Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Leuk Manunui! Ik ben benieuwd wat je overal van gaat maken.

En wedden dat je man binnen niet afzienbare tijd mee wil wrecken?
Maar weer een foto.

Manunui, de mijne vindt het nog steeds raar.
Wow, mooi Mocy, met die knalkleuren!
Oehhhh Mocy, me like die bloemetjes :D leukleuk!
Hier nog een fotootje van mij

Mocy.. Mooi zeg,

Jij ook Soleil.. Heb je dat allemaal met potlood gedaan?
Ik heb vanavond de pagina gemaakt die je moet vullen met kantoorspulletjes. Had hele leuke paperclips gekocht met dieren, gummen in de vorm van schildpadden, een geo-driehoek, elastiekjes en een kinderschaar. Heb alles erin geplakt. Boek kan nu echt niet meer dicht maar is wel heel leuk geworden. Hoop echt zo snel mogelijk foto's te plaatsen.
Fieka, gelukkig ben je nog een mens die laat zien dat niet iedere pagina supergoed is. Ik wilde ook daar vuurwerk tekenen, bij nader inzien maar niet.

Mocy, ben je er nu ook mee gaan wandelen? Wel een heul mooie pagina.

Soleil, wauw.

Waar heb je die gekocht IBI
Jee Fieka, wat een bagger tekeningen inderdaad, Nee, ik vind ze nog steeds mooi!

Soleil, super zeg, die eerste blz. (noah; tis soleil die m heeft gemaakt !

En Mocy ook al zo mooi! Ik merk dat ik altijd wel van heel erg gekleurde blz. houdt. Enneh, mijn vriend snapt er ook nog steeds de ballen niet van. Hij vind t megawazig
69, ja ik ben wel van de felle kleuren en de drukke motieven. Irl ben ik de rust zelve (not) maar als ik sommige frobels van mezelf bekijk denk ik, hmmm ze zouden dat eens psychisch moeten analyseren..haha.

Soleil, mooie pag.

Steph, ik ben nog niet gaan wandelen ermee. Af en toe lijkt die zelf wel aan de wandel.

Gemaakt met van die to do plakkertjes.
Gaaaf Mocy, lekker fel!

Soleil die van jou is ook mooi.
He Mocy, dat idee van die plakkers ga ik van je jatten voor die kanrootartikelenpagina denk ik
Steph heb het gekocht bij de action
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 19:05:

_soleil_ hihi ik was niet bang dat de viltstift door zou lopen, ik had hem stiekem in de broekzak van mijn vriend gedaan
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 mei 2010 @ 20:36:

Steph heb het gekocht bij de action

Oh, pas op in de action!

Of neem max. 10 euro cash mee en geen pinpas. Ik herhaal: geen pinpas!
Eens met janna action is gevaarlijk vanwege de lage prijzen. Maar ze hebben wel hele leuke spullen.
Ha ja, ben er vanmiddag geweest om een grillpan te kopen.

Ik kwam thuis mét een hele hoop zooi, en zónder grillpan. Beetje jammer.
quote:Jumpsje schreef op 08 mei 2010 @ 20:56:

Ik kwam thuis mét een hele hoop zooi, en zónder grillpan. Beetje jammer. Haha heeel herkenbaar!
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 22:36:

Jij ook Soleil.. Heb je dat allemaal met potlood gedaan?

Ja, met potlood inderdaad. Was nog een heel gedoe, want ik had ergens in een lade een doosje potloden gevonden. Daar ben ik vrolijk mee aan de slag gegaan, maar de punten braken steeds af. Zelfs ín de puntenslijper Uiteindelijk bij de Hema nieuwe potloden gehaald, maar die kleuren waren heel anders én (raar eigenlijk) er zit geen paars in die doos van de Hema

Dus met veel gevloek en getier heb ik het af weten te maken met mijn oude brekende potloden.

Voortaan ga ik met viltstiften aan de slag denk ik
Mocy, wat leuk bedacht die pagina met de memoblaadjes! Lekker kleurrijk ook!

Net als 69 merk ik, dat ik ook van pagina's houd die lekker fel en kleurrijk zijn (en met glitters zoals ik al eerder schreef )
Mocy, goed bedacht zeg.

IBI, dank je.

Action, daar kan ik me wel inhouden. Ik ben van het type gericht kopen.
Mocy! dat ziet er heel tof uit, blijven die plakkers ook een beetje zitten?

en tjah de action, pfff praat me er niet van... die hebben al een wereldomzet door mij gemaakt!
quote:Jumpsje schreef op 08 mei 2010 @ 20:56:

Ik kwam thuis mét een hele hoop zooi, en zónder grillpan. Beetje jammer. Yep. Dat is precies wat ik bedoelde
Hier geen Action in de buurt. Maar dat geeft geen garantie dat je je niet overmatig te buiten kan gaan aan wreck-spullen.

Ik moest ook iets hebben uit de stad. Kwam met leuke spulletjes thuis....behalve met dat waar ik de stad voor in ging

Bij Xenos zag ik leuke kaarten. En bij een winkeltje wat de Weg-Is-Weg heet heb ik gave stikkers gescoord. En ik heb ook een ander boekje gekocht. Heeft niets met wrecken te maken (maar gaat over stoppen met roken). Er staan kleine tekeningetjes in....die ik spontaan ging inkleuren en bijtekenen.

Vriend vroeg of ik een nieuwe journal had gekocht. Hij was geschokt dat ik nu ook in andere dingen ging "kliederen" (zoals hij het noemt). Ik heb hem beloofd van zijn boeken af te blijven.

En ik kon het niet. De leave this page blank ook echt blank te laten.

doe gekleurde zebra is LIEF!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven