LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Cars2? Joh, wat leuk!

Cars is hier nog steeds favoriet. Leuk, ga ik met de jongens heen

Even kijken wanneer hij gaat draaien.
2011 pas...
Echt waar? Waarom staat het al op de Pathe site dan?
Wat stom zeg.
Had het al helemaal enthousiast aan Harrie verteld.

Gelukkig nog niet aan Schorrie .
De schoolarts heeft Maxi ooit blij gemaakt met 1.65-1.68. Ze heeft zich jaaaaren verheugd op langer worden dan ik. En nu is ze 1.58 en het laatste jaar nog maar 1 centimetertje gegroeid

Mini draagt maat 110 trouwens, maar ja, een meisje en een mini. Nano wordt ook niet groot denk ik, ik geloof dat 80% van de jongens van zijn leeftijd groter is dan hij.

En verder ben ik even kwijt wat ik nog meer wou zeggen. Even op Ikeasite kijken zo voor simpele rolgordijnen voor in de keuken. Eerst maar iets goedkoops en eens kijken hoe het in de praktijk uitpakt bij deuren waar iedereen doorheen loopt in een ruimte waar gekookt wordt.
Slim dat je dat eerst zo uitprobeert. Ik zou je afraden bij die jaloezienfabriek te bestellen. Uiteindelijk hebben wij nu een gordijn hangen, nieuw koord en mechanisme gekregen, maar hij rolt nog steeds heel stroef en ik ben elke keer bang dat het koord weer breekt.

1.58, en al ongesteld, die gaat niet veel langer worden . Is haar vader lang?

Ik heb mijn eigen bedrijf op LinkedIn toegevoegd. Had het steeds nog niet gedaan, vind het dan toch ineens een beetje eng ofzo. Net of je je dan kwetsbaar opstelt: mensen kunnen er iets van vinden. Zoiets. Maar heb me er overheen gezet, moet toch naar buiten treden anders kom ik niet aan opdrachten .
Heel goed Morrie! Ik snap het wel hoor, dat gevoel van eng. Alsof je vroeger op school je opstel aan de klas moest voorlezen.. Het is toch een beetje je kindje aan de buitenwereld presenteren. Maar het is gewoon hartstikke leuk dat je voor jezelf bent begonnen en mensen kunnen er eigenlijk weinig anders dan dat van vinden, toch?

En nee, Maxi's vader is niet lang. Ook maar 1.76 en ik 1.60. Volgens de berekening die Lien plaatste zou ze dan 1.61 worden en dat lijkt me realistischer dan de schoolartsschatting. Ze is al sinds haar 12e ongesteld en groeit dus ook al twee jaar bijster weinig.

Rolgordijnen zijn op voorraad, maar ik vrees dat ik niet heel goedkoop uit ga zijn. Heb geinspireerd door Nathje even bij de stoffen gekeken, maar ik kom vast met meer dan rolgordijnen thuis
Precies Mille, dat gevoel is het. Moest ook denken aan Renate Dorrestein waar ik laatst was, die aangaf dat het altijd nog eng is om een boek dat ze geschreven heeft voor het eerst aan iemand te laten lezen.

Schorrie en Knorrie zijn alweer achter elkaar aan aan het rennen. Ik zit te wachten tot de verzekeringsmaatschappij belt over lekkage bij onderburen, en tot de onderburen open gaan zodat we er mee verder kunnen. Is nog steeds niet opgelost. Toen er iemand kwam kijken, hadden ze er net die dag geen last van en kon er niets gevonden worden....

Ga je ook van die leuke tasjes maken Mille?
Spannend Morrie! Ik snap het ook helemaal.

Wanneer gaat je site online? Of ben je al in de lucht?

Ik wil vandaag ook even naar IKEA. Ga ook die tasjes maken en stof kopen, maar ga ook even voor een matras. Maar of dat handig is met drie kinderen?
ZCHT is zo lief! Wat een scheetje is het mannetje toch. Hij ligt te slapen boven maar ik ruik zijn luchtje aan mijn shirt en krijg helemaal kriebels in mijn buik. Wat een heerlijk gevoel!
Hier kijkt BRS Olivia (opgenomen met de HD een week lang) en KW zit naast me te kleuren. Heel fijn....

Morrie, wat vervelend van die lekkage. Vooral omdat de oorzaak niet duidelijk is toch? Hoe nu verder?
Ik vind ZCHT ook een schatje, en zo anders dan Moshje! En BRS? Dat is een kleine boef. Want een ondeugend koppie zeg. Maar wel echt een schatje ook!

GP en KP vonden het leuk. En ze vonden het grappig dat KW (of was het BRS?) had gezegd dat hij wel bij ons wilde wonen!

Aan het werk. Na een nacht met nauwelijks slaap. Ik weet niet wat er was, maar Moshje wilde alleen strak tegen mij aan. Beetje ruimte? Huilen! Ik vermoed krampjes. Had hem gisteren wat kiwi gegeven. Bedacht later dat kiwi wellicht niet zo handig is om mee te beginnen en hij er sterk op reageerde?
Oh, en de UNO spelregels liggen nog bij ons Wind. Stuur ik wel op anders.
EN ik heb even gekeken op IKEA site en ik zie ook leuke stoffen! Laatste keer had Pebblo weinig geduld (altijd bij IKEA) dus weinig gekocht.
Site is nog niet in de lucht, dan wisten jullie dat wel . Heb net de laatste reactie terug van vriendin dus hij is wel zo goed als af. Of misschien wel gewoon af . Tekst op LinkedIn is wel deel van site.

Nou, lekkage wordt weer onderzocht. Het kan zijn dat er een kitrandje lekt maar daar kom je pas achter als je elke dag de douchekop op een ander muurtje zet, en verder niet douched. Dat gaat hem niet echt worden, vooralsnog.... Heel vervelend euvel dit.

Net even boodschapjes gedaan. Ga eten met vriendinnen vanavond en heb voor allemaal een cadeautje gekocht. Beetje afgekeken van Pebbles .
Ik ben 1.58 en heb er nooit last van

Hoewel ik voor Apie en Japie wel hoop dat ze iets langer worden en vooral een normale schoenmaat hebben: mt 37 ofzo.

Apie is geschat op 1.70 cm dus dat zo wel goed zijn. Japie is een heel klein mannetje net als Nano.

Leuk hoor Wind lekker HVS. Ik heb mijn moeder gesproken maar die was er nog niet uit. Ook niet zo gek want ze hebben nog zoveel op het programma staan. Ze gaan elke maand wel weg. Geen idee of het nog doorgaat.

Grappig dat ik jullie heb aangestoken met IKEA stoffen. Ik heb gisteren ook nog een tas voor mijn laptop gemaakt. Van linnen en gevoerd met die huisjes stof.

LinkedIn gebruiken is wel goed hoor (en soms inderdaad eng), Morrie. Ik merk het nog steeds dat alles wat wij doen weer nieuwe volgers oplevert en wie weet war dat toe leidt. Ik ben benieuwd of die bekende opdrachtgever over onze presentatie volgende week gaat twitteren. Hij heeft namelijk 1029 volgers en is momenteel heel erg actief.
Ik had op LinkedIn wel mijn interimfunctie genoemd, maar ik merkte dat mensen niet snapte dat ik dat vanuit eigen 'onderneming' deed. Dus heb besloten dat er toch maar op te zetten. Wilde eigenlijk wachten totdat de site af was en dan in 1 keer big bang, maar nu een andere weg bewandeld.

Wat grappig is is dat je kan zien welke functies je profiel bekeken hebben en ik zag Wind er tussen staan. Tenminste, iemand met haar functie bij haar werkgever .
Ik word net benaderd via LinkedIn door iemand die ik niet ken of ik een klus voor 7 maanden wil doen.
Leuk Wind. Hoe komen ze dan bij jou terecht? Ik neem aan dat ze dat wel erbij zetten? Zoeken ze gewoon op het woord beschikbaar ofzo?
Geen idee! Heb ik ook even gevraagd...
Ik sta te strijken (nou ja...) en KW en BRS spelen vader en moedertje en net hebben ze doktertje gespeeld. Zo leuk! Is echt nieuw dat ze zo met fantasie spelen.
Ga je nog naar IKEA om met 3 kinderen erbij een matras te kopen? Ik zou het niet doen .

Ik lego met Schorrie, maar kan 1 dingetje niet vinden. Had bedacht om het te bestellen op internet. Vroeger, toen kon dat allemaal niet.
Hey wat goed zeg Wind! Is het een leuke opdracht?

Ik forum met 1 hsnd want zit met ziek Poppetje op schoot. Zo zielig, 39.7 en vreselik ellendig. Wel balen want had net afgesproken om morgen met a'damse vriendinnetjes naar grote speeltuin in midden vh land te gaan. Maar zie het niet gebeuren zo...
Ach, die Poppetje, gisteren ook al koorts toch? Zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven