3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
En ach, zijn we er een keertje uit, da's ook wel weer een keer leuk
Alle reacties Link kopieren
Oh bloem das echt kaauutee!
Alle reacties Link kopieren
Ach Choc, het is ook nooit goed. Te warm, te koud. Ik zou nu ook niet in NL willen zijn hoor, qua weer. En later deze week gaat het ook wel weer afkoelen (als het goed is)
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Ja maar zonder airco is wel enorm balen hoor!
Het is hier de afgelopen dagen herfst ,Bloem stuur maar een beetje van die hitte deze kant op
Alle reacties Link kopieren
Hoi CN



OH Bloem, stuur alsjeblieft/please/aub wat warmte deze kant op. Ik lig nu in flanelpyama en dekentje op de bank.

Ik wil warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 08 mei 2010 @ 20:15:

Wat zou jouw keuze dan zijn AnneR ?Ik hou meer van actie en (romansche) komedie's. Maar een film met wat ingewikkelder verhaal vind ik ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Zal ik straks op het balkon gaan staan en heel hard blazen richting Nederland?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
je hebt alleen wind tegen, Bloem
Alle reacties Link kopieren
Graag Bloem!! Ik loop weer in mijn winterjas en een trui. Volgens mij had jij wel goed weer toen je in NL was of niet?
Alle reacties Link kopieren
Haha succes met blazen



Ladies ik ga me nog ff optutten en dan weg!

Have fun all en tot later weer!
veel plezier choco
Alle reacties Link kopieren
veel plezier choco
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen heb ik iets aan een vriendin van me verteld, wat ik nog nooit aan iemand heb verteld. Iets van bijna 10 jaar geleden, maar voor mij nog erg actueel, omdat het nog zo'n invloed heeft op hoe ik in het leven sta. Ik heb altijd gedacht dat ik het weg kon stoppen, maar dat lukte het laatste jaar al niet meer zo goed.



Nu had ik verwacht dat ik me opgelucht zou voelen, maar eigenlijk voelt het nu nog rotter omdat het nu weer 'echt' is, uitgesproken is. En ik wilde niemand ermee opzadelen en dat heb ik nu wel gedaan.



Beetje vaag dit, maar het spookt in mijn hoofd en moest het even kwijt.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik toch maar niet ga blazen, tegenwind enzo....

AR, weer was wel ok toen ik in NL was.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Dag Choco!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weggejaagd...
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Hmm moeilijk Bloem. Maar je zou idd denken dat het ook iets oplucht om zoiets met iemand te delen.



Oh en volgens mij heb je al het mooie weer meegenomen.
Bloem blijkbaar heb je het nog niet afgesloten en dan blijft het bij jou net zolang tot dit wel het geval is. Lijkt me erg moeilijk. Hopelijk werd er wel goed op gereageerd
En als het een goede vriendin is dan is ze blij dat je haar in vertrouwen hebt genomen en ziet ze het niet als een last.
Alle reacties Link kopieren
Friez, dat dacht ik dus ook, maar nee...



IBI, ze reageerde heel lief, gelukkig.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu de hele tijd opbeurende smsjes, dat is wel weer fijn.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Bloem Probeer iets te typen maar het komt niet leesbaar mij toetsenbord uit.Ik bedoel eigelijk wat Friez en Ibi zeggen



Hoi Ibi
Alle reacties Link kopieren
haai IBI

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven