Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 18:57
Moet even trots komen melden dat ik net een buurmeisje met wiskunde geholpen heb. Als mijn toenmalige docent dat zou kunnen zien, zou ie van zijn stoel vallen.
Niet bijster ingewikkeld, maar goed. Formaat: 0,3x²-4,8=y
Ergens heeft t kind een paar lessen zitten slapen, want dat worteltrekken en kwadrateren elkaars tegengestelde zijn was nog niet helemaal aangekomen. Ze heeft woensdag toets en lijkt het nu te snappen, morgen nog maar s kijken.
Goede daad voor de dag dus ook weer gedaan.
Niet bijster ingewikkeld, maar goed. Formaat: 0,3x²-4,8=y
Ergens heeft t kind een paar lessen zitten slapen, want dat worteltrekken en kwadrateren elkaars tegengestelde zijn was nog niet helemaal aangekomen. Ze heeft woensdag toets en lijkt het nu te snappen, morgen nog maar s kijken.
Goede daad voor de dag dus ook weer gedaan.
donderdag 6 mei 2010 om 17:41
Brrr, het gaat vandaag helemaal niet zoals ik het zou willen. Er is iets raars met mijn ogen. Ik had het een paar dagen geleden 's avonds laat al en weet het toen aan vermoeidheid. Een deel van mijn ogen doet t niet lijkt het wel. Als ik een zin lees zie ik 2 letters wel, 1 letter niet. En zo is het ook met alles, overal zitten lichtgevende spikkels op. Ik word er kotsmisselijk van. Tuurlijk was mijn neuro vandaag niet te bereiken en de huisarts wees leuk naar de neuro. Morgen maar weer verder proberen en ondertussen proberen alles binnen te houden, maar mijn maag draait alle kanten op.
Rotziekte
Rotziekte
donderdag 6 mei 2010 om 18:53
Klinkt erg vervelend, die spikkels in je zicht... Zoebie (die schrijft mee op mijn topic) heeft ook al tijden last van witte vlekken in haar zicht; je bedenkt je pas hoe belangrijk het is als je ineens letters mist hè?
Verder weinig te melden vanuit Frankrijk; het regent, het is kouhoud, ik heb ruzie met het ziekenhuis, maar ik ben toch erg vrolijk vandaag! Waarom weet ik niet
Als ik wist waardoor het kwam stuurde ik je een kilootje toe!
Verder weinig te melden vanuit Frankrijk; het regent, het is kouhoud, ik heb ruzie met het ziekenhuis, maar ik ben toch erg vrolijk vandaag! Waarom weet ik niet
Als ik wist waardoor het kwam stuurde ik je een kilootje toe!
donderdag 6 mei 2010 om 19:20
Heb je nou nog steeds ruzie met dat ziekenhuis?
Ik heb nu dus ook ruzie met ziekenhuis en assistente huisarts. Leuk hè ziek zijn.
We leven nog, dus verder hoor je me niet klagen.
Zoebie maar s vragen dan als het blijft, hoe je er aan went.
Hier was het vanmorgen lauwwarm, maar door de wind is het nu ook weer kouhoud. 6 mei en de verwarming aan, het moet niet gekker worden.
Ik heb nu dus ook ruzie met ziekenhuis en assistente huisarts. Leuk hè ziek zijn.
We leven nog, dus verder hoor je me niet klagen.
Zoebie maar s vragen dan als het blijft, hoe je er aan went.
Hier was het vanmorgen lauwwarm, maar door de wind is het nu ook weer kouhoud. 6 mei en de verwarming aan, het moet niet gekker worden.
donderdag 6 mei 2010 om 19:22
BAM, Freak, Floor, ja, ik doe t rustig aan. *zet zichzelf braaf op de bank*
(Ben errug blij met FireFox, want die kringelt mijn typefouten aan en de kringels zie ik wel. In de vorige zin staan er 3, maar die heb ik expres fout getypt.)
(Ben errug blij met FireFox, want die kringelt mijn typefouten aan en de kringels zie ik wel. In de vorige zin staan er 3, maar die heb ik expres fout getypt.)
vrijdag 7 mei 2010 om 09:15
vrijdag 7 mei 2010 om 11:45
quote:Digitalis schreef op 07 mei 2010 @ 09:15:
(ik dacht dat het zo'n spiritueel topic ging worden en wilde al 'STERF' posten)
Digi toch, ik moest er wel om lachen in ieder geval.
Noanne, ik heb vanochten mijn ziekenhuistelefoontje gehad; nu jij nog!
Wacht je op iets spannends qua uitslag, of niet?
(ik dacht dat het zo'n spiritueel topic ging worden en wilde al 'STERF' posten)
Digi toch, ik moest er wel om lachen in ieder geval.
Noanne, ik heb vanochten mijn ziekenhuistelefoontje gehad; nu jij nog!
Wacht je op iets spannends qua uitslag, of niet?
vrijdag 7 mei 2010 om 12:22
zondag 9 mei 2010 om 16:27
De oogarts kon niet echt wat bijzonders ontdekken, behalve dan dat ik de letters niet kon ontwaren
Ik denk zelf dat het aan mijn medicatie ligt, 's avonds na 23h gaat het lezen goed.
Was vrijdag met een aantal 3000+'ers uit eten en moest verplicht het verrassingsmenu.
Ik denk zelf dat het aan mijn medicatie ligt, 's avonds na 23h gaat het lezen goed.
Was vrijdag met een aantal 3000+'ers uit eten en moest verplicht het verrassingsmenu.