3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Moos je hebt mail!
Man heeft zijn hechtingen er ook zelf uitgehaald. Dat ging toen goed. Toch lijkt het mij niet zo'n goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Jawel maar niet bij mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er ook niet aan denken om ze er zelf uit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Maar de huisarts doet volgens mij niets anders dan ze eruit pulken, ontsmetten en klaar. Dat kan ik best zelf toch. Tis toch geen operatie...
Alle reacties Link kopieren
Ieb, ga gelijk ff lezen. Tx.
Alle reacties Link kopieren
Iebje



Je neemt toch niet alles serieus wat ik typ he?
Haha nee hoor!
Alle reacties Link kopieren
Pff ik heb geen rust in mijn kop



Ik ga op de bank zitten en kom er niet meer van af vanavond. Tenminste.. dat ga ik proberen



Fijne avond
Alle reacties Link kopieren
daag Anne, lekker bankhangen!
Alle reacties Link kopieren
Ieb, tx voor het uitgebreide antwoord. Daar heb ik iets aan en kan ik wat mee. Ga het later ff terugkoppelen naar situatie zoon en wat gerichte vragen aan beg. stellen.
Sterkte vanavond AR! Hopelijk val je straks lekker in slaap.
Mooi zo Moos. En zoals ik in de mail al schreef je mag altijd mailen voor meer vragen. Geen probleem ben allang blij dat ik eindelijk ook iets kan doen voor iemand op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Dag Anne!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Vannacht op de msn lag ik er ineens uit, jammer genoeg. En ook geen tv, radio etc. meer.

Raar is dat hoor. Had ook nog geen slaap. Ben maar gaan lezen tot een uur of 3. Had natuurlijk toen net geen slaap.
Alle reacties Link kopieren
oh dat is vervelend Mo.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier?
Alle reacties Link kopieren
ja de filmgroep is onderweg naar huis denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker slapen, m'n ogen vallen dicht.... Welterusten allemaal!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
truste Bloem!
Trusten bloem!
Alle reacties Link kopieren
Appeltje
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bloem, hoi appel.
Hoe is het hier?

Rustig zo te zien..



Ik voel me maar zozo.. heb medicijnen ingenomen en duik over een half uurtje lekker mijn bed in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven