Good luck!
zaterdag 8 mei 2010 om 21:10
Weer redelijk hier. Niet zeer warm, maar hebben met een jasje aan wel in de tuin wel de bbq aan gehad. Zo leuk, om mijn zus na een half jaar weer te zien! En haar kinderen, nog leuker .
Star, zaagsel. Jongste Krupploos ja, gelukkig.
Juud, geen leesvoer meer? Hoe is het met de littekens aan het aflopen? Omdat ze niet goed heelden?
Star, zaagsel. Jongste Krupploos ja, gelukkig.
Juud, geen leesvoer meer? Hoe is het met de littekens aan het aflopen? Omdat ze niet goed heelden?
zaterdag 8 mei 2010 om 21:16
zaterdag 8 mei 2010 om 21:29
quote:Juud_ schreef op 08 mei 2010 @ 21:04:
Ik verveel me, Vent is op stap, kindjes slapen al uren en ik wil van alles maar ik heb echt nergens zin in! Herkenbaar?
Anders was ik wel even langsgekomen, maar ik zit te werken.
Ik zit al in mijn eentje aan de rose, ik ben toch ongesteld
Ik verveel me, Vent is op stap, kindjes slapen al uren en ik wil van alles maar ik heb echt nergens zin in! Herkenbaar?
Anders was ik wel even langsgekomen, maar ik zit te werken.
Ik zit al in mijn eentje aan de rose, ik ben toch ongesteld
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 9 mei 2010 om 09:34
Fijne moederdag allemaal!!!
Gosje, ik ben flink verwend. Eerst kwam Mr J al met een speciaal t-shirt naar me toe met zijn eigengemaakte kadootje (een fotolijstje, zelfbeschilderd)
En toen had ik ook nog een hele berg kadootjes om uit te pakken. Hadden ze samen gehaald vrijdagmiddag.
Gosje, ik ben flink verwend. Eerst kwam Mr J al met een speciaal t-shirt naar me toe met zijn eigengemaakte kadootje (een fotolijstje, zelfbeschilderd)
En toen had ik ook nog een hele berg kadootjes om uit te pakken. Hadden ze samen gehaald vrijdagmiddag.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 9 mei 2010 om 11:22
quote:Jinny schreef op 08 mei 2010 @ 21:17:
Hoe is het met Ceetje en Eetje? Allemaal weer gezond? Leuk dat van moederdag! Ik had groots ingeslagen voor een ontbijt met zus (wilde ik ze vragen) toen man wat bedremmeld keek, ehm, dat kan niet want we gaan morgen uit ontbijten . Het zal ook niet, ontbijt
Hoe is het met Ceetje en Eetje? Allemaal weer gezond? Leuk dat van moederdag! Ik had groots ingeslagen voor een ontbijt met zus (wilde ik ze vragen) toen man wat bedremmeld keek, ehm, dat kan niet want we gaan morgen uit ontbijten . Het zal ook niet, ontbijt
zondag 9 mei 2010 om 12:01
Goedemiddag,
Lekker hier hoor, en ook heel lekker warm ( sorry amalia)
We hebben een hele ruime/mooie chalet op een rustige plek, dus heerlijk hier.
Juul Stuiert nogal, dus die is ff met man zwemmen, kon ik mooi achter de pc
HIer ook al heerlijk verwend, vanochtend de mannen verse broodjes gehaald, en van Juul kreeg ik een zelfgeknutseld hart ( had hij samen met kars gemaakt) en een doos goeie sminck
En van manlief kreeg ik een fles parfum, omdat hij mij zo waardeert dat ik een goede moeder ben voor Juul(hij zei het mooier maar dat ben ik alweer vergeten) ( hopelijk ook als echtgenote, haha maar goed echtgenotedagen moeten nog uitgevonden worden )
erg leuk dus.
Lekker hier hoor, en ook heel lekker warm ( sorry amalia)
We hebben een hele ruime/mooie chalet op een rustige plek, dus heerlijk hier.
Juul Stuiert nogal, dus die is ff met man zwemmen, kon ik mooi achter de pc
HIer ook al heerlijk verwend, vanochtend de mannen verse broodjes gehaald, en van Juul kreeg ik een zelfgeknutseld hart ( had hij samen met kars gemaakt) en een doos goeie sminck
En van manlief kreeg ik een fles parfum, omdat hij mij zo waardeert dat ik een goede moeder ben voor Juul(hij zei het mooier maar dat ben ik alweer vergeten) ( hopelijk ook als echtgenote, haha maar goed echtgenotedagen moeten nog uitgevonden worden )
erg leuk dus.
zondag 9 mei 2010 om 16:08
Ik gun jou hele warme dagen hoor Bam . Leuke kado's en mooie woorden .
Hmmm weet niet of ik blij moet zijn: wij hebben een mysterieuze colon op zolder en man kan na drie jaar zijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus ik hoor nu gezaag en gebonk van boven komen. Ik ga zo de schade maar eens aanschouwen.
Hmmm weet niet of ik blij moet zijn: wij hebben een mysterieuze colon op zolder en man kan na drie jaar zijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus ik hoor nu gezaag en gebonk van boven komen. Ik ga zo de schade maar eens aanschouwen.
zondag 9 mei 2010 om 18:12