Minnaar deel 10

21-04-2010 22:19 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze[url=Vind jij een SV ook zo vervelend?] Vind jij een SV ook zo vervelend?
Sgaapie, jij hebt je echt wel bewezen hier!

Fijn, die F&B van je!
Ik snap jullie ergernis wel

heb even wat terug gelezen

Toen ik een jaar geleden binnen kwam ging het inhouderlijk over een minnaar/sv relatie en niet over (sorry voor de betiteling maar weet geen ander woord) opgescheppen over dates. Het ging over vragen en onzekerheden en dat soort dingen, Het was een kwetsbaarder topic. En dat is ondergesneeuwd en ik denk dat we dat missen.

Als ik nu het zelfde verhaal als toen zou plaatsen zou het helemaal niet meer passen ben ik bang.
Heb ik dat?!
Rooss: Ik heb niet de illusie dat ik hier erg gemist ga worden, wel geloof ik dat ik dit topic erg zal missen.

Wil dan ook niet gelijk zeggen dat ik hier niet meer zal posten, wel dat ik bepaalde verwachtingen van dit topic heb die ik hopelijk terug vind om mijn aanwezigheid hier waardevol te houden...
Er zijn inderdaad tijden geweest dat het alleen maar over date frequenties ging. Ik postte toen ook wat minder omdat ik hier niet openlijk wil posten over dates, vanwege meelezerts. Ik vind juist dat we de laatste tijd de flow wel weer een beetje te pakken hadden.

Als nieuweling is het toch lastiger om de precieze verandering te bemerken. Het mag absoluut een kwetsbaar topic zijn, het is ook een kwetsbaar onderwerp.

Dat iemand helemaal hieperdepiep in de gloria ertussen door gooit dat ze lekker heeft gedate, vind ik ook leuk!

De balans is het toverwoord hier, denk ik.
Bindi, jij bent een van de jongere hier en ik waarschijnlijk een van de oudere. Maar jij hebt van de week zulke rake dingen gezegd, dingen waar ik over nadenk, dingen waar ik wat aan heb. Die zo overduidelijk ook op mij van toepassing zijn op dit moment. Zelfs mensen die soms alleen maar meelezen kunnen advies halen uit de ervaringen hier die hier verteld worden.
quote:Bindi schreef op 05 mei 2010 @ 00:37:

Rooss: Ik heb niet de illusie dat ik hier erg gemist ga worden, wel geloof ik dat ik dit topic erg zal missen.

Wil dan ook niet gelijk zeggen dat ik hier niet meer zal posten, wel dat ik bepaalde verwachtingen van dit topic heb die ik hopelijk terug vind om mijn aanwezigheid hier waardevol te houden...Ik hoop het ook, bindi, ik hoop het ook! Er zijn veel mensen hier die niet dágelijks posten en dat hoeft ook helemaal niet. Maar als bepaalde mensen hier een poosje weg blijven ga ik wel denken, hee hoe zou het met die en die zijn? Ook al lanceer ik dat niet meteen...
marjo wat een mooi motto heb je
Heb ik dat?!
quote:Marjo41 schreef op 05 mei 2010 @ 00:41:

Bindi, jij bent een van de jongere hier en ik waarschijnlijk een van de oudere. Maar jij hebt van de week zulke rake dingen gezegd, dingen waar ik over nadenk, dingen waar ik wat aan heb. Die zo overduidelijk ook op mij van toepassing zijn op dit moment. Zelfs mensen die soms alleen maar meelezen kunnen advies halen uit de ervaringen hier die hier verteld worden.Het gaat niet over mij maar toch vind ik dit heel mooi om te lezen Marjo... weet je dat je regelmatig door mijn hoofd spookt? Juist door de keuzes die je hebt gemaakt en de situatie waar je nu in zit. Toch mooi om te lezen dat jij hier posts van mensen leest waar je herkenning in ziet!!
quote:Sgaapie schreef op 05 mei 2010 @ 00:43:

marjo wat een mooi motto heb je Thnx Sgaap, het is van Marco B :puke: haha, maar een mens met liefdesverdriet luistert rare liedjes...
De tijd van MB heb ik gelukkig gehad. (Gelukkig lezen Sushii en MissT niet mee)
Marjo ik weet er alles van.

De roze wolk waar je vanaf flikkert doe gekke dingen met een mens. (de reden dan ik er even voor kies geen roze wolk te willen)
Heb ik dat?!
MB niveau is voor mij niet mogelijk.

Ik heb een barbra tijdje gehad
Heb ik dat?!
Bindi, ik heb besloten om het nog even aan te kijken. Ik hoop dat jij en Haddock dat ook willen doen.
quote:Rooss4 schreef op 05 mei 2010 @ 00:44:

[...]

Het gaat niet over mij maar toch vind ik dit heel mooi om te lezen Marjo... weet je dat je regelmatig door mijn hoofd spookt? Juist door de keuzes die je hebt gemaakt en de situatie waar je nu in zit. Toch mooi om te lezen dat jij hier posts van mensen leest waar je herkenning in ziet!!

Het punt is lieve Rooss dat ik elke keuze die ik maak weer terugdraai.... Nr 1 en Nr 2 houden heel veel van me en ik word verscheurd door twijfels...

Vandaar dat ik aandachtig het therapie verhaal van Bindi heb zitten lezen en in beraad ben om eerst eens aan mezelf te gaan "werken"

Ook jij speelt vaak door mijn hoofd, ik vind je een hele sterke vrouw met weloverwogen keuzes, daar heb ik bewondering voor.
Ik ga iig met een goed gevoel slapen nu, thanx lieverds! Time will tell (in zoveel dingen...)
Nou Barbra....dan ben ik nog vrij normaal met Marco B en Paul de Leeuw
Even poef.
Heb ik dat?!
Marjo, MB is echt wel erg! Je kent dat nr toch wel wat ex mij stuurde nadat het over was?
Nog ff een lekker jankerd om af te sluiten (Zitten zinnen in die ex letterlijk tegen mij zegt... 'Ik weet wel dat jij veel twijfels kent maar bij mij krijg jij het fijn, ik zal je gelukkig maken, tot jij mijn liefde voelt" )

http://www.youtube.com/watch?v=4MWVXUJ0p4w
en poef.
quote:Marjo41 schreef op 05 mei 2010 @ 00:52:

[...]

Het punt is lieve Rooss dat ik elke keuze die ik maak weer terugdraai.... Nr 1 en Nr 2 houden heel veel van me en ik word verscheurd door twijfels...

Vandaar dat ik aandachtig het therapie verhaal van Bindi heb zitten lezen en in beraad ben om eerst eens aan mezelf te gaan "werken"

Ook jij speelt vaak door mijn hoofd, ik vind je een hele sterke vrouw met weloverwogen keuzes, daar heb ik bewondering voor.

Wat een mooi compliment Marjo, dank je wel. Gelukkig maken de omstandigheden het mogelijk om weloverwogen keuzes te maken.

Je inwendige strijd is een heel heftige volgens mij. Aan jezelf werken is een heel goede...een heel spannende ook. Het is eng en onzeker maar brengt (denk ik) ook veel op!

Ik hoop dat je ons toch nog een beetje op de hoogte wilt houden hiervan.

Jeetje... je verscheuring door twijfels, wat ontzettend heftig en eng ook... ik hoop dat je er uitkomt, eventueel door dingen voor jezelf op een rij te zetten... Ooo als er kinders in het spel zijn, dat maakt het allemaal zo gecompliceerd!!

Fijn dat je met een goed gevoel gaat slapen Bindi!

Stew, fijn om te lezen... ik hoop dat Haddock en de anderen dat ook willen overwegen!

(Hè, wat smaakt een roseetje toch nog lekker om deze tijd... en ik ben blij dat de rust een beetje weergekeerd lijkt hier)
quote:stewardess schreef op 05 mei 2010 @ 00:56:

Marjo, MB is echt wel erg! Je kent dat nr toch wel wat ex mij stuurde nadat het over was?

Een mens in het nauw luistert rare dingen Stewie...

Nee vertel 's!
Pfff, Marjo wat heftig allemaal zeg. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik een soort van jaloers op je was.

Bindi, de versie van Adéle is ook prachtig.
poef
Heb ik dat?!
@Marjo Ik kan mij jouw strijd zo goed voorstellen. Het moeilijke is dat niemand je hierin ook echt kan helpen.

Ik heb zelf al wel eens aan een paragnost gedacht, zo ben ik op zoek naar iets om me aan vast te houden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven