Libelle of Margriet
dinsdag 4 mei 2010 om 10:43
Ik wil mijn moeder een abonnement cadeau doen, maar ik weet niet of ik voor de Libelle of Margriet moet kiezen, ze wordt net over de 60.. Wie weet welk blad het beste bij haar leeftijd past?
Artikelen over bijvoorbeeld kleine kinderen of jonge carrierrevrouwen is niet zo boeiend voor haar..
Ben benieuwd of iemand een goed advies heeft, of misschien een ander blad weet.
Artikelen over bijvoorbeeld kleine kinderen of jonge carrierrevrouwen is niet zo boeiend voor haar..
Ben benieuwd of iemand een goed advies heeft, of misschien een ander blad weet.

dinsdag 4 mei 2010 om 10:49
quote:hgjb schreef op 04 mei 2010 @ 10:48:
Plus is heel wat anders hoor. Denk dat de Libelle of Margriet leuker is.ja ik ken het inhoudelijk niet hoor, dus misschien is het wel bagger, maar ik neem aan dat als er staat: voor de 50 plusser, dat dan iemand van over de 60 daar ook wel aansluiting in zou kunnen vinden..
Plus is heel wat anders hoor. Denk dat de Libelle of Margriet leuker is.ja ik ken het inhoudelijk niet hoor, dus misschien is het wel bagger, maar ik neem aan dat als er staat: voor de 50 plusser, dat dan iemand van over de 60 daar ook wel aansluiting in zou kunnen vinden..

dinsdag 4 mei 2010 om 11:45
dinsdag 4 mei 2010 om 11:47
Maar twentythree wat denk je zelf dat je moeder leuk zal vinden? Welke tijdschriften zie je wel eens bij haar liggen? Denk dat dat een betere aanwijzing zou kunnen zijn als dat wij zeggen wat wij en/of onze moeders leuk vinden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.