Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Mag ik wat vragen? Wanneer willen jullie het liefst de aanmeldingen binnen hebben? Nu al? Of later? #Schijtnualin7kleuren
Zijn de regels is drievoud te krijgen, weledelgeleerde organisatoren? Moeten ze uit t hoofd worden geleerd?
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 12:16:

Een geil trainingspakje, Robo? Een Aussie ofzo bedoel je?

Mag ook, maar is natuurlijk wél een stuk minder origineel, om mijn idee in te pikken.....

Nee, ik zie je graag zo (met samoerai-zwaard):

@Hemera, #twitter je toevallig ook?!
Ja @Jumpsje Had ik #durftevragen toe moeten voegen aan mijn vraag? Voor de duidelijkheid?
Fuck. Net mijn lange blonde haar afgeknipt.
Hahahah, Hemera!

Je mag je nu aanmelden of later, dat maakt niet zo veel uit. Het is hooguit handiger voor ons om te weten hoe groot of klein we de locatie ongeveer moeten zoeken. Al hebben we daar dankzij de vorige twee meets al een aardige indicatie van.

Best relaxt eigenlijk, zo'n meet organiseren. Al het denkwerk is al verricht door mensen die dat veel beter kunnen. Wij hoeven alleen maar op een rijdende trein te stappen (en met de eer te strijken )
@Hemera, haha jaa..
Lijkt mij ook wel leuk om te komen.

Vlammetje,dan ken je er meteen nog 1 meer
Ik ga ook even nadenken of ik durf....
September September. In augustus dan maar even een sapvastenkuur plannen?
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 12:25:

Hahahah, Hemera!

Je mag je nu aanmelden of later, dat maakt niet zo veel uit. Het is hooguit handiger voor ons om te weten hoe groot of klein we de locatie ongeveer moeten zoeken. Al hebben we daar dankzij de vorige twee meets al een aardige indicatie van.

Best relaxt eigenlijk, zo'n meet organiseren. Al het denkwerk is al verricht door mensen die dat veel beter kunnen. Wij hoeven alleen maar op een rijdende trein te stappen (en met de eer te strijken )We zijn niet zo gek toch Q?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 12:25:

Best relaxt eigenlijk, zo'n meet organiseren. Al het denkwerk is al verricht door mensen die dat veel beter kunnen. Wij hoeven alleen maar op een rijdende trein te stappen (en met de eer te strijken )

Eensch.... waarom het wiel opnieuw uitvinden als die toch al rond is?!

En ik weet niet hoe het met jullie is maar ik heb er zin in.
Geloof niet dat ik kan op 11 september. Verjaardag in huize Norre... Ik word dan wel weer heel erg vrolijk om te lezen dat Robo op haar Sita helemaal uit Frankrijk hier naartoe komt crossen. Dat doet ze vast niet voor een dagje dan.

* Hint *
quote:Norre schreef op 04 mei 2010 @ 12:30:

Geloof niet dat ik kan op 11 september. Verjaardag in huize Norre... Ik word dan wel weer heel erg vrolijk om te lezen dat Robo op haar Sita helemaal uit Frankrijk hier naartoe komt crossen. Dat doet ze vast niet voor een dagje dan.

* Hint *

Haha, als ik kom dan blijf ik wel een paar dagen inderdaad.

Ook om de Cilera wat rust te geven

En het hangt af van hoe snel ik weer in het ziekenhuis moet verschijnen, dat natuurlijk ook.
OMG de Sita en Cilera whahaha da's van een klein tijdje geleden zeg
Norre wat jammer dat je niet kunt. Maar een verjaardag in eigen kring gaat natuurlijk wel voor. Hopelijk ben je er bij een toekomstige meet wel bij
Mail ontvangen Qwertu
quote:Dushi74 schreef op 04 mei 2010 @ 12:40:

Norre wat jammer dat je niet kunt. Maar een verjaardag in eigen kring gaat natuurlijk wel voor. Hopelijk ben je er bij een toekomstige meet wel bijHet is, eerlijk gezegd, nog niet zeker of de verjaardag op 11 september gevierd wordt. Maar ik durf ook niet zo goed...
He Biol, die toevoeging in de OP ben ik niet zo blij mee. Ik laat mijn samoeirazwaard en kalasnjikov thuis, maar ik draag standaard wat messen om vervelende kerels op afstand te houden. Er is geen enkel probleem als iemand niet in mijn aura staat.

(vermeldt niet hoe groot het aura is)
quote:Norre schreef op 04 mei 2010 @ 12:52:

[...]

Het is, eerlijk gezegd, nog niet zeker of de verjaardag op 11 september gevierd wordt. Maar ik durf ook niet zo goed...Ja ik moet eigenlijk ook afzwemmen...maar ik ga kijken of ik het kan verzetten
Digi, degene die het waagt om in jouw aura te gaan staan, die wordt gewoon door ons van de meet verwijderd, deal?

(Naaldhakken mogen wel trouwens. )
Norre, tutje! Tuurlijk durf je wel! Ik durfde toch ook?

Nou dan!
quote:Biekkie schreef op 04 mei 2010 @ 12:27:

Lijkt mij ook wel leuk om te komen.

Vlammetje,dan ken je er meteen nog 1 meer Hee Biek! Wat leuk! Veel te lang geleden dat ik jou heb gezien of gesproken!
...
O balen, ik hoorde gisteren dat we net op die dag een bruiloft hebben. Wat op zich niet balen is want ik ben superblij dat dit stel gaat trouwen, maar ik kan dan niet op de meet komen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven