3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
woensdag 5 mei 2010 om 20:18
Soms word je door iets overvallen bloem en weet je op dat moment gewoon niet hoe te handelen. Heel goed dat je er morgen op terug gaat komen.
Wat fijn dat je moeder haar laatst chemo gaat krijgen. Is de behandeling geslaagd zover bekend?
Een kado-idee heb ik eerlijk gezegd niet. Ben ik zelf ook nooit zo geweldig in.
Wat fijn dat je moeder haar laatst chemo gaat krijgen. Is de behandeling geslaagd zover bekend?
Een kado-idee heb ik eerlijk gezegd niet. Ben ik zelf ook nooit zo geweldig in.
woensdag 5 mei 2010 om 20:46
goedeavond...
dit maal geen roze scherm... maar werd gelijk doorgelinkt naar de yes homepage... tis een complot ...
kadooidee kadooidee... voor moederdag: ik zag bij uhhhhh een online kaartensite... dat je bij je kaartje een doos merci chocolaatjes kunt bestellen... zo'n doos in hartvorm... vond ik opzich wel leuk... of kaart met een bos bloemen... majah das wel simpel...
wil je alle 3 in 1 doen... zou ik ook gaan voor of een beautyarrangement of een weekendje weg... kan aardig goedkoop... heb mijn ouders weleens een weekendje weg gegeven en toen was het een aanbieding... dus is maar net waar je kijkt...
dit maal geen roze scherm... maar werd gelijk doorgelinkt naar de yes homepage... tis een complot ...
kadooidee kadooidee... voor moederdag: ik zag bij uhhhhh een online kaartensite... dat je bij je kaartje een doos merci chocolaatjes kunt bestellen... zo'n doos in hartvorm... vond ik opzich wel leuk... of kaart met een bos bloemen... majah das wel simpel...
wil je alle 3 in 1 doen... zou ik ook gaan voor of een beautyarrangement of een weekendje weg... kan aardig goedkoop... heb mijn ouders weleens een weekendje weg gegeven en toen was het een aanbieding... dus is maar net waar je kijkt...