LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
O ja, ik heb het lego dingetje toch gevonden hoor .
Nee, geen leuke opdracht, maar dat maakt niet uit. Is vooral goed voor mijn ego

Arm Poppetje... heb je nog wat tegen de hoest gekocht?

Mille en Peb (Natje en Morrie kan geografisch ook, maar weet niet of die nog wat nodig hebben), vanavond naar IKEA gaan?

Kan ik zonder kinderen en kunnen we samen stof kijken/kopen.
Stoffen kijken? Nee bedankt . Maar sowieso ga ik eten met vriendinnen.

Lekkage gelocaliseerd. Groot probleem. Heb VVE gebeld ervoor. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat aflopen, maar gerepareerd gaat het worden. Wel even vastleggen nu wat ik afgesproken heb.
Wat was nou het probleem, Morrie?
Ga het niet helemaal opschrijven hier ivm googlen van anderen in het pand (ik heb al vaker gemerkt dat als je hier iets opschrijft, en een ander googled daarop, dat het forum heel hoog in de zoekresultaten verschijnt). Doe wel even SG. Maar het is verder niet heel boeiend hoor .
quote:Wind schreef op 04 mei 2010 @ 14:00:

Mille en Peb (Natje en Morrie kan geografisch ook, maar weet niet of die nog wat nodig hebben), vanavond naar IKEA gaan?

Kan ik zonder kinderen en kunnen we samen stof kijken/kopen.

Haha, dan neem ik Moshje mee en die vindt het niet leuk in IKEA. En na een dag bij schoonmoeder (waar kinderen Pebblo's broer ook zijn, 6 in totaal dus) is Moshje vanavond niet zo makkelijk denk ik. Dus bij Pebblo laten geen optie. Hij is momenteel aardig op. Moet trouwens MRI scan om te kijken of hij ook neurosarcoïdose heeft, was vanmorgen bij neuroloog.

Was wel leuk geweest.
Ik ga sowieso even naar IKEA, jammer dat je niet mee kan/gaat maar wel begrijpelijk na zo'n dag.

Neurosarcoïdose klinkt hetzelfde als de eerdere diagnose of heb ik het mis? Toen ik het las zag ik veel overeenkomsten.
Bij neuro sarcoïdose zit het in je zenuwstelsel. Er wordt nu gekeken waar het zich allemaal openbaart. Alleen lymfen in longen staan nu vast. Ogen zijn onderzocht, hart ook dmv hartfilmpje. Verder in urine zichtbaar of het in gewrichten zit (kalk in ureine) en in nieren geloof ik. Daar komt nog uitslag van. En nu dus neuroloog om zenuwstelsel uit te sluiten. Pebblo is er trillerig en typt er vaak naast enzo. Maar kan ook vermoeidheid zijn.
Met OV is Ikea Delft maar 36 minuten vanaf CS hier.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen, Peb.

Heeft Pebblo nu al medicijnen ergens voor eigenlijk?

Overweeg je toch om mee te gaan?
Haha, ja. Maar wel gedoe met Moshje in OV dus denk het niet.

Pebblo heeft geen medicijnen behalve een inhaler met zelfde werkzame stof als in prednison. ALs klachten erg dan langdurig Prednison gebruiken maar wordt door artsen niet snel voorgeschreven. Zorgt niet voor snellere genezing maar verlichting van de klachten. Maar heeft wel weer heel veel bijwerkingen. Bij inhaler komt het niet in bloedbaan en zijn bijwerkingen (zoals aankomen in gewicht, opgeblazen gezicht, stemmingswisselingen, depressieve gevoelens) er dus ook niet.
Het is dodenherdenking vanavond he. Is IKEA dan wel open? En zou je er dan heen gaan? Ik zou dat niet doen. Tenminste, niet om 20 uur. Maar ben daar vrij principieel in. Vind het al heel wat dat ik met vriendinnen ga eten, maar dat is bij iemand thuis en dan zijn we ook echt 2 minuten stil om 20 uur.

Pebbles, hoe gaat het met Pebblo? Merk je verandering of blijft het hetzelfde?
Toevallig... kwam er een uur geleden achter dat het 4 mei is en dat vind ik geen dag om naar IKEA te gaan. iets met respect en 1 keer per jaar. Had Pebbles ook aan de telefoon en al gezegd dat ik niet ga.
Gelukkig .
quote:Pebbles schreef op 04 mei 2010 @ 16:21:

Pebblo heeft geen medicijnen behalve een inhaler met zelfde werkzame stof als in prednison. ALs klachten erg dan langdurig Prednison gebruiken maar wordt door artsen niet snel voorgeschreven. Zorgt niet voor snellere genezing maar verlichting van de klachten. Maar heeft wel weer heel veel bijwerkingen. Bij inhaler komt het niet in bloedbaan en zijn bijwerkingen (zoals aankomen in gewicht, opgeblazen gezicht, stemmingswisselingen, depressieve gevoelens) er dus ook niet.

Ben blij dat ik sinds gisteren weer gestopt ben met de Prednison.

Heb ook bewust de bijsluiter niet gelezen omdat ik weet wat voor tuig het is. Wel een paardenmiddel, want geen last meer. Ben benieuwd of het zo blijft, maar slik nog wel diclofenac.
Jezus, ik schrok me helemaal rot! Wat gebeurde er nou?
Niet normaal... wat een schrik! Het schijnt dat iemand onwel werd en dat er hekken omvielen waardoor er paniek ontstond.

Brrr...
Aap en ik schrokken echt heel erg! Die blik van de koningin toen ze terug de dam op kwam. Het arme mens deed flink maar de schrik zat er goed in...
Volgens mij zat heel NL met hartkloppingen te kijken.

Daarom heb ik het niet met menigtes, als er paniek ontstaat kan het echt goed mis gaan. En kleine mensen (dus kinderen) liggen dan zo op de grond. Brrr...
Ja, zag je de schrik bij Beatrix. Ze had even een knuffel van Willem Alexander nodig. Arme mens...

En dan die huilende mensen die daar staan samen met hun kinderen.

Gatver..
Eng hè? Nou hopelijk is het echt gewoon de paniek. Ik zei wel tegen Aap dat ze ook geen ander mededeling zouden kunnen doen want anders heb je de poppen aan het dansen met zoveel mensen bij elkaar. Aan de andere kant ze nemen natuurlijk geen risico met de koningin dus het zal wel OK zijn.
Ik schrok me ook een hartverzakking. Eerst dacht ik dat een paar malloten de boel kwamen verstoren, door dat geschreeuw, maar toen daarna ineens iedereen ging rennen.. Maar ja, als ik daar gestaan had met mijn kinderen en iedereen ging rennen, zou ik dat ook doen. Dan ga je niet rustig staan afwachten wat er aan de hand is.

Ik denk idd. dat de paniek vooral door die vallende hekken is veroorzaakt.

En geen Ikea dus vanavond, wij zijn vanmorgen even geweest

Tasjes ga ik misschien ook nog wel een keer maken, maar ik heb me een beetje ingehouden en voorlopig alleen huisjesstof meegenomen voor een tafeltent voor de kinderen.
Ik vond het wel heel aandoenlijk, die knuffel van Willem Alexander. Vind Bea altijd wel leuk .

Bizar hoe dat gaat, gewoon niks aan de hand en ineens is er paniek. Ik hou ook niet van menigtes.
Er was toch meer aan de hand net op de Dam.
Bah, wij hadden net onze kinderen naar beneden gehaald om te kijken (we hoorden dat ze nog wakker waren). Ben blij dat ze niet een live schietpartij ofzo hebben meegemaakt, maar dit was ook echt al heel angstig. Maar goed, gelukkig ging het gewone programma snel door, wel met ietwat bleke Maxima en koningin. Kan me dat overigens helemaal voorstellen. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven