik er erg mee zit. Ook als ik zeg dat ie daarmee misschien weer het begin van een stukje vertrouwen kan terug geven, vindt hij het og niet nodig om ze weg te doen.

Hij kan er niks aan doen dat er een stuk vertrouwen weg is, zegt hij en blijft daarbij.

Ik ben weg gegaan en hij heeft me laten gaan.
Dat klinkt niet goed , hoe gaat het met je?
Hoe gaat het met je zeg..?

Ik denk wel dat je de juiste keuze heb gemaakt.. Als hij er zo makkelijk over denkt en doet..

Wel kut voor je meid..

Sterkte..
Waar ben je heengegaan dan jullie wonen toch samen? Ben je overstuur of heb je meer het idee dat je bevestigd bent in wat je voelde?
Het gaat wel aardig geloof ik, ergens valt er ook wel een last van me af. Dank je.
quote:OOooOO schreef op 03 mei 2010 @ 22:21:

Ik ben weg gegaan en hij heeft me laten gaan.

Pardon? Definitief of even een rondje lopen om af te koelen?

1 ding heeft hij we gelijk in: vertrouwen in hem moet uit jouzelf vandaan komen. Als jij hem niet vertrouwt, zal niets wat hij doet, daar verandering in brengen.

Terug naar de start van het probleem: ik woon alweer 3,5 jaar samen en nog steeds vind ik af en toe ergens een condoom. Tja, we hebben ze dan ook gebruikt. Ik heb er ook nog in een toilettas gehad, mijn vriend in zijn portemonnee (??), dan dacht ik opeens ze uit de toilettas te halen en dan lagen ze in een nachtkastje. Dat ik dan weer eens opruimde en zo verdwenen ze naar een medicijnkastje. wat weer toegankelijk is voor buitenstaanders, dus heeft hij ze daar weer uit verwijderd.... waar ze nu zijn?? Geen idee eigenlijk, maar ik ben niet verbaasd als ze ooit weer opduiken.

Als jij condooms UIT een laatje haalt, je opwindt over het feit dat hij ze IN zijn tas heeft zitten, en hij denkt op een suffe zondagmorgen 'hej laat ik ze nu maar eens opruimen' en vanuit tas in laatje (wat jij net geleegd had), of vanuit zijn sokkenla, de computer kamer, waar dan ook.... kan ook best waar zijn.

Je bent er zelf zeker van dat er geen nieuwe condooms gekocht zijn. Aangezien jij ook telkens verpakte, ongebruikte condooms vindt, lijkt het me niet dat ze in grote aantallen tegelijk verbruikt worden.

Mijn vraag is dan ook: is de verplaatsing van die condooms nou werkelijk zo erg? Je topic titel gaat over 'ontrouw', jij hebt zelf dus (allang?) stelling genomen in deze. Ik vraag me alleen af, in hoeverre dat wel terecht is.
Er zijn ook andere dingen voor gevallen, waar ik niet te veel over wil uit wijden, die mijn vertrouwen in hem hebben geschaad.

Ook daarom gaat dit vage gedoe er niet in bij mij.
@vlammetje1203

verplaatsing van condooms zou ik ook niet meteen m'n vraagtekens bij zetten.

Wel als ze van uit een nachtkasje in een reistas terecht komen, die hij onlangs nog heeft gebruikt en erg vervolgens geen duidelijk antwoord komt over hoe ze er terecht zijn gekomen.
quote:OOooOO schreef op 03 mei 2010 @ 22:21:

Ondertussen heb ik het nog eens besproken met hem.

Hij heeft er weinig over te zeggen. Ongelofelijk...

Wil die dingen ook niet weg gooien, vind ie zonde, echt ongelooflijk. Zo'n kleine moeite om jou het begin van vertrouwen terug te geven en dat vindt hij teveel gevraagd?!

Hij kan er niks aan doen dat er een stuk vertrouwen weg is, zegt hij en blijft daarbij. Lekker makkelijk. Vooral 'het probleem' bij jou neerleggen en er zelf niets mee doen.

Ik ben weg gegaan en hij heeft me laten gaan.Dat klinkt niet goed!! Wat enorm rot voor je! Sterkte.
quote:OOooOO schreef op 03 mei 2010 @ 22:57:

Er zijn ook andere dingen voor gevallen, waar ik niet te veel over wil uit wijden, die mijn vertrouwen in hem hebben geschaad.

Ook daarom gaat dit vage gedoe er niet in bij mij. Vertrouw dan maar op jou, sterkte !
Ik denk ook echt dat je op gevoel kunt vertrouwen.

Sterkte ermee.
Sterkte! wat een kutsituatie... Toch denk ik dat je de juiste keuze hebt gemaakt om weg te gaan!
Als ik te vertrouwen was en iemand zou me niet vertrouwen en me ook niet op mijn woord geloven dan liet ik diegene ook maar gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven