Libelle of Margriet

04-05-2010 10:43 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn moeder een abonnement cadeau doen, maar ik weet niet of ik voor de Libelle of Margriet moet kiezen, ze wordt net over de 60.. Wie weet welk blad het beste bij haar leeftijd past?

Artikelen over bijvoorbeeld kleine kinderen of jonge carrierrevrouwen is niet zo boeiend voor haar..

Ben benieuwd of iemand een goed advies heeft, of misschien een ander blad weet.
Qua leeftijd maakt het niet uit. Maar in de margriet is meer te lezen, vind ik, en in de libelle meer mode en recepten enzo.
Het is zoals het is
Ik heb de leesmap waar ze allebei inzitten, zit niet veel verschil in hoor. Is allebei goed voor 60 +. En ook wel daaronder, lees ze zelf ook wel. Viva zit er ook in trouwens.
Moet het persé Libelle of Margriet zijn? Waarom niet bijvoorbeeld Plus Magazine? en misschien zijn er nog wel meer speciaal voor de 50 of 60 plusser...
Het is allebei gericht op ouderen, maar ik vind de magriet wat makkelijker lezen en wat moderner aandoen.
Mijn schoonmoeder heeft de Libelle, die vindt ze het leukst. Is trouwens 80 +.
welke geeft het leukste kado??

Verder weinig verschil..
Plus is heel wat anders hoor. Denk dat de Libelle of Margriet leuker is.
Of de Plus Woman, voor 45 plussers.

Plus Woman is het kwartaalblad voor vrouwen van 45 jaar en ouder met alles over gezondheid, beauty, psychologie, reizen, de overgang en relaties.
quote:hgjb schreef op 04 mei 2010 @ 10:48:

Plus is heel wat anders hoor. Denk dat de Libelle of Margriet leuker is.ja ik ken het inhoudelijk niet hoor, dus misschien is het wel bagger, maar ik neem aan dat als er staat: voor de 50 plusser, dat dan iemand van over de 60 daar ook wel aansluiting in zou kunnen vinden..
Ik vind persoonlijk de libelle het leukst.

Staan tegenwoordig ook leuke reisverhalen in met bijbehorende foto's.

Vind de Margriet wat kneuterig.
Ik vind de Libelle wel geschikter voor die leeftijd. Verhalen zijn ook meer geschreven op die leeftijd.

Margriet gaat toch nog veel over jonge kinderen etc, vind ik zelf meer voor vrouwen rond de 35-45.
Geen van beide, ik zou de Esta geven.
Pluswoman lijkt mij inderdaad wel een leuk blad maar dat is een kwartaalblad. Libelle en Margriet is toch gewoon een weekblad?
Ik vind de Libelle het leukst.Mijn schoonmoeder krijgt het blad

geregeld van een vriendin en ik lees het geregeld als ik er op

visite ben.Margriet vind ik ''persoonlijk'' een beetje stijfjes.Maar dat

moet een ieder voor zichzelf weten uiteraard.
Jep, dat zijn weekbladen idd.
Margriet voor vrouwen van 35 tot 45 jaar? Wat doe ik hier nog...
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 10:55:

Geen van beide, ik zou de Esta geven.Is op zich wel een goed blad, maar je moet er maar zin in hebben om elke week een blad vol persoonlijke verhalen weg te werken.
In Margriet en Libelle staat praktisch hetzelfde, alleen de columnisten verschillen. En in Margriet staat een strip van Zusje. Ik vind er verder echt heel weinig verschil tussen zitten.
Ik ben 51, en ik vind het alle twee niet veel. Beetje mutsenbladen, eigenlijk. Esta vind ik dan eigenlijk leuker voor de 'oudere dame'.

Wat wel een aardig blad is, is Santé. Niet echt voor de oudere vrouw, maar wel leuk.
Mijn moeder (62) vindt beide bladen verschrikkelijk. Maar leest de Viva ook erg weinig Mind Magazine vindt ze dan wel weer heel leuk.
De doelgroep voor Viva is tot 35...dus ik snap ook niet zo wat ik hier doe
ik heb mijn moeder de Happinez gegeven. :D
Ja Kip, zout es op naar Libelle joh.

Ik vind het beide wantstaltige huishoudvrouwen blaadjes. Zou eerder gaan voor Psychologie magazine, Esta, Ook! (is voor grootouders) of iets anders, maar niet zo'n mutsenblad.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Maar twentythree wat denk je zelf dat je moeder leuk zal vinden? Welke tijdschriften zie je wel eens bij haar liggen? Denk dat dat een betere aanwijzing zou kunnen zijn als dat wij zeggen wat wij en/of onze moeders leuk vinden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven