Geen opleiding nodig
vrijdag 7 mei 2010 om 17:42
Ik ben op dit moment op zoek naar een baan, maar zoals jullie weten is het niet makkelijk. Ook al zou ik onder mijn niveau willen werken, dan lukt dat niet omdat ik te hoog opgeleid ben. Als mijn ww straks is afgelopen, moet ik toch echt aan de bak. Welke banen zijn er waar je geen specifieke opleiding voor nodig hebt en waar ze zeker mensen nodig hebben?
Thuiszorg denk ik, maar is er meer?
Thuiszorg denk ik, maar is er meer?
vrijdag 7 mei 2010 om 17:52
vrijdag 7 mei 2010 om 17:56
vrijdag 7 mei 2010 om 17:58
Franje,
bij het bedrijf waar ik werk (ZH) staan diverse marketingcommunicatie functies open. We hebben ook een groot callcenter. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt en hoe oud je bent?
Als je meer wilt weten moet je me maar even mailen.
(al zou ik dan weer niet weten hoe dat werkt. )
bij het bedrijf waar ik werk (ZH) staan diverse marketingcommunicatie functies open. We hebben ook een groot callcenter. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt en hoe oud je bent?
Als je meer wilt weten moet je me maar even mailen.
(al zou ik dan weer niet weten hoe dat werkt. )
anoniem_31941 wijzigde dit bericht op 07-05-2010 17:59
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd
vrijdag 7 mei 2010 om 18:01
vrijdag 7 mei 2010 om 18:13
quote:Franje schreef op 07 mei 2010 @ 18:01:
mandje29, ik heb 5 jaar ervaring en ben 31. In welke plaats werk jij? Kan geen mailadres bij je vinden.
Rotterdam. Leeftijd en ervaring zou best passen.
Kun jij anders niet vragen of een Angel jouw mail aan mij geeft of de mijne aan jou?
Ik heb namelijk geen mandje29 mail en wil niet mijn privemailadres of bedrijfsnaam hier neerzetten.
Ik moet wel zo de deur uit, maar ik reageer zeker als ik bericht van je krijg.
mandje29, ik heb 5 jaar ervaring en ben 31. In welke plaats werk jij? Kan geen mailadres bij je vinden.
Rotterdam. Leeftijd en ervaring zou best passen.
Kun jij anders niet vragen of een Angel jouw mail aan mij geeft of de mijne aan jou?
Ik heb namelijk geen mandje29 mail en wil niet mijn privemailadres of bedrijfsnaam hier neerzetten.
Ik moet wel zo de deur uit, maar ik reageer zeker als ik bericht van je krijg.