all stars..leuk?
dinsdag 4 mei 2010 om 16:13
dinsdag 4 mei 2010 om 16:20
dinsdag 4 mei 2010 om 16:20
quote:konijnenzijngezellig schreef op 04 mei 2010 @ 16:19:
Ik vind dat het wel kan hoor, maar dan niet die met bloemetjes
(mijn bescheiden mening, als je het leuk vindt, gewoon doen!)
Al kunnen ze nooit goed voor je voeten zijn, die platte gevallen.Ik loop altijd op platte schoenen en heb nog nooit last gehad van mijn allstars. Ik krijg last als ik op hakken loop.
Ik vind dat het wel kan hoor, maar dan niet die met bloemetjes
(mijn bescheiden mening, als je het leuk vindt, gewoon doen!)
Al kunnen ze nooit goed voor je voeten zijn, die platte gevallen.Ik loop altijd op platte schoenen en heb nog nooit last gehad van mijn allstars. Ik krijg last als ik op hakken loop.
dinsdag 4 mei 2010 om 16:25
quote:Sylphide75 schreef op 04 mei 2010 @ 16:20:
[...]
Ik loop altijd op platte schoenen en heb nog nooit last gehad van mijn allstars. Ik krijg last als ik op hakken loop.
haha, hakken zijn een nog grotere ramp dan allstars bij mij
Loop ook altijd op platte schoenen, maar wel schoenen met voetbed. Elke keer probeer ik AllStars weer omdat ze zo leuk zijn, maar elke keer krijg ik weer last van rug&knieen&voeten na een dagje werken....
[...]
Ik loop altijd op platte schoenen en heb nog nooit last gehad van mijn allstars. Ik krijg last als ik op hakken loop.
haha, hakken zijn een nog grotere ramp dan allstars bij mij
Loop ook altijd op platte schoenen, maar wel schoenen met voetbed. Elke keer probeer ik AllStars weer omdat ze zo leuk zijn, maar elke keer krijg ik weer last van rug&knieen&voeten na een dagje werken....
dinsdag 4 mei 2010 om 16:27
Jaa!!! All stars rule!
Oke mag duidelijk zijn dat ik 9 van de 10 keer op All stars loop.
En ik ben een eind dertiger (getsie nu al? ).
Ik vind All stars tijdloos en ook leeftijdsloos, al is dat laatste wel iets meer gebonden.
Ik draag geen All stars met allerlei prints, dat vind ik niet meer passen.
Maar wel gewoon de effen kleuren.
Oke mag duidelijk zijn dat ik 9 van de 10 keer op All stars loop.
En ik ben een eind dertiger (getsie nu al? ).
Ik vind All stars tijdloos en ook leeftijdsloos, al is dat laatste wel iets meer gebonden.
Ik draag geen All stars met allerlei prints, dat vind ik niet meer passen.
Maar wel gewoon de effen kleuren.
dinsdag 4 mei 2010 om 16:29
dinsdag 4 mei 2010 om 16:38