Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb het aangepast.
Ha! Ik heb net mijn pakket binnen van TNT. Een prachtig berenpak voor de meet. Zo weten jullie meteen dat ik Pooky ben en bescherm ik tevens mijn prive uiterlijk.
Ik heb gemaild en een flink blok op de kalender gezet.
quote:pooky schreef op 04 mei 2010 @ 13:26:

Ha! Ik heb net mijn pakket binnen van TNT. Een prachtig berenpak voor de meet. Zo weten jullie meteen dat ik Pooky ben en bescherm ik tevens mijn prive uiterlijk. Goed plan, boerenhondenhaar heb ik al, nu alleen nog een pak.
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 13:03:

Digi, degene die het waagt om in jouw aura te gaan staan, die wordt gewoon door ons van de meet verwijderd, deal?

Denk jij wat ik denk
Dat weet ik niet (kan niet in je hoofd kijken), maar ik bid en hoop dat Digi's aura niet zo groot is als haar ego. Anders wordt het een heeeeeeel eenzame meet.

(Geintje, Dieg. )
Mal neeeej neeeeeeej *barst in snikken uit* Ze trouwen maar op een andere keer hoor
Ik denk dat ik op de meet gewoon tegen niemand ga zeggen wat mijn nick hier is, ga in ieder geval niet als heet hapje of verjaardagskaarsje.

Oh, of ik ga wel, en dan zeg ik dat ik eigenlijk Willem1959 ben!
...
quote:vlammetje schreef op 04 mei 2010 @ 13:35:

Ik denk dat ik op de meet gewoon tegen niemand ga zeggen wat mijn nick hier is, ga in ieder geval niet als heet hapje of verjaardagskaarsje.

Oh, of ik ga wel, en dan zeg ik dat ik eigenlijk Willem1959 ben! Dan weten wij meteen dat jij het bent! :-) Niemand anders wil natuurlijk toegeven dat zij Willem zijn.
Dilemma: Het pak staat me beeldig! Heb het net gepast, maar nu....welke schoenen?

Of deze:

quote:pooky schreef op 04 mei 2010 @ 13:37:

[...]

Dan weten wij meteen dat jij het bent! :-) Niemand anders wil natuurlijk toegeven dat zij Willem zijn.Oja, snugger van me zeg... Tenzij Willem toch komt. Dan vragen jullie je misschien af, wie van ons nu de echte Willem is en wie Vlammetje!
...
Male, wat bale!

Kan die bruiloft niet verzet worden?
pooky, beiden beeldig! Ligt het er eigenlijk aan of je goed en lang op hakken kan lopen...
...
Hahaha, Pooky, die rode laarzen natuurlijk!
Qwertu, ik heb je mail ontvangen (ik ben het echt
Ik zou die tweede doen Pooky, ziet er lekker tropisch uit, als een soort gemuteerde ananassen.
Die ene met die hoge hakken Pooky, die gaan je vast beeldig staan
Moet ik lopen dan???? Nee toch? Ik loop hooguit steeds naar de fles wijn, of even naar buiten om te roken. (Ik kan natuurlijk ook de fles wijn mee naar buiten nemen, scheelt een slok op een borrel!)

Vlammetje, ik vermoed dat we jou en Willem wel uitelkaar kunnen houden..:-)
quote:minny schreef op 04 mei 2010 @ 13:44:

Ik zou die tweede doen Pooky, ziet er lekker tropisch uit, als een soort gemuteerde ananassen.
quote:Maleficent schreef op 04 mei 2010 @ 13:24:

O balen, ik hoorde gisteren dat we net op die dag een bruiloft hebben. Wat op zich niet balen is want ik ben superblij dat dit stel gaat trouwen, maar ik kan dan niet op de meet komen.en jou wilde ik ook graag een keer irl zien, dus ook hier balen.
Qwertu, de locatie is wel een kasteel he? Kan mijn ego rustig plaatsnemen in de linkervleugel.

Male, zeg maar met een grafgezicht tegen het stel dat 1 op de 3 huwelijken strandt en dat het maar schijnzekerheid is. Dan laten ze het wel, stelletje onverlaten.
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 13:34:

Dat weet ik niet (kan niet in je hoofd kijken), maar ik bid en hoop dat Digi's aura niet zo groot is als haar ego. Anders wordt het een heeeeeeel eenzame meet.

(Geintje, Dieg. )Ow nee dan denken we wat anders. Ik had het niet over Dieg.
Jeetje ik vind gewoon best wel weer spannend. Ik ben wel een beetje stilletjes hoor....maar ik luister goed.
We zullen er met de tafelschikking rekening mee houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven