3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
vrijdag 7 mei 2010 om 14:08
allemaal.
Leuke uitjes gepland lees ik? Geniet er van. Gezellig.
Wat is het koud zeg! Heb de ventilatieschuifjes al dicht gedaan. Even afwachten of ik de verwarming ook nog een slinger moet geven.
Ik mis een hoop hier blijkbaar, msn en bijlezen, ik red het niet. Vind ik best wel vervelend. Nu val ik hier binnen, vertel mijn verhaal en ben weer pleite. Voelt erg egoistisch eigenlijk.
Leuke uitjes gepland lees ik? Geniet er van. Gezellig.
Wat is het koud zeg! Heb de ventilatieschuifjes al dicht gedaan. Even afwachten of ik de verwarming ook nog een slinger moet geven.
Ik mis een hoop hier blijkbaar, msn en bijlezen, ik red het niet. Vind ik best wel vervelend. Nu val ik hier binnen, vertel mijn verhaal en ben weer pleite. Voelt erg egoistisch eigenlijk.
vrijdag 7 mei 2010 om 14:25
vrijdag 7 mei 2010 om 14:34
vrijdag 7 mei 2010 om 14:40
zondag is het moederdag.. dus ik heb aan ex gevraagd of de kleine meid een half dagje eerder naar huis mag komen.....
Duh moet ik haar 's avonds weer brengen ivm slapen .. en anders een ander nachtje er voor in de plaats ruilen.. men wat een kinderachtig gedoe zeg..... niet te zuinig
Duh moet ik haar 's avonds weer brengen ivm slapen .. en anders een ander nachtje er voor in de plaats ruilen.. men wat een kinderachtig gedoe zeg..... niet te zuinig
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 7 mei 2010 om 14:53