Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer redelijk hier. Niet zeer warm, maar hebben met een jasje aan wel in de tuin wel de bbq aan gehad. Zo leuk, om mijn zus na een half jaar weer te zien! En haar kinderen, nog leuker .

Star, zaagsel. Jongste Krupploos ja, gelukkig.

Juud, geen leesvoer meer? Hoe is het met de littekens aan het aflopen? Omdat ze niet goed heelden?
Gaat het leuk samen met de jongens Jin?

Juud, ik zeg lekker slapen
Jongste was voorbeeldig, oudste onvoorbeeldig .
Hou oud zijn de kindjes van je zus Jin?

Naar bed kan maar ik ben nog niet zo moe, leesvoer genoeg, maar ik lees al weken dus nu even leesmoe.

Voor de wonden heb ik zalf gekregen, hopen dat dat werkt.

Lekker bbq-en Jin! Is er bij jullie morgen ook moederdag?
Hoe is het met Ceetje en Eetje? Allemaal weer gezond? Leuk dat van moederdag! Ik had groots ingeslagen voor een ontbijt met zus (wilde ik ze vragen) toen man wat bedremmeld keek, ehm, dat kan niet want we gaan morgen uit ontbijten .
Ja morgen moederdag en donderdag vaderdag.

Juud, lekker slapen? Film in de tv? Bellen? Foto´s inplakken?

Hopelijk helpt de zalf!

Kindjes zijn zes en twee.
Haha jij hebt je verrassing dus alweer geraden, lekker zeg, lekker uitbijten morgen. Is het donderdag echt vaderdag of vieren jullie het dan gewoon i.v.m. rooster man?
quote:Juud_ schreef op 08 mei 2010 @ 21:04:

Ik verveel me, Vent is op stap, kindjes slapen al uren en ik wil van alles maar ik heb echt nergens zin in! Herkenbaar?

Anders was ik wel even langsgekomen, maar ik zit te werken.

Ik zit al in mijn eentje aan de rose, ik ben toch ongesteld
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooi k.u.t. dat je ongesteld bent! Goed excuus om die fles helemaal leeg te drinken!
Ik had een klein flesje gehaald maar goed, die is ook al op nu.
Fijne moederdag allemaal!!!

Gosje, ik ben flink verwend. Eerst kwam Mr J al met een speciaal t-shirt naar me toe met zijn eigengemaakte kadootje (een fotolijstje, zelfbeschilderd)

En toen had ik ook nog een hele berg kadootjes om uit te pakken. Hadden ze samen gehaald vrijdagmiddag.

Wow, Mal, respect voor je cadeauberg!
quote:Jinny schreef op 08 mei 2010 @ 21:17:

Hoe is het met Ceetje en Eetje? Allemaal weer gezond? Leuk dat van moederdag! Ik had groots ingeslagen voor een ontbijt met zus (wilde ik ze vragen) toen man wat bedremmeld keek, ehm, dat kan niet want we gaan morgen uit ontbijten . Het zal ook niet, ontbijt
Wow dat hebben ze goed uitgezocht Mal
HAI
Gaaf mal al die kado's!

Jin, in Dld is het toch heel uitgebreid, moeder- en vaderdag?
Goedemiddag,

Lekker hier hoor, en ook heel lekker warm ( sorry amalia)

We hebben een hele ruime/mooie chalet op een rustige plek, dus heerlijk hier.

Juul Stuiert nogal, dus die is ff met man zwemmen, kon ik mooi achter de pc ;)

HIer ook al heerlijk verwend, vanochtend de mannen verse broodjes gehaald, en van Juul kreeg ik een zelfgeknutseld hart ( had hij samen met kars gemaakt) en een doos goeie sminck

En van manlief kreeg ik een fles parfum, omdat hij mij zo waardeert dat ik een goede moeder ben voor Juul(hij zei het mooier maar dat ben ik alweer vergeten) ( hopelijk ook als echtgenote, haha maar goed echtgenotedagen moeten nog uitgevonden worden )

erg leuk dus.
Gave kado's Mal. Goed verwend, leuk!
Ik gun jou hele warme dagen hoor Bam . Leuke kado's en mooie woorden .

Hmmm weet niet of ik blij moet zijn: wij hebben een mysterieuze colon op zolder en man kan na drie jaar zijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus ik hoor nu gezaag en gebonk van boven komen. Ik ga zo de schade maar eens aanschouwen.
Colon?
ja
Wasda?
Google zegt namelijk dikke darm
een vierkant van gips van plafond naar vloer. Op deverdieping eronder is het er niet meer en op het dak komt het er niet uit. Op de originele tekeningen van het huis staat de colon niet ingetekend.

Er zit ne een gat in en er blijkt een buis achter te te zitten. Oude schoorsteen???
Hmmmm wat vaag. Is hij erg teleurgesteld dat er geen schat verborgen ligt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven