teveel snacken

07-05-2010 20:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik gaan volgend jaar samenwonen, dit jaar zien we elkaar bij hem thuis of meestal zijn we een beetje in zijn auto aan het chillen.

het probleem hiervan is dat als we een hele avond samenzijn (en er geen keuken is) we nog al vaak fast food zoals shoarma, macdonalds of kibbeling eten. niet gezond en ook niet goed voor de portomonnee.

hoe lossen we dit op? of wat kunnen we beter eten buiten de deur?
Wacht... wonen jullie allebei niet op jezelf dan?

Mijn tip: zorgen dat je óf gezond en goedkoop thuis eten óf lekker luxe uit eten. Maar meer dan twee keer per jaar McDonalds... moet er niet aan denken...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
In jullie huis zit vast wel een keuken

Vooraf afspreken dus om te gaan koken 's avonds inclusief groenten.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Koop/maak een maaltijdsalade of maak een broodje gezond.
In zijn auto chillen? Terwijl hij een huis heeft?

Hoe dat zo? (gewoon nieuwsgierig hoor.)
Ga naar een eetcafé en bestel een maaltijdsalade?

Als je samenwoont in een eigen huis met een eigen keuken kan je zo gezond eten als je zelf wilt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Volgens mij hoort dit topic op 'Relaties', wat vind jij Char?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Chillen in een auto... gebeurt dat nog steeds? ik word oud....
Ik chill meestal in een bubbelbad.
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2010 @ 20:34:

Volgens mij hoort dit topic op 'Relaties', wat vind jij Char?Alles hoort wat mij betreft op Relaties. Ten eerste heeft alles een relatie tot iets en ten tweede: van al dat heen en weer geswitch word ik doodmoe
Ik zou gaan wandelen naar die Mc. Ook best chill.
La place is wat dat betreft wel een goede keus: wel wat gezonder meestal dan de Mac ofzo.

Je kunt ook zelfgesmeerde bruine boterhammetjes met kaas meenemen natuurlijk. Maar ik schat zo in dat je daar geen zin in hebt
Ehmmm... juist. Rare topic. Ik denk dat direct " ga even lekker met een zak wortelen in die auto zitten chillen". Is het daar ook koud soms?
Volgens mij bedoelt ze dat ze nu niet gezond eten omdat ze nog geen keuken tot hun beschikking hebben. Of niet?

Bereid wat lekkers en gezonds om mee te nemen voor je weg gaat (ik neem aan dat er thuis een keuken is). Desnoods in een koeltasje, dan blijft het lang fris. Bakje met japanse mix, wat groente met dip, kleine sandwiches met tonijn en komkommer, roomkaas en zalm, kaas en tomaat of eventueel iets ingewikkelders. Koude quiche is ook lekker maar niet per definitie gezonder dan een hamburger met patat. Je kan zelf makkelijk een quiche maken met wat minder (vette) kaas, zonder slagroom/creme fraiche en wat meer groenten. Bladerdeeg is ook vet!

In een pastasalde of aardappelsalade kan je ook veel groenten doen. Of een bakje fruitslade/aardbeien, ook lekker.
Shit, ik heb geen auto. Waar moet ik dan ingodsnaam gaan chillen?

ook ik word oud, geloof ik.....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
In een bubbelbad, dat zeg ik toch!
Straks wordt het weer lekker weer. Kunnen jullie gaan picknicken in het park, zelfgemaakte boterhammen met pindakaas mee, klaar. En als het donker wordt heb je de autolichten om bij te schijnen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Bij hem thuis in de keuken gaan chillen terwijl je een gezonde maaltijd bereid?
quote:emaille schreef op 07 mei 2010 @ 20:58:

In een bubbelbad, dat zeg ik toch!Maar wat als ik ook niet over bubbelbad beschik? Ik ga zo even een topic openen hoor (HELP!! Ik kan niet chillen!!!!!!), want vind dit echt een probleem.
quote:Cherise1981 schreef op 07 mei 2010 @ 21:02:

Bij hem thuis in de keuken gaan chillen terwijl je een gezonde maaltijd bereid?Zo 2009.
Tot ze weer naar huis willen. Dan moeten ze weer in de auto chillen terwijl ze wachten op de Wegenwacht
Ik kan me ook nog wel tijden herinneren waarin we hele andere dingen deden in de auto dan chillen. Maar het was nooit zo ontspannen als vantevoren gedacht....
quote:kaetje schreef op 07 mei 2010 @ 21:06:

Ik kan me ook nog wel tijden herinneren waarin we hele andere dingen deden in de auto dan chillen. Maar het was nooit zo ontspannen als vantevoren gedacht....Zeker niet als de politie ineens met een zaklamp de auto in schijnt en je vervolgens aflevert bij je ouders thuis
Ja goffer, wij hebben allebei een eigen auto, hoe moet dat nou met chillen?
Da's LAT-chillen Star.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven