3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren


ben er ook weer hoor.. veilig thuis
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
pffff en klaar wakker he na zo'n wereldreis.. dus ben blij dat er hier nog leven is
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Gggrrr,ik heb een avondlange vreetbui. Zit nu weer te verzinnen wat ik kan nemen. Heb eigenlijk niet eens meer trek....tis meer dr(w)ang geloofik
Alle reacties Link kopieren
Zelfs al val ik beneden op de bank bijna om van de slaap, dan nog lig ik gewoon dik een uur of langer wakker in bed.



Dus wil nu best naar mijn bed, maar lijkt zo nutteloos.

Ik wacht nog maar eventjes.

Of zo maar vast wat opruimen zodat het huis ook "klaar" is voor de nacht.
Alle reacties Link kopieren
Zijn alle uitgaande meetende plusserTs nu veilig thuis?
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Was het leuk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog zin in iets hartigs, maar mijn buik zit al vol genoeg.

Echt mondhonger dus.
Alle reacties Link kopieren
PS Hoi Freakje, hoe vond jij de film?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik was/ ben de laatste



En het was erg leuk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou al uren moeten liggen want feestje morgen dus moet wel fit zijn maar kan het niet echt opbrengen om naar boven te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey Freak en min!
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 02:41:

Echt mondhonger dus. Ja, zo kan je het ook noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een hele goeie film.. zelfde niveau als komt een vrouw bij de dokter.. maar ik heb niet hoeven te huilen of zo....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Bam, middagdutje morgen?
Alle reacties Link kopieren
ben aan het joetjoepen.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een topavond uit.. lekker eten.. goed gezelschap.. goeie film.. top dus
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:42:

[...]



Ja, zo kan je het ook noemen.



Lach je mij nu uit?

Tsss.....
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:42:

Bam, middagdutje morgen?Klinkt als een goed plan maar zit er niet in vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 08 mei 2010 @ 02:42:

Ik vond het een hele goeie film.. zelfde niveau als komt een vrouw bij de dokter.. maar ik heb niet hoeven te huilen of zo....Oké, dan kan ik er ook veilig heen, want in tegenstelling tot bij het boek heb ik bij de film KEVBDD ook geen traan gelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor morgen nog weinig op de planning staan dan wat boodschappen.. een zwarte was draaien ( dus laat het droog zijn want dan kan het buiten hangen) en naar het tuincentrum voor wat gezelligs op het balkon en heb een mooie hangplant gezien voor mijn mams voor moederdag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn er eigenlijk allemaal mee geweest ?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 08 mei 2010 @ 02:43:

Ik vond het een topavond uit.. lekker eten.. goed gezelschap.. goeie film.. top dus Klinkt helemaal goed Freak, mooi dat je genoten hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo niet Bam, door de kids?
Alle reacties Link kopieren
Klopt Mooc bij het boek kevbd bakken met tranen film niet!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ow shit (schoon) moederdag.... Thx Vivafreak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven