Mode & Beauty alle pijlers

all stars..leuk?

04-05-2010 16:13 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Steeds vaker zie ik die all stars opduiken bij verschillende mensen van allerlei leeftijden.

Heb zelf nog een paar van toen ik 16 was op de middelbare school.

Ben nu een begin (hippe??) dertiger, kun je ze dan nog dragen???

Hebben jullie ze ook?
quote:summer73 schreef op 04 mei 2010 @ 16:32:

Liever een paar ouderwetse adidasjes.Ja die zijn ook leuk!
quote:Sunny1 schreef op 04 mei 2010 @ 16:38:

[...]

De verkoopsters bij Sissy Boy dragen ze vaak met een jurkje en legging, vind ik ook leuk en best netjes.En zo draag ik ze dus ook vaak.
Ik draag ze ook onder een nette pantalon en dan gecombineerd met leuk t-shirt, soms ook colbertje erbij.

Beetje net/casual.
Ik draag ze nog net niet onder mijn pyama
Zoow lekker veel reacties.

Ik ben dus ook een sneakers typje, gewoon casual gekleed meestal en loop heerlijk op platte schoenen.

Sneakers, ballarina's, slippertjes etc.

Maar ik twijfelde dus echt over die all stars! Vind mensen er altijd leuk mee staan maar bij mezelf meer zoiets dat mensen denken "kijk haar een beetje jong doen.."

Heb zelf dus nog rode liggen van op de middelbare school, altijd zuinig op geweest en dus nog niet versleten.

Denk dat ik ze morgen inderdaad weer eens probeer onder een spijkerbroek.

Leuk om te lezen dat er hier meer dragers zijn en dertigers!! haha
quote:absoluteEinstein schreef op 04 mei 2010 @ 16:26:

Ik vind ze leuk, maar m'n man vind me te oud voor All Stars. Hoe oud ben je? Of eigenlijk, hoe oud is je man?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hier ook een All Stars dragen dertiger. Ik heb er pasgeleden een paar gekocht met ruitjesmotief roze en blauw. Zijn eigenlijk nette krap, dus ik doe ze alleen aan wanneer ik niet te veel hoef te lopen.
Vind ze overigens een heerlijk voetenbed hebben of is dat bij de nieuwe tegenwoordig niet meer omdat mensen zeggen er niet goed op te kunnen lopen?
ik vind ze behoorlijk saai en zo plat. Maar als jij het maar leuk vindt!
quote:absoluteEinstein schreef op 04 mei 2010 @ 16:26:

Ik vind ze leuk, maar m'n man vind me te oud voor All Stars. De mijne ook, maar ik vind zo zo leuk. Vooral lichtroze en gebroken wit.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Saai? het is maar net welke je koopt

(niet dat ik deze zou kopen)

Dat zijn wel speciallekes! :-)
Ík heb ze niet, ik vond en vind ze niet lekker lopen. Bij mij lag de zool er tot 3 keer toe binnen 3 maanden finaal onderuit. (Lees de gaten erin) Daarna opgehouden met proberen. (Al vind ik die blondie excemplaren van hierboven helemaal geweldig, die met dat ei ook)

Ben persoonlijk van mening dat je aan moet trekken waar je je goed in voelt/lekker loopt. En als dat voor jouw Allstars zijn trek je ze toch aan.
Ik draag nu grijze Allstars, en heb ze ook in het rood, wit en krijtstreep.
Ik ben 36 en loop ook nog geregeld op mijn All Stars.
Ik heb deze. Ik draag ze niet zo vaak, want loop 9 van de 10 keer op pumps, maar vind ze soms wel leuk voor de afwisseling.

Als ik thuis kom van mijn werk (netjes en met hakken) is het eerste wat ik doe een spijkerbroek aantrekken met mijn allstars er onder.

Niks loopt zo lekker als allstars, bij voorkeur al enige tijd (jaren) ingelopen.

Sinds ik ontslag heb genomen op mijn werk (gaat over een paar maanden in) doe ik zo op vrijdag, mits geen externe afspraak, ook aan naar mijn werk
All stars zijn mooi, denk dat ik ze met 80 nog draag.
Zekers! Ik draag ze ook!
35 lentes jong en vorige week een paar witte allstars gekocht. En blij mee!

Ik draag ze onder jeans (zeker geen skinny!) of onder een worker.

De adidas superstar heb ik trouwens ook (in zwart en rood) en eerlijk is eerlijk, die zijn qua voetbed beter.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Die zijn leuk!quote:Celeone schreef op 04 mei 2010 @ 18:28:

Ik heb deze. Ik draag ze niet zo vaak, want loop 9 van de 10 keer op pumps, maar vind ze soms wel leuk voor de afwisseling.

[afbeelding]
Ja hoor, ik draag ze gewoon weer. Omdat ik ze leuk vindt. Draag ze ook vaak bij skinny jeans met iets langs erop.

Ben ook erg fan van de adidasjes met die plastic neuzen... Hakken zijn niet zo praktisch met een dreumes in huis.
Ik zweer ook bij all stars, kan er op naar Jericho lopen. Voor m'n vrije tijd heb ik deze:

, zijn van 'joggingbroekenstof'.

Tijdens m'n werk (tandartsassistente) draag ik lage witte.
waarom niet. zou zelf geen 60 euro betalen voor een paar standaard gympies die je ergens anders voor 20/30 koopt zonder dat logo. Maar als je ze nog hebt liggen en leuk vind waarom niet.
Ik vind ze leuk! Ik ga zelf ook een paar kopen (ben 30). Ik zou alleen niet voor een felle kleur kiezen. Ik had vroeger rode, dat zou ik nu niet meer doen. Ik ga denk ik lichtgrijze kopen, die zijn ook makkelijk te combineren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven