3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
vrijdag 7 mei 2010 om 16:00
Zo, weer terug!
Het viel heel erg mee.
Ze liet het allemaal best gelaten toe, zelfs nagels knippen.
Stom beest! daar kan ze het dus wel,grrrrr!
Leuk vond ze het niet, ging daarna gelijk onder haar dekentje verstoppen helemaal plat liggend (beledigd? )
Ben blij dat het goed ging want als ze zo wild wordt zit ze helemaal onder de stress dat is zo zielig en niet zo goed natuurlijk voor een konijn.
Het viel heel erg mee.
Ze liet het allemaal best gelaten toe, zelfs nagels knippen.
Stom beest! daar kan ze het dus wel,grrrrr!
Leuk vond ze het niet, ging daarna gelijk onder haar dekentje verstoppen helemaal plat liggend (beledigd? )
Ben blij dat het goed ging want als ze zo wild wordt zit ze helemaal onder de stress dat is zo zielig en niet zo goed natuurlijk voor een konijn.
vrijdag 7 mei 2010 om 16:08
vrijdag 7 mei 2010 om 16:21
*komt ff binnen olifanten*
Wat vind ik daarnet?
Een bladerbergje dat perfect geschikt is voor egel en de mini egeltjes.
Het gebladerte past precies bij egel; qua grootte,prijs,locatie (oude dorp!!) en buitenspeelruimte voor miniegelmet handicap.
Ik heb gemeld dat ik onder deze berg dolgraag wil wonen, nu heb ik nog een paar mensen nodig die mee hopen/bidden/wensen/positieve energie sturen.
Dus kom ik bij jullie aankloppen
(Er zijn meer kapers op de kust natuurlijk.)
Pas over anderhalve week is bekend wie het krijgt, genoeg tijd om te duimen dus.
Wat vind ik daarnet?
Een bladerbergje dat perfect geschikt is voor egel en de mini egeltjes.
Het gebladerte past precies bij egel; qua grootte,prijs,locatie (oude dorp!!) en buitenspeelruimte voor miniegelmet handicap.
Ik heb gemeld dat ik onder deze berg dolgraag wil wonen, nu heb ik nog een paar mensen nodig die mee hopen/bidden/wensen/positieve energie sturen.
Dus kom ik bij jullie aankloppen
(Er zijn meer kapers op de kust natuurlijk.)
Pas over anderhalve week is bekend wie het krijgt, genoeg tijd om te duimen dus.
vrijdag 7 mei 2010 om 16:36
vrijdag 7 mei 2010 om 16:59
Egel, ik duim en hoop voor je!
Sterker nog ik dénk gewoon dat je het krijgt!
Het is je zo gegund.
Ik heb de boodschappen binnen en ben redelijk droog gebleven.
Kadootje voor vriendin en haar man gekocht, daar ga ik morgenavond naartoe omdat ze beide jarig zijn/worden/geweest zijn.
Ze vroegen "iets voor in de tuin" dus ik heb twintig groene vingers gekocht (twee paar groene tuinhandschoenen) een schepje, een harkje en een tegoedbon van het tuincentrum en dat in een leuk mandje en mooi ingepakt.
Ben er helemaal tevreden over!
Kwam NietzoLief ook nog tegen en die keek niet zo lief, heb 'm gister met een korte boodschap van m'n hyves afgeknikkerd na zes weken klaarzitten met de beloofde koffie dus exit!
Sterker nog ik dénk gewoon dat je het krijgt!
Het is je zo gegund.
Ik heb de boodschappen binnen en ben redelijk droog gebleven.
Kadootje voor vriendin en haar man gekocht, daar ga ik morgenavond naartoe omdat ze beide jarig zijn/worden/geweest zijn.
Ze vroegen "iets voor in de tuin" dus ik heb twintig groene vingers gekocht (twee paar groene tuinhandschoenen) een schepje, een harkje en een tegoedbon van het tuincentrum en dat in een leuk mandje en mooi ingepakt.
Ben er helemaal tevreden over!
Kwam NietzoLief ook nog tegen en die keek niet zo lief, heb 'm gister met een korte boodschap van m'n hyves afgeknikkerd na zes weken klaarzitten met de beloofde koffie dus exit!