LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Broeken 128 echt te kort, 130-134 wisselt nogal eens. Maar verder dus ook afzak, dus wellicht ook een tuinbroek .
Klinkt goed van die draken. Mijn neefje is echt gek op draken. Maar nog geen 4. Dat is misschien te jong? Of schreef je nou dat Sum het ook leuk vond, hoe oud is die precies? Mijn neefje is van september.
Nee we zijn niet naar de 3D versie geweest, dat lijkt me ook echt wel heel eng voor kinderen. Maar wel heel gaaf, ze vliegen door zulke mooie landschappen en kan me echt voorstellen dat dat heel cool is in 3D.
Volgens mij is die film vanaf 6 jaar.

Ik heb ook voorstukje gekeken op Pathé.nl, maar vond die zwarte draken (als ik het goed herinner) wel een beetje heftig.

Sommige 116 broeken van KW zijn nog te lang!

Hoe lang schat je KK, Lien?
Sum is van november, en dus ook nog 3. Het ligt een beetje aan het kind denk ik. Ik moest er in de speeltuin nog aan denken, Dim is echt nergens bang voor als het om hoogte of snelheid ofzo gaat, maar wilde na een halfuur al weg (terwijl het dan echt nog eng moet worden). En Sum begint meteen te piepen als de schollem te hoog gaat of het draaimolentje te hard, maar vertrekt echt geen spier bij de allergrootste draken. Hij viel dus zelfs in slaap tijdens het echt superspannende einde.
1.32 was laatst de duimlat van opa, weet niet of dat met of zonder schoenen was.
Dochter vond Lion King tot een jaar of 3 heerlijk film en daarna ineens eng. Geloof dat emoties over eng of niet eng dus ook leeftijdsafhankelijk zijn.
Bij de laatste meting was KW 1.15 cm.

Wat een verschil joh!
Hij moet nog zo'n 65 cm groeien hierna .
Ja? Is hij zo hoog geschat?

Er is zo'n site waar je lengte vader/moeder in kunt vullen en dan wordt de lengte van de zoon/dochter geschat en mijn jongens komen ergens rond de 1.81 uit.

Maar ja, GW is ook maar 1.76 en ik 1.70.
Dit is volgende consultatiebureau. Ik geloof dat standaard het gemiddeld van de ouders en dan +11 voor jongens en -7 voor meisjes. Maar bij BNJMN klopt dat niet, want hij wordt volgens CB "maar" 1.90, hij zit echt in andere groeicurve lijn, nl. de gemiddelde, terwijl oudsten in bovenste lijn of zelfs erboven zitten. Dochter wordt iets van 1.83 (o help, en ik krimp alleen nog maar ).
En Linoleum is 1.99 en ik ben 1.68/1.70 zoiets.
Hunk, Wind? Ik zou denken dat jij veel langer bent dan ik?
Jij bent echt wel groter dan 1.68! Ik ben 1.67 en jij bent groter dan dat ik ben Lien. Toch?

Ik heb geen idee hoe groot Schorrie is en ook niet hoe groot hij wordt. Jammer dat hij niet meer naar het cb hoeft, ik vind het altijd leuk om te horen hoe groot en zwaar ze zijn .
Haha, ja, dat heb je al eerder gedacht, maar wij zijn echt bijna even lang. Ik draag niet vaak hakken meer, maar kennelijk wel als jij me ziet. Hoewel, bij Wind had ik gympies aan. Nou ja, dan ben ik waarschijnlijk 1.70, maar langer echt niet hoor.
En nu ga ik een rol koek opknagen, want snoepzin en even de was wegwerken.
Die drakenfilm lijkt me leuk, ik weet niet of Schorrie het eng zou vinden. Lastig in te schatten. Bioscoop is wel heel indrukwekkend. Volgens mij is hij ook nog nooit in een bioscoop geweest. Denk dat ik het niet aandurf. Zal mijn broertje eens vragen wat die er van denkt.
quote:lien schreef op 03 mei 2010 @ 20:33:

Hunk, Wind? Ik zou denken dat jij veel langer bent dan ik?

Ik dacht zelf ook dat ik langer was, maar laatst werden GW en ik ook gemeten toen we met ZCHT naar het cb gingen. Is de krimp dan nu al ingezet?

Ik zit ANTM te kijken. Sommige meiden... daar snap ik echt niet van dat ze er überhaupt in zitten!
Waarom worden jullie zelf ook gemeten? En Lien, jij weet al helemaal hoe lang je kinderen waarschijnlijk worden? Hier is dat allemaal niet.

Nancy Hughes van ATWT is trouwens overleden las ik.
Ik denk ook altijd dat Lien veel langer is dan ik met mijn 1.66 meter.

Groot Pebbeltje is door GGD arts geschat op 1.95-2.00 meter en Klein Pebbeltje tussen 1.80 en 1.90. Pebblo is 1.89

GP is nu 1.46 en KP geloof ik 1.22.

Moshje 0.69.

Uhm, wat nog meer.

Oh, ik ga kaasfonduerecept op SG zetten voor Nath.

De ultieme kaasfondue. Zo heet het.
Dus jouw arts heeft het ook geschat Pebbles? Waarom de mijne niet? Ik vind het grappig om te weten .
Ik heb het gevraagd volgens mij. Maar niet op consultatiebureau maar bij schoolarts (GGD).
O, de schoolarts, daar moet Schorrie nog heen, neem ik aan. Dus misschien hoor ik het dan .
Wauw wat een cijfers. Ik ben 1.68, verder weet ik niks .

Als ik voorstukje/leeftijdsindicatie had gezien weet ik niet of ik naar deze film was gegaan hoor Morrie. Maar zag ergens iets over peuter/kleuter voorstelling en ben er toen vanuit gegaan dat het voor alle leeftijden was. En wat Lien zegt geloof ik ook wel, dat ze erin groeien dat iets eng is. Hoewel Sum de spoken bij Nijntje wel eng vond, maar misschien was dat ook wel een act.
Ik denk dat ik de film beter thuis kan kijken, dan gelijk in de bios. Huur hem wel een keer.

Zag trouwens dat in juni Cars2 verwacht wordt. Dat is denk ik wel heel leuk om heen te gaan met Schorrie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven