Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:13:

[...]

Ik heb haar volgens mij gisteren al gezien als mrs. Bucket

Aaaaaaaaah vandaar!!!

ja nee maar dán snap ik het helemaal !!!

Als ik er zo uit zou zien... en ik wérd een keertje gebeld, ja nee de vlag gaat uit!!!!

Seranna lieverd!!!!!! BEL SNEL STRAKS IS JE ENIGE KANS VERKEKEN!!!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 00:11:

Maar je weet toch niet wie het is???

Dan is het toch een Mysterieuze man????

of ben ik nou van het padje af?

SC geef mij ook maar een oxazepammetje dan!*deelt haar laatste pammetje met SD*
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:15:

[...]

Aaaaaaaaah vandaar!!!

ja nee maar dán snap ik het helemaal !!!

Als ik er zo uit zou zien... en ik wérd een keertje gebeld, ja nee de vlag gaat uit!!!!

Sellena lieverd!!!!!! BEL SNEL STRAKS IS JE ENIGE KANS VERKEKEN!!!
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 00:12:

Kan toch een vrouw zijn?

Of een travo?

Meid, jij kan alles worden wat je maar wilt. De wereld ligt voor je open. Wil jij een travo zijn? Dan maken wij een travo van je.

Ik ga vast ff zoeken in het rek met de glitterjurken en de boa's.

Komt helemaal goed.
he kijk nou eens wat ik doe.... ga ik mezelf citeren...

omdat ik je naam netjes wilde noteren....

pffffff

het niveau verlaagd ook bij mij aanzienlijk....
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:14:

[...]

Heel nobel van je. De wereld rust op onze schouders...Grutten, ik had vandaag al zo'n opdringende behoefte om iets maatschappelijk relevants te willen doen en was al bijna gefrustreerd dat me dat niet gelukt was. Pffffff....
Bel nu maar Sellena, als "'ie" nachtdienst heeft is "'ie" vast nog wakker.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Chameleon schreef op 09 mei 2010 @ 00:12:

[...]

We kunnen alvast wel wat scenariootjes doornemen morgen toch?

Alle mogelijkheden en oplossingen even langslopen en alle opties bespreken en oefenen.

Dan komt Sellena hoe dan ook beslagen ten ijs. Alles onder controle!

O en de Roosvicee...check!

[afbeelding]

Goed! Eerste scenariootje:

Sellena wil graag als travo bellen. Ze heeft dus een wat lagere stem nodig met een exotisch accentje. Maar waar moet ze over bellen?

Misschien sexy rubberen laarzen met stilletohakken van 15 centimeter in maat 48?
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 00:12:

Kan toch een vrouw zijn?

Of een travo?

Wat zou je willen dat het was?

weet je wie het ook nog kan zijn?

* de glazenwasser

* de ober

* de belastingdienst

* de Postcode bingo

* een ONWIJS lekker ding

* je oudtante

* de ECI

Kind echt.....keuzes te over!

Maar wat wil jij?

Ik heb maar 1 advies, blijf dicht bij jezelf en volg je intuïtie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:17:

Bel nu maar Sellena, als "'ie" nachtdienst heeft is "'ie" vast nog wakker.

Wat scherp van je Soulcats!

Bellen Sellena, tis nu of nooit!
Kan een blauwe oogschaduw bij een felroze glitterjurk? En dan van die nepwimpers er bij? En ik denk toch die plaksnor, anders is het zo overduidelijk een vrouw die verkleed is als man die verkleed is als vrouw. Ik denk dat die snor het gewoon net even afmaakt... Wat denken jullie?
Valt het jullie ook op dat Sellena ons heel af en toe komt voeden? zodat wij bezig blijven...

ik vind haar toch niet te onderschatten hoor... als aandacht nou je doel is.... nou dan doe je het toch echt heel erg knap hoor!!!
quote:Chameleon schreef op 09 mei 2010 @ 00:16:

[...]

Grutten, ik had vandaag al zo'n opdringende behoefte om iets maatschappelijk relevants te willen doen en was al bijna gefrustreerd dat me dat niet gelukt was. Pffffff....Nou,anders ik wel. Ben zó blij dat Bellena dit topic heeft geopend en ik me eindelijk weer eens nuttig kan maken bij het oplossen van een gigantisch probleem.
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:19:

Kan een blauwe oogschaduw bij een felroze glitterjurk? En dan van die nepwimpers er bij? En ik denk toch die plaksnor, anders is het zo overduidelijk een vrouw die verkleed is als man die verkleed is als vrouw. Ik denk dat die snor het gewoon net even afmaakt... Wat denken jullie?Dr Phil heeft nog een snor over. Geeft nèt effe wat meer cachet.
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:20:

[...]

Nou,anders ik wel. Ben zó blij dat Bellena dit topic heeft geopend en ik me eindelijk weer eens nuttig kan maken bij het oplossen van een gigantisch probleem.Ja, het voelt een beetje als de maatschappelijke stage voor tieners dit.
Sorry hoor, tis niet dat ik mezelf graag hoor praten maar ik ben zo bang dat Sellena mijn goeie advies over het hoofd zit, dus ik quote mezelf even!quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 00:08:

Eest even dit..

Kaetje ik raak vreselijk in de war van je avatar...ik denk de hele tijd,,,huh, Yamini is toch ALLANG geboren

SC, ik denk dat jij me in het ootje zit te nemen...

*gaat gewoon NIET teruglezen en toch een gedegen advies geven aan Sellena*

Lieve Sellena, allereerst ik snap niet dat die bellerT uberhaupt de kans krijgt om op te hangen

Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij boven op je telefoon zou zitten

De mysterieuze man zou kunnen bellen, dan zou je na een halve beltoon al op moeten nemen lijkt me.

Verder....waarom heb je vanavond niet teruggebelt?

Misschien is het de mysterieuze bellerT met weer een andere werktelefoon.

En weer verder, aangezien het nu technisch gezien al morgen is (00.05) vind ik persoonlijk dat je NU even terug moet bellen.

Dat ben je aan je posters verplicht, want ik ga ervan uit dat men je net als gister met raad en daad te woord hebben gestaan

En nog weer even verder, mocht je bang je bang zijn dat je mysterieuze bellerT al slaapt dan is mijn advies, morgenochtend direct bellen

Mocht hij niet opnemen TOPIC openen...

Wij van het Viva "help Sellena het weekend door"team staan voor je klaar

Ik zeg al mijn afspraken voor morgen gewoon af....doe ik voor je!
quote:Chameleon schreef op 09 mei 2010 @ 00:21:

[...]

Dr Phil heeft nog een snor over. Geeft nèt effe wat meer cachet. Ja, en dat brengt me weer op andere ideeen... Sellena, vind je het erg als ik je morgen kaal scheer? Dan blijft de pruik net ff wat mooier zitten... Ja, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk...
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:20:

[...]

Nou,anders ik wel. Ben zó blij dat Bellena dit topic heeft geopend en ik me eindelijk weer eens nuttig kan maken bij het oplossen van een gigantisch probleem.

Olierampen en financiële crisis vallen er spontaan bij in het niet.

Dat uitgerekend ik hieraan een bescheiden deel mag hebben.... *overmand door emoties*
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 00:22:

Sorry hoor, tis niet dat ik mezelf graag hoor praten maar ik ben zo bang dat Sellena mijn goeie advies over het hoofd zit, dus ik quote mezelf even!

[...]

Ze zit nu ff te bellen denk ik.
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Ja, en dat brengt me weer op andere ideeen... Sellena, vind je het erg als ik je morgen kaal scheer? Dan blijft de pruik net ff wat mooier zitten... Ja, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk...
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Ze zit nu ff te bellen denk ik.

Gut ja, dat zou natuurlijk heel goed kunnen...

Ze heeft wel het nummer toch?
Ik vind dat er wel erg veel gelachen wordt op een topic dat zo ontzettend serieus is. We hebben het hier wel over een probleem hoor.
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Ze zit nu ff te bellen denk ik.met haar zachte "g" ( en ook haar harde L.... te flauw... I now..)
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:25:

[...]

met haar zachte "g" ( en ook haar harde L.... te flauw... I now..)Whahahahahahaha!
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:24:

Ik vind dat er wel erg veel gelachen wordt op een topic dat zo ontzettend serieus is. We hebben het hier wel over een probleem hoor.Komt van de spanning keatje. 't Zijn gewoon zenuwlachjes, niks van aantrekken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven