Het Blok 2010
donderdag 6 mei 2010 om 12:22
Oh oh oh!
Vanochtend de aflevering gekeken en wat heb ik gelachen!
Die 2 nieuwe kwamen binnen, en Miek zegt "Lijkt wel het broertje van Lambick", echt, ik kwam niet meer bij.
En toen ie voor de 2e keer zn hand opensneedt.... wat een idioot. Ik schreeuwen: "JAHOOR!!? DIT MEEN JE NIET? HOUD JE HAND DAN OMHOOG IDIOOT!! HOUD NOU JE HAND OMHOOG!".
Tweemaal scheepsrecht. Ongelooflijk, wat een aflevering.
Heerlijk. Zal mij benieuwen hoe de volgende aflevering gaat, zal me niets verbazen als ie dan een doos tegels op z'n voet laat vallen ofzo. Haha. Echt een heerlijk seizoen van het Blok.
Die 2 nieuwe kwamen binnen, en Miek zegt "Lijkt wel het broertje van Lambick", echt, ik kwam niet meer bij.
En toen ie voor de 2e keer zn hand opensneedt.... wat een idioot. Ik schreeuwen: "JAHOOR!!? DIT MEEN JE NIET? HOUD JE HAND DAN OMHOOG IDIOOT!! HOUD NOU JE HAND OMHOOG!".
Tweemaal scheepsrecht. Ongelooflijk, wat een aflevering.
Heerlijk. Zal mij benieuwen hoe de volgende aflevering gaat, zal me niets verbazen als ie dan een doos tegels op z'n voet laat vallen ofzo. Haha. Echt een heerlijk seizoen van het Blok.
donderdag 6 mei 2010 om 12:29
Heel gek, ik ben normaal nooit zo van het leedvermaak. Ik vind er nooit iets grappigs aan als een ander zich pijn doet of voor schut zet ofzo. Maar gisteravond kwam ik niet meer bij van het lachen. We zaten er steeds maar op te wachten tot hij zichzelf zou kelen met een schroevendraaier. Waarom ik het nu zo grappig vond weet ik ook niet precies, maar gelachen dat we hebben!
Maarten heb ik geen problemen mee, behalve dan dat hij een akelige vriendin heeft. Als Maartje en Nienke nou een koppel zouden vormen, had ik mijn favoriet te pakken.
Dit is het leukste seizoen ever!
Maarten heb ik geen problemen mee, behalve dan dat hij een akelige vriendin heeft. Als Maartje en Nienke nou een koppel zouden vormen, had ik mijn favoriet te pakken.
Dit is het leukste seizoen ever!
donderdag 6 mei 2010 om 12:50
Alhoewel ik Renate Verbaan best leuk vind, begrijp ik echt niet waarom dit programma een co-host nodig had. Elke keer als ze in beeld komt denk ik "oh ja, zij mag af en toe ook wat zeggen". Maar meestal denk ik dat ze wel erg slecht gekleed gaat voor project Catwalk. Tot ik weer herinner dat ze in dit programma ook af en toe iets mag zeggen.
donderdag 6 mei 2010 om 12:57
Ow ja..Martine; zo heet ze! (echt ik vergeet telkens de naam van Mr Haar z'n vriendin)
Maar die doet echt helemaal absoluut niets!! Wat een vreselijk mens, en maar klagen en zeuren...snap ook niet dat Mr Haar zo lief tegen haar blijft doen.
"oh geeft niets schat" "he lieverd"
Echt ik zou uit mijn plaat gaan als ze zo lui bleef doen...pfff
Als je geen zware dingen kan tillen dan ruim je de zooi toch op? Echt maak jezelf nuttig ofzo...
Maar die doet echt helemaal absoluut niets!! Wat een vreselijk mens, en maar klagen en zeuren...snap ook niet dat Mr Haar zo lief tegen haar blijft doen.
"oh geeft niets schat" "he lieverd"
Echt ik zou uit mijn plaat gaan als ze zo lui bleef doen...pfff
Als je geen zware dingen kan tillen dan ruim je de zooi toch op? Echt maak jezelf nuttig ofzo...
donderdag 6 mei 2010 om 13:01
@Evidenza het is waarschijnlijk zo grappig omdat ze vlak daarvoor zaten te beweren dat ze zo ontzettend goed kunnen klussen en dan dat soort stomme dingen. Trek gewoon veiligheidshandschoenen aan en hou die slijptol goed vast, dat weet je toch als je vaker hebt geklust. Als hij tenminste de waarheid spreekt.
donderdag 6 mei 2010 om 14:21
Ik vraag me soms af of ze het niet zo monteren dat er van Martine's werkuren nulkommanul overblijft. Het kan toch niet zo zijn dat ze echt niets doet???!!!
En die moeder; echt Sjaan uit de Jordaan. Dat is echt Martine's voorland (en die van Dennis
Verder vond ik die nieuwe griet echt een hinnekert (als hinneken van een paard); dat gelach steeds?? Zal wel komen omdat ze retezenuwachtig was vanwege hun erg lauwe welkom in het Blok.
Ik vond dat de anderen zich enorm aanstelden betreft de 6 dagen dat Henk en Co de hele dag mochten werken. Overigens moest Henk sowieso al overdag werken en gold dat alleen voor dat meisje.
Ook het leedvermaak had wel wat minder gemogen. Alleen Maaike deed er niet zo hard aan mee. Die doos Monique des te meer maar dat was te verwachten want die is nou eenmaal zo vals. Echt een kutkoppel vind ik die Maarten en Monique. Gatverdegatver zeg....
En de enige reden die ik kan bedenken dat Renate (die met die aardappel in de keel) erbij is gehaald is omdat Erik wel met pension zal gaan. Jammer de bammer.
En die moeder; echt Sjaan uit de Jordaan. Dat is echt Martine's voorland (en die van Dennis
Verder vond ik die nieuwe griet echt een hinnekert (als hinneken van een paard); dat gelach steeds?? Zal wel komen omdat ze retezenuwachtig was vanwege hun erg lauwe welkom in het Blok.
Ik vond dat de anderen zich enorm aanstelden betreft de 6 dagen dat Henk en Co de hele dag mochten werken. Overigens moest Henk sowieso al overdag werken en gold dat alleen voor dat meisje.
Ook het leedvermaak had wel wat minder gemogen. Alleen Maaike deed er niet zo hard aan mee. Die doos Monique des te meer maar dat was te verwachten want die is nou eenmaal zo vals. Echt een kutkoppel vind ik die Maarten en Monique. Gatverdegatver zeg....
En de enige reden die ik kan bedenken dat Renate (die met die aardappel in de keel) erbij is gehaald is omdat Erik wel met pension zal gaan. Jammer de bammer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 6 mei 2010 om 14:33
donderdag 6 mei 2010 om 19:28
Hier nog een fan van Maarten.
Vind mezelf véél leuker dan Monique... zouden ze er op de kijkdag zaterdag zelf ook bij zijn, de kluskoppels? Dan ga ik een beetje tegen Ma aanschurken, hihihi. Heb altijd al een handige vent willen hebben.
@ Summerdance: ben geen Patries meer hoor. Tis (helaas) alweer over met 't jonkie.
Vind mezelf véél leuker dan Monique... zouden ze er op de kijkdag zaterdag zelf ook bij zijn, de kluskoppels? Dan ga ik een beetje tegen Ma aanschurken, hihihi. Heb altijd al een handige vent willen hebben.
@ Summerdance: ben geen Patries meer hoor. Tis (helaas) alweer over met 't jonkie.
donderdag 6 mei 2010 om 19:34
quote:meds schreef op 06 mei 2010 @ 00:24:
Volgens mij zijn Pinkeltje en Duimelotje acteurs, meneer en mevrouw de Bok in mini-formaat. Je bent toch niet van jezelf een typetje?
Hmmmm, je posting zette me wel aan het denken Meds... het kán idd bijna niet dat dit echte mensen zijn. Zíj zo'n kordate tante en hij zo'n zacht ei, en dan ook nog eens zo'n lulhannes met het klussen (en dat ZIJ dan onverdroten verder klust terwijl HIJ naar z'n werk moet... zou ze hun eigen huis ook gewoon eigenhandig in d'r up opgeknapt hebben?). Ze zijn in ieder geval overduidelijk geselecteerd op hun mogelijkheden tot dramatische ontwikkelingen. Ik zie het al gebeuren dat Henk op een gegeven moment die kordaatheid van Kittige Kitty zat is en dan háár hoofd eraf zaagt: "Oeps, oh jeee, ik hield m'n slijptol verkeerdom..."
Ben héél benieuwd naar volgende aflevering.
Volgens mij zijn Pinkeltje en Duimelotje acteurs, meneer en mevrouw de Bok in mini-formaat. Je bent toch niet van jezelf een typetje?
Hmmmm, je posting zette me wel aan het denken Meds... het kán idd bijna niet dat dit echte mensen zijn. Zíj zo'n kordate tante en hij zo'n zacht ei, en dan ook nog eens zo'n lulhannes met het klussen (en dat ZIJ dan onverdroten verder klust terwijl HIJ naar z'n werk moet... zou ze hun eigen huis ook gewoon eigenhandig in d'r up opgeknapt hebben?). Ze zijn in ieder geval overduidelijk geselecteerd op hun mogelijkheden tot dramatische ontwikkelingen. Ik zie het al gebeuren dat Henk op een gegeven moment die kordaatheid van Kittige Kitty zat is en dan háár hoofd eraf zaagt: "Oeps, oh jeee, ik hield m'n slijptol verkeerdom..."
Ben héél benieuwd naar volgende aflevering.
donderdag 6 mei 2010 om 19:42
quote:Lalie74 schreef op 06 mei 2010 @ 19:28:
Ik ook, ik ook!
Handige mannen zijn gewoon eh...handig enzo.
Ik ook, ik ook!
Handige mannen zijn gewoon eh...handig enzo.
donderdag 6 mei 2010 om 21:10
Alle afleveringen op sluimerende zondag gekeken en ik ben om: Maarten is cool! En Miek ook. Martine en Dennis zorgen ervoor dat ik hardop tegen de televisie roep dat ze eens op moeten houden met janken en zeiken en moeten gaan klussen. Eigenlijk best genant, hoe ik zit te roepen Hebben anderen hier ook deze pavlov-reactie op dit koppel?
vrijdag 7 mei 2010 om 09:07
Ik zal nooit mee doen met een programma ofzo op tv, alleen al door het feit dat ik dan nooit meer hier op dit forum zou durven kijken.
Zoo heej... wat zijn sommige van jullie hard en ongenuanceerd.
Heb niets met de koningin, maar vermoed dat ze dit waarschijnlijk bedoelde tijdens de kersttoespraak: lekker anoniem iedereen tot het bot afzeiken die met zijn of haar kop boven het maaiveld uitsteekt.
Maar goed, ieder zijn ding.
Anyway, ik ben ook fan van Maarten.
Zoo heej... wat zijn sommige van jullie hard en ongenuanceerd.
Heb niets met de koningin, maar vermoed dat ze dit waarschijnlijk bedoelde tijdens de kersttoespraak: lekker anoniem iedereen tot het bot afzeiken die met zijn of haar kop boven het maaiveld uitsteekt.
Maar goed, ieder zijn ding.
Anyway, ik ben ook fan van Maarten.
vrijdag 7 mei 2010 om 09:33
quote:Lalie74 schreef op 06 mei 2010 @ 19:28:
@ Summerdance: ben geen Patries meer hoor. Tis (helaas) alweer over met 't jonkie.Lalie74; ik ken jou en ik kan je vertellen dat jij echt wel beter kunt krijgen dan Maarten.
@ Summerdance: ben geen Patries meer hoor. Tis (helaas) alweer over met 't jonkie.Lalie74; ik ken jou en ik kan je vertellen dat jij echt wel beter kunt krijgen dan Maarten.
Poep, wie heeft jou gescheten?