teveel snacken
vrijdag 7 mei 2010 om 20:19
mijn vriend en ik gaan volgend jaar samenwonen, dit jaar zien we elkaar bij hem thuis of meestal zijn we een beetje in zijn auto aan het chillen.
het probleem hiervan is dat als we een hele avond samenzijn (en er geen keuken is) we nog al vaak fast food zoals shoarma, macdonalds of kibbeling eten. niet gezond en ook niet goed voor de portomonnee.
hoe lossen we dit op? of wat kunnen we beter eten buiten de deur?
het probleem hiervan is dat als we een hele avond samenzijn (en er geen keuken is) we nog al vaak fast food zoals shoarma, macdonalds of kibbeling eten. niet gezond en ook niet goed voor de portomonnee.
hoe lossen we dit op? of wat kunnen we beter eten buiten de deur?
vrijdag 7 mei 2010 om 22:52
recept voor couscoussalade :
Couscous gaar koken.
Bosui, tomaatjes, verse munt, verse koriander, feta fijn snijden.
Blanke rozijnen wellen in warm water.
Dan alles door elkaar scheppen, klein beetje citroensap en beetje olie erdoor evt om het iets op smaak te maken (maar kan je ook achterwege laten.
En voila! je hebt een heerlijk koude gezonde snack om mee in een bakje te nemen
Couscous gaar koken.
Bosui, tomaatjes, verse munt, verse koriander, feta fijn snijden.
Blanke rozijnen wellen in warm water.
Dan alles door elkaar scheppen, klein beetje citroensap en beetje olie erdoor evt om het iets op smaak te maken (maar kan je ook achterwege laten.
En voila! je hebt een heerlijk koude gezonde snack om mee in een bakje te nemen
vrijdag 7 mei 2010 om 22:53
quote:ayicik schreef op 07 mei 2010 @ 22:48:
[...]
Ik ben inderdaad met een geloof geboren maar daar sta ik ook helemaal achter. Als ik het niet had gewild en het met elke man had willen doen, wie houd mij tegen? Ik kies hier zelf voor.Wie heeft het over elke man? Ik had het gewoon over het doen met je vriend. Fijn dat je er zelf voor kiest.
[...]
Ik ben inderdaad met een geloof geboren maar daar sta ik ook helemaal achter. Als ik het niet had gewild en het met elke man had willen doen, wie houd mij tegen? Ik kies hier zelf voor.Wie heeft het over elke man? Ik had het gewoon over het doen met je vriend. Fijn dat je er zelf voor kiest.
vrijdag 7 mei 2010 om 22:55
quote:iry wrote on 07 May 2010 @ 22:53:
We hebben hier s'nachts al eerder verschillende nick's gehad die kwamen trollen op dezelfde manier als rasjell.
Hebben daar volgens mij ook een ban voor gekregen.
Ik denk niet dat het een puppet is.
Ik las in een ander topic iets over een Rasjell, dus ik weet bijna zeker dat dit een ZGF is...
*zeer gewaardeerde forummer
We hebben hier s'nachts al eerder verschillende nick's gehad die kwamen trollen op dezelfde manier als rasjell.
Hebben daar volgens mij ook een ban voor gekregen.
Ik denk niet dat het een puppet is.
Ik las in een ander topic iets over een Rasjell, dus ik weet bijna zeker dat dit een ZGF is...
*zeer gewaardeerde forummer
vrijdag 7 mei 2010 om 22:55
Ayicik: ben je zelf ook van buitenlandse afkomst?
Wat vind je van Iry's tips? Het waren er veel en ik vond ze wel leuk.
Ik heb ook een buitenlandse vriend en 'vroeger' spraken we ook veel buiten af.
We maakten dan een soort picknickmand klaar met fruitsap/frisdrank/thermoskan en broodjes om mee te nemen.
Je kunt de broodjes wat opleuken door bijvoorbeeld kip te bakken en er een light sausje bij te maken en er tomaat en sla op te doen.
En inderdaad, pastasalade is ook lekker!
Je kunt ook smoothies maken (bijvoorbeeld verse bosvruchten en magere yoghurt en een beetje suiker).
Wat vind je van Iry's tips? Het waren er veel en ik vond ze wel leuk.
Ik heb ook een buitenlandse vriend en 'vroeger' spraken we ook veel buiten af.
We maakten dan een soort picknickmand klaar met fruitsap/frisdrank/thermoskan en broodjes om mee te nemen.
Je kunt de broodjes wat opleuken door bijvoorbeeld kip te bakken en er een light sausje bij te maken en er tomaat en sla op te doen.
En inderdaad, pastasalade is ook lekker!
Je kunt ook smoothies maken (bijvoorbeeld verse bosvruchten en magere yoghurt en een beetje suiker).