LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
maandag 3 mei 2010 om 20:16
Sum is van november, en dus ook nog 3. Het ligt een beetje aan het kind denk ik. Ik moest er in de speeltuin nog aan denken, Dim is echt nergens bang voor als het om hoogte of snelheid ofzo gaat, maar wilde na een halfuur al weg (terwijl het dan echt nog eng moet worden). En Sum begint meteen te piepen als de schollem te hoog gaat of het draaimolentje te hard, maar vertrekt echt geen spier bij de allergrootste draken. Hij viel dus zelfs in slaap tijdens het echt superspannende einde.
maandag 3 mei 2010 om 20:29
Dit is volgende consultatiebureau. Ik geloof dat standaard het gemiddeld van de ouders en dan +11 voor jongens en -7 voor meisjes. Maar bij BNJMN klopt dat niet, want hij wordt volgens CB "maar" 1.90, hij zit echt in andere groeicurve lijn, nl. de gemiddelde, terwijl oudsten in bovenste lijn of zelfs erboven zitten. Dochter wordt iets van 1.83 (o help, en ik krimp alleen nog maar ).
maandag 3 mei 2010 om 20:34
maandag 3 mei 2010 om 20:37
maandag 3 mei 2010 om 20:43
maandag 3 mei 2010 om 20:47
quote:lien schreef op 03 mei 2010 @ 20:33:
Hunk, Wind? Ik zou denken dat jij veel langer bent dan ik?
Ik dacht zelf ook dat ik langer was, maar laatst werden GW en ik ook gemeten toen we met ZCHT naar het cb gingen. Is de krimp dan nu al ingezet?
Ik zit ANTM te kijken. Sommige meiden... daar snap ik echt niet van dat ze er überhaupt in zitten!
Hunk, Wind? Ik zou denken dat jij veel langer bent dan ik?
Ik dacht zelf ook dat ik langer was, maar laatst werden GW en ik ook gemeten toen we met ZCHT naar het cb gingen. Is de krimp dan nu al ingezet?
Ik zit ANTM te kijken. Sommige meiden... daar snap ik echt niet van dat ze er überhaupt in zitten!
maandag 3 mei 2010 om 20:51
Ik denk ook altijd dat Lien veel langer is dan ik met mijn 1.66 meter.
Groot Pebbeltje is door GGD arts geschat op 1.95-2.00 meter en Klein Pebbeltje tussen 1.80 en 1.90. Pebblo is 1.89
GP is nu 1.46 en KP geloof ik 1.22.
Moshje 0.69.
Uhm, wat nog meer.
Oh, ik ga kaasfonduerecept op SG zetten voor Nath.
De ultieme kaasfondue. Zo heet het.
Groot Pebbeltje is door GGD arts geschat op 1.95-2.00 meter en Klein Pebbeltje tussen 1.80 en 1.90. Pebblo is 1.89
GP is nu 1.46 en KP geloof ik 1.22.
Moshje 0.69.
Uhm, wat nog meer.
Oh, ik ga kaasfonduerecept op SG zetten voor Nath.
De ultieme kaasfondue. Zo heet het.
maandag 3 mei 2010 om 21:19
Wauw wat een cijfers. Ik ben 1.68, verder weet ik niks .
Als ik voorstukje/leeftijdsindicatie had gezien weet ik niet of ik naar deze film was gegaan hoor Morrie. Maar zag ergens iets over peuter/kleuter voorstelling en ben er toen vanuit gegaan dat het voor alle leeftijden was. En wat Lien zegt geloof ik ook wel, dat ze erin groeien dat iets eng is. Hoewel Sum de spoken bij Nijntje wel eng vond, maar misschien was dat ook wel een act.
Als ik voorstukje/leeftijdsindicatie had gezien weet ik niet of ik naar deze film was gegaan hoor Morrie. Maar zag ergens iets over peuter/kleuter voorstelling en ben er toen vanuit gegaan dat het voor alle leeftijden was. En wat Lien zegt geloof ik ook wel, dat ze erin groeien dat iets eng is. Hoewel Sum de spoken bij Nijntje wel eng vond, maar misschien was dat ook wel een act.