teveel snacken

07-05-2010 20:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik gaan volgend jaar samenwonen, dit jaar zien we elkaar bij hem thuis of meestal zijn we een beetje in zijn auto aan het chillen.

het probleem hiervan is dat als we een hele avond samenzijn (en er geen keuken is) we nog al vaak fast food zoals shoarma, macdonalds of kibbeling eten. niet gezond en ook niet goed voor de portomonnee.

hoe lossen we dit op? of wat kunnen we beter eten buiten de deur?
quote:meds schreef op 07 mei 2010 @ 22:28:

gatverdamme in een koude auto een zompige zuurkooltaart eten mkoude auto? hoe kom je daarbij
Meds... yammie!!! Die zuurkool dan! Maargoed, ik ben ook enorm fan van koude kip met mayo!!!!!!
Als ik jou was, TO, zou ik gewoon op zoek gaan naar lekkere koud-voer recepten op smulweb of zelfs hier op de site.
.
.
Ze gaan volgens jaar al samenwonen xxx.

Chillen in de auto is even een overbruggings periode
liefe TO

een auto is tog niet lekker om te sjille, je kent beter gesellig een kerefen hure en dan in de wiekenden same sjillen in de kerefen. Dat legt een stuk beter op de dienette dan met soween pook in je rug.
en hut kost niet duur ensow
quote:xxx schreef op 07 mei 2010 @ 22:32:

[...]

Je bent dus al twee jaar volwassen en nog steeds aan het chillen in de auto.... Tijd om op te groeien?

Zoek allebei een kamer en maak 's vonds een pan rijst. Dat neuk je er daarna zo af.ik post hier net toch dat ik maagd ben? blijkbaar gaat het in de meeste relaties hier toch om seks, want dat is het enige waar ik jullie over hoor. en het ging juist om eten
quote:xxx schreef op 07 mei 2010 @ 22:33:

[...]

Hoe oud is hij? 3? Zoooooowww niet sexy.sommige gezinnen hebben gewoon niet veel geld?
quote:ayicik schreef op 07 mei 2010 @ 22:20:

[...]

offtopic. en dat zal jij wel beter weten dan ik he?Lijkt me wel hè? Dan moet je nu alvast wel maatregelen nemen, voor als neuken ook tot het standaard pakketje hoort.
hut kompt goet
Misschien is TO of vriend TO wel van andersculturige afkomst. Dan is het best rot als wij onze Neerlandse vrijgevochtenheid over haar heenstorten.

Blijf erbij dat je niet kunt zwemmen op je 20e, grin! ;)
.
Nou zeg...

To's situatie is nu eenmaal zo, zal ze ook niet bewust voor kiezen.

Sommige grapjes zijn idd lollig, maar afzeiken is dat niet.
mijn reactie verduidelijkt: dit ivm thuiswonen, niet makkelijk afspreken, meerdere kinderen in een gezin,minder plek in huis, of inderdaad gewoon andere financiele slagkracht... noem maar op
quote:iry schreef op 07 mei 2010 @ 22:38:To's situatie is nu eenmaal zo, zal ze ook niet bewust voor kiezen. [/b]Waarom niet? Ze is 20. Oud zat om eigen keuzes te maken.
Zeker met dit weer niet, xxx.
Aylcik,

Die Rasjell is gewoon een troll.

Hebben we al eerder last van gehad hier. Niet serieus nemen, gewoon negeren.
quote:xxx schreef op 07 mei 2010 @ 22:37:

[...]

Ik lees hier toch veel tips over zuurkool en salades enzo. Sorry mop, je kunt nu wel doen alsof het 'maar' seks is, maar een relatie zonder seks is bij mij nog altijd een vriendschap. En als het dan ook nog alleen plaats vindt in de auto, is het een carpoolcollega.

Ga gewoon lekker op kamers, dan ben je van heel het gedoe af. Je gaat toch niet nog een heel jaar met je benen in de kreukels in een koude auto met kibbeling liggen?

Nou ja zeg, een relatie zonder seks is vriendschap, kom op nou. Dat slaat natuurlijk nergens op, je kunt e rook voor kiezen nog maagd te blijven maar verder wel alles doen wat bij een relatie hoort.

Sowieso een hele rare reactie van je. Lekker makkelijk om een nieuw en jong iemand hier zo af te branden.
xxx, jawel. Ze gaat volgend jaar samenwonen. Daar moeten sommige mensen wat geld voor verzamelen.
quote:ayicik schreef op 07 mei 2010 @ 22:35:

[...]

sommige gezinnen hebben gewoon niet veel geld?Hij zal toch wel werken? Of anders studeren? Jullie kunnen gewoon op kamers hoor. Doen hele volksstammen van jullie leeftijd.
@Star: benen in de ene auto de rest in de andere?
Volgens mij is Rasjell gewoon de alter ego van een 'bekende' forumster
quote:xxx schreef op 07 mei 2010 @ 22:39:

[...]

Waarom niet? Ze is 20. Oud zat om eigen keuzes te maken.

Ik kies er inderdaad niet zelf voor. We staan nog op een wachtlijst voor een huisje, en we hebben uiterlijk augustus volgend jaar een huisje. Vandaar.

En het is inderdaad uit culturele overweging dat ik maagd ben. En nee een relatie zonder seks is niet hetzelfde als vriendschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven