3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
woensdag 5 mei 2010 om 23:12
donderdag 6 mei 2010 om 00:15
Wat een rustige avond geweest hier (en nog)
Ben net terug van de film waar ik met drie van mijn lieve vriendinnen naar toe ben geweest.
Was een prima avond.
En ik ben bets een beetje trots op mijzelf dat ik dit initiatief had gelanceerd en iets sociaals heb gedaan.
Probeer weer een stapje naar de draad oppakken te nemen
Ben net terug van de film waar ik met drie van mijn lieve vriendinnen naar toe ben geweest.
Was een prima avond.
En ik ben bets een beetje trots op mijzelf dat ik dit initiatief had gelanceerd en iets sociaals heb gedaan.
Probeer weer een stapje naar de draad oppakken te nemen
donderdag 6 mei 2010 om 00:26
Ik ben bang voor spinnen en nou zat er net een joekel in 't toilet dus ik vraag aan manlief of hij hem weg wil halen. Ja zo, zegt 'ie ik ben nu een spelletje aan 't doen. Nou is die spin weg en ik heb geen rustig moment meer want ik weet niet waar 'ie is. De sukkel, man dan hè, niet de spin die kan er niets aan doen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)