LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
dinsdag 4 mei 2010 om 14:00
Nee, geen leuke opdracht, maar dat maakt niet uit. Is vooral goed voor mijn ego
Arm Poppetje... heb je nog wat tegen de hoest gekocht?
Mille en Peb (Natje en Morrie kan geografisch ook, maar weet niet of die nog wat nodig hebben), vanavond naar IKEA gaan?
Kan ik zonder kinderen en kunnen we samen stof kijken/kopen.
Arm Poppetje... heb je nog wat tegen de hoest gekocht?
Mille en Peb (Natje en Morrie kan geografisch ook, maar weet niet of die nog wat nodig hebben), vanavond naar IKEA gaan?
dinsdag 4 mei 2010 om 14:50
dinsdag 4 mei 2010 om 14:56
dinsdag 4 mei 2010 om 15:06
quote:Wind schreef op 04 mei 2010 @ 14:00:
Haha, dan neem ik Moshje mee en die vindt het niet leuk in IKEA. En na een dag bij schoonmoeder (waar kinderen Pebblo's broer ook zijn, 6 in totaal dus) is Moshje vanavond niet zo makkelijk denk ik. Dus bij Pebblo laten geen optie. Hij is momenteel aardig op. Moet trouwens MRI scan om te kijken of hij ook neurosarcoïdose heeft, was vanmorgen bij neuroloog.
Was wel leuk geweest.
Haha, dan neem ik Moshje mee en die vindt het niet leuk in IKEA. En na een dag bij schoonmoeder (waar kinderen Pebblo's broer ook zijn, 6 in totaal dus) is Moshje vanavond niet zo makkelijk denk ik. Dus bij Pebblo laten geen optie. Hij is momenteel aardig op. Moet trouwens MRI scan om te kijken of hij ook neurosarcoïdose heeft, was vanmorgen bij neuroloog.
Was wel leuk geweest.
dinsdag 4 mei 2010 om 15:42
Bij neuro sarcoïdose zit het in je zenuwstelsel. Er wordt nu gekeken waar het zich allemaal openbaart. Alleen lymfen in longen staan nu vast. Ogen zijn onderzocht, hart ook dmv hartfilmpje. Verder in urine zichtbaar of het in gewrichten zit (kalk in ureine) en in nieren geloof ik. Daar komt nog uitslag van. En nu dus neuroloog om zenuwstelsel uit te sluiten. Pebblo is er trillerig en typt er vaak naast enzo. Maar kan ook vermoeidheid zijn.
dinsdag 4 mei 2010 om 16:21
Haha, ja. Maar wel gedoe met Moshje in OV dus denk het niet.
Pebblo heeft geen medicijnen behalve een inhaler met zelfde werkzame stof als in prednison. ALs klachten erg dan langdurig Prednison gebruiken maar wordt door artsen niet snel voorgeschreven. Zorgt niet voor snellere genezing maar verlichting van de klachten. Maar heeft wel weer heel veel bijwerkingen. Bij inhaler komt het niet in bloedbaan en zijn bijwerkingen (zoals aankomen in gewicht, opgeblazen gezicht, stemmingswisselingen, depressieve gevoelens) er dus ook niet.
Pebblo heeft geen medicijnen behalve een inhaler met zelfde werkzame stof als in prednison. ALs klachten erg dan langdurig Prednison gebruiken maar wordt door artsen niet snel voorgeschreven. Zorgt niet voor snellere genezing maar verlichting van de klachten. Maar heeft wel weer heel veel bijwerkingen. Bij inhaler komt het niet in bloedbaan en zijn bijwerkingen (zoals aankomen in gewicht, opgeblazen gezicht, stemmingswisselingen, depressieve gevoelens) er dus ook niet.
dinsdag 4 mei 2010 om 16:41
Het is dodenherdenking vanavond he. Is IKEA dan wel open? En zou je er dan heen gaan? Ik zou dat niet doen. Tenminste, niet om 20 uur. Maar ben daar vrij principieel in. Vind het al heel wat dat ik met vriendinnen ga eten, maar dat is bij iemand thuis en dan zijn we ook echt 2 minuten stil om 20 uur.
Pebbles, hoe gaat het met Pebblo? Merk je verandering of blijft het hetzelfde?
Pebbles, hoe gaat het met Pebblo? Merk je verandering of blijft het hetzelfde?
dinsdag 4 mei 2010 om 19:43
quote:Pebbles schreef op 04 mei 2010 @ 16:21:
Ben blij dat ik sinds gisteren weer gestopt ben met de Prednison.
Heb ook bewust de bijsluiter niet gelezen omdat ik weet wat voor tuig het is. Wel een paardenmiddel, want geen last meer. Ben benieuwd of het zo blijft, maar slik nog wel diclofenac.
Ben blij dat ik sinds gisteren weer gestopt ben met de Prednison.
Heb ook bewust de bijsluiter niet gelezen omdat ik weet wat voor tuig het is. Wel een paardenmiddel, want geen last meer. Ben benieuwd of het zo blijft, maar slik nog wel diclofenac.
dinsdag 4 mei 2010 om 20:25
dinsdag 4 mei 2010 om 20:31
Ik schrok me ook een hartverzakking. Eerst dacht ik dat een paar malloten de boel kwamen verstoren, door dat geschreeuw, maar toen daarna ineens iedereen ging rennen.. Maar ja, als ik daar gestaan had met mijn kinderen en iedereen ging rennen, zou ik dat ook doen. Dan ga je niet rustig staan afwachten wat er aan de hand is.
Ik denk idd. dat de paniek vooral door die vallende hekken is veroorzaakt.
En geen Ikea dus vanavond, wij zijn vanmorgen even geweest
Tasjes ga ik misschien ook nog wel een keer maken, maar ik heb me een beetje ingehouden en voorlopig alleen huisjesstof meegenomen voor een tafeltent voor de kinderen.
Ik denk idd. dat de paniek vooral door die vallende hekken is veroorzaakt.
En geen Ikea dus vanavond, wij zijn vanmorgen even geweest
Tasjes ga ik misschien ook nog wel een keer maken, maar ik heb me een beetje ingehouden en voorlopig alleen huisjesstof meegenomen voor een tafeltent voor de kinderen.
dinsdag 4 mei 2010 om 21:26
Bah, wij hadden net onze kinderen naar beneden gehaald om te kijken (we hoorden dat ze nog wakker waren). Ben blij dat ze niet een live schietpartij ofzo hebben meegemaakt, maar dit was ook echt al heel angstig. Maar goed, gelukkig ging het gewone programma snel door, wel met ietwat bleke Maxima en koningin. Kan me dat overigens helemaal voorstellen. Bah.