En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
jij mag op mijn rug ....
Maar ik pas niet in je rugzak hoor! Ik ga als verstekeling gewoon mee.
zal die zieleknijper een dagtaak hebben zeg aan ons .

hoop dat z'n sofa groot genoeg is want we willen natuurlijk wel graag alle drie languit......................
Moet denken aan de serie Gooische Vrouwen waar ze allemaal naar de zieleknijper gaan. Volgens mij kijken jullie niet he? Zo grappig. Ze zitten of liggen daar. En die psych zegt alleen maar ja of knikt. En al die vrouwen zeggen, oh bedoelt u dat, ze vullen het zelf in en gaan heel voldaan er weg. Ja niet grappig geschreven maar dat moet je ook zien, dan is het wel grappig.
met een kopje thee en ene dekentje ...

Hallo hoe is het hier met iedereeen?
kijk het nooit maar begrijp wel wat je bedoeld ... och sommige mensen willen alleen graag gehoord worden.

hallef drie nog 2.5 uur te gaan en dan mag ik naar huis..
quote:Yamuna schreef op 11 oktober 2007 @ 14:31:

met een kopje thee en ene dekentje ...

Hahahahha, kijk jij wel GV?
heeft hij al gebeld ?
Crosspost. Ja hopelijk gaat de tijd snel voor je Yam.
hij heeft gebelt 4 uur later ja, hij komt vanavond zegt ie ben benieuwd.
inderdaad we kakelen weer eens door elkaar heen....

zullen we de talkingstick introduceren .... zonder het stokje mag je niet ouwehoeren (oude indiaanse traditie) ... etn als vroeger in de woongroep waar ik woonde ...
Hahahaha ik kijk ook naar Gooische vrouwen geweldig programma, vooral de laatste toen die moeder van martin zei ' mag die stoel verwarming uitik heb zowat een opgewarmde pruim' hahaha
quote:Women2333 schreef op 11 oktober 2007 @ 14:36:

hij heeft gebelt 4 uur later ja, hij komt vanavond zegt ie ben benieuwd.

had je hem gezegd : joh jou kwartiertjes duren langer dan de mijne ....

(heel even domme vraag hoor , maar ik heb t gister even gemist door mijn eigen misère... betreft het een scharreltje , date, vaste vriend, je partner , je lover , minaar .... welke rol heeft meneer met de lange kwartiertjes??)
Ja leuk programma. Ik kijk normaal nooit tv maar heb een keer die andere 2 series gezien op dvd van een vriendin. Daarna "verslaafd"geraakt. Ik heb ook een topic bij entertainment over GV. Erg grappig dat programma.
quote:Yamuna schreef op 11 oktober 2007 @ 14:42:

[...]

had je hem gezegd : joh jou kwartiertjes duren langer dan de mijne ....

(heel even domme vraag hoor , maar ik heb t gister even gemist door mijn eigen misère... betreft het een scharreltje , date, vaste vriend, je partner , je lover , minaar .... welke rol heeft meneer met de lange kwartiertjes??)

Nou hij wilde dat ik zijn vriendin werd ik heb toegestemd, sinds een week pas hoor.

Dus ja nu erg wennen, hoe werkt het ook alweer een relatie vraag ik me soms af?
en hij is..... hoe oud ?
Kijk ook gegegeld GV .

Zou ook wel willen dat ik antwoord op me zelf zou kunnen geven, lekker makkelijk en vertrouwt.

hai women , alles oké ?
hoe bevalt het rustig aan doen je redlock ?

en laat je die sloten vervangen ??
Wat ziet die kofta er lekker uit Mleen. Vooral ook de bijgerechtjes. Kofta is zie pak en de bijgerechtjes zijn?

Vandaag één clienten gezien. Dan duurt een werkdag wel lang hoor.

Moet nu even naar een hele grote slak gaan kijken.
Griekse salade en zelfgemaakte tzaziki. En Kofta van Knor maar met verse tomaten ipv tomaten uit blik.

Ik heb net even een fikse domper moeten incasseren. Ik had M. gister aan de telefoon en dat liep al niet zo soepel, hij hing zo op. Maar we hadden al een paar weken geleden afgesproken dat als ik het geld zou krijgen van Schadefonds dat we een dag naar Texel zouden gaan. Nou ik nog gevraagd of het kon in het weekend omdat hij dan zijn kids normaal heeft. Ja daar wilde hij graag een uitzondering voor maken. Belde hem net en hij zegt dat ik het verzin. Wat xtc kan doen aan je geheugen. We hadden al besproken waar we heen gingen enz. Dus ik hing na de woorden "nou dan weet ik iig wat xtc aan je geheugen doet" op. Ja ik weet het, het is kinderachtig ophangen maar hij wilde weer rot dingen zeggen dus dacht zo ben ik hem voor. Nou scheelt toch weer geld? Weer meegenomen
ja alles gaat goed met jullie ook?

Ik ga ff de stad in ik weiger te wachten op hem
quote:Women2333 schreef op 11 oktober 2007 @ 17:34:

ja alles gaat goed met jullie ook?

Ik ga ff de stad in ik weiger te wachten op hemAls je na 1 week een relatie hebt en al zulke problemen, lijkt mij geen aanwinst. Ga lekker de stad in en hou je ogen open voor een leuker iemand.
zal ik dan maar met je meegaan MV.

Yam ik heb mn sleutel terug en het niksen voelt niet echt prettig maar ik heb geen andere keus.

Ik ben werkelijk niet vooruit te branden...............

Ga even beetje vreemde vraag stellen hier : een blaasontsteking kan die ook zorgen voor een zwaar gevoel van onder als je bijna klaar bent met plassen en even daarna???????

voel daar iets vreemd maar heb geen idee of t een blaasontsteking kan zijn.

beetje lullig om morgen daarmee naar de dokter te gaan en t is niks...........misschien zit t tussen mn oren maar anderzijds ; ik heb t vorige keer ook niet gemerkt en kijk waar t me gebracht heeft.
quote:mylenevalerie schreef op 11 oktober 2007 @ 17:37:

[...]

Als je na 1 week een relatie hebt en al zulke problemen, lijkt mij geen aanwinst. Ga lekker de stad in en hou je ogen open voor een leuker iemand.

ik ben het eens met myleen ...

NIEUWE !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven