aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?
donderdag 29 april 2010 om 09:17

zaterdag 1 mei 2010 om 00:31
Poez, heerlijk vooruitzicht voor jou dus! En uit alles wat ik van je lees weet ik zeker dat je dit heel goed doordacht heb dus kan alleen maar goed gaan.
Het staartje hier is dat we sindsdien nog zuiniger zijn op wat we hadden en het gaat alweer 2,5 jaar prima. Was de investering meer dan waard dus!
Het staartje hier is dat we sindsdien nog zuiniger zijn op wat we hadden en het gaat alweer 2,5 jaar prima. Was de investering meer dan waard dus!

vrijdag 7 mei 2010 om 17:41
quote:momomo schreef op 07 mei 2010 @ 13:00:
als je echt wil weten of je aangifte al afgehandeld is dan kun je gewoon de belastingdienst bellen en dan krijg je precies te horen wanneer je het geld kan verwachten. wel je bsn nummer bij de hand hebben!!
succes.
Het werkt, ik heb een datum gehoord!
als je echt wil weten of je aangifte al afgehandeld is dan kun je gewoon de belastingdienst bellen en dan krijg je precies te horen wanneer je het geld kan verwachten. wel je bsn nummer bij de hand hebben!!
succes.
Het werkt, ik heb een datum gehoord!
Zie QR

maandag 10 mei 2010 om 17:30
Hmm, denk dat ik morgen ook maar eens ga bellen dan. Of misschien nog even afwachten tot 15 mei, zo te zien gaan ze meer mensen uitbetalen op 15 mei )
Volgens mij maakt volgorde van binnenkomst ook niets uit hoor (tenminste, als het voor 1 april is). Twee jaar (of was het 3) geleden was er toch zo'n grote fout gemaakt waardoor veel mensen het opnieuw moesten doen. Heb het toen alsnog redelijk vroeg teruggekregen dacht ik.
Hebben ze een algemeen nummer waar je heen moet bellen?
Volgens mij maakt volgorde van binnenkomst ook niets uit hoor (tenminste, als het voor 1 april is). Twee jaar (of was het 3) geleden was er toch zo'n grote fout gemaakt waardoor veel mensen het opnieuw moesten doen. Heb het toen alsnog redelijk vroeg teruggekregen dacht ik.
Hebben ze een algemeen nummer waar je heen moet bellen?