3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 19:56
zaterdag 8 mei 2010 om 20:06
Zo bijgelezen!
No trust en fijne nacht!
Freak ik duim ook voor je!
BAM goed meis, je kan het!
Egel duim ook voor jou!
Floor een
En toen was ik het alweer kwijt.. Zucht.. Nou sterkte, good luck, knuffels en best wishes voor iedereen!
Ik ga zo naar de film met vriend. Kickass. Zucht.. Hoop dat het wat is..
No trust en fijne nacht!
Freak ik duim ook voor je!
BAM goed meis, je kan het!
Egel duim ook voor jou!
Floor een
En toen was ik het alweer kwijt.. Zucht.. Nou sterkte, good luck, knuffels en best wishes voor iedereen!
Ik ga zo naar de film met vriend. Kickass. Zucht.. Hoop dat het wat is..
zaterdag 8 mei 2010 om 20:16
quote:friezinnetje schreef op 08 mei 2010 @ 20:13:
Hoi B&B
haha!
Airco doet 't nog niet Ik zit er over te denken om op de bank te slapen vanavond, in de huiskamer doet de airco het wel. Morgen weer 42 graden, ik zweet me een ongeluk en de poes wil iedere keer op schoot pfffff......
Hoi B&B
haha!
Airco doet 't nog niet Ik zit er over te denken om op de bank te slapen vanavond, in de huiskamer doet de airco het wel. Morgen weer 42 graden, ik zweet me een ongeluk en de poes wil iedere keer op schoot pfffff......
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok