3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
vrijdag 7 mei 2010 om 20:14
Wel weer gewend Anne, ben wel doodop. Het is opeens heet hier en mijn lijf wil er nog niet aan wennen geloof ik. Dikke handen en voeten van de warmte, contant moe.
Ik had vanavond eigenlijk twee feestjes, maar heb ze allebei afgezegd. Ben toch niet echt in de stemming. Zometeen x-factor kijken tot ik mijn ogen niet meer open kan houden en dan hup naar bed.
Ik had vanavond eigenlijk twee feestjes, maar heb ze allebei afgezegd. Ben toch niet echt in de stemming. Zometeen x-factor kijken tot ik mijn ogen niet meer open kan houden en dan hup naar bed.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 7 mei 2010 om 20:34
Grrr!! mijn dochters fiets is gejat!
Net een paar weken geleden gekocht en ze was er vooral heel blij mee omdat het een leuke en fijne fiets was.
Nou daaag ,leuke fijne fiets en daaag geld.
Wat sneu zeg, ze voelt zich nu heel schuldig, wat niet nodig is natuurlijk.
Ik baal wel zeg, en zij nog harder natuurlijk.
Nu moet er weer binnen 1 dag een andere fiets geregeld worden die wel goed is maar een schappelijke prijs heeft.
Nou onmogelijke opgave.
Net een paar weken geleden gekocht en ze was er vooral heel blij mee omdat het een leuke en fijne fiets was.
Nou daaag ,leuke fijne fiets en daaag geld.
Wat sneu zeg, ze voelt zich nu heel schuldig, wat niet nodig is natuurlijk.
Ik baal wel zeg, en zij nog harder natuurlijk.
Nu moet er weer binnen 1 dag een andere fiets geregeld worden die wel goed is maar een schappelijke prijs heeft.
Nou onmogelijke opgave.
vrijdag 7 mei 2010 om 20:36
mmm, minny, pastaprutdinges! at klinkt heel erg naar iets dat ik regelmatig maak!
Anne, het was vandaag 38 graden en het voelde nog heter op mijn balkon in de zon zonder wind. Al m'n kaarsjes die er nog stonden van gisteravond waren gesmolten en lagen als zielige plasjes op de rand van m'n balkon. Het was nog een k*tklus om dat schoon te maken vanmiddag.
Appel, ik heb sateliet tv en kan daarmee alle rtl-zenders en nog een aantal andere Nederlandse zenders ontvangen. En ik kijk veel uitzending gemist. Zo heb ik toevallig vandaag de laatste 2 afleveringen van Over mijn lijk gekeken en tranen met tuiten gejankt.
Anne, het was vandaag 38 graden en het voelde nog heter op mijn balkon in de zon zonder wind. Al m'n kaarsjes die er nog stonden van gisteravond waren gesmolten en lagen als zielige plasjes op de rand van m'n balkon. Het was nog een k*tklus om dat schoon te maken vanmiddag.
Appel, ik heb sateliet tv en kan daarmee alle rtl-zenders en nog een aantal andere Nederlandse zenders ontvangen. En ik kijk veel uitzending gemist. Zo heb ik toevallig vandaag de laatste 2 afleveringen van Over mijn lijk gekeken en tranen met tuiten gejankt.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok