Ex terug

09-05-2010 03:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik hebben een paar jaar een relatie gehad toen deze is beíndigd doordat ik ging studeren. Ik was degene die het uit maakte en had vrijwel spijt. Toch probeerde ik me erover heen te zetten en kreeg ik een nieuwe relatie. Tijdens die relatie bleef ik aan hem denken en realiseerde ik me dat hij wel de ware kon zijn. Als ik hem tegen kwam was er altijd een zekere spanning tussen ons. Mijn relatie liep ten einde. En vrijwel meteen zocht mijn ex mij op. Hij zei dat hij veel aan mij denkt, terwijl hij samenwoont. Ik biechte hem mijn gevoelens op. Op de vraag of er nog wat in zat, kon hij geen antwoord geven. Vorige week trof ik hem in de stad en vroeg hij me mee naar het cafe. Op een gegeven moment nam hij me mee naar een verlaten deel en vertelde dat hij meer van mij houdt dan van zijn vriendin, dat hij met haar geen toekomst ziet maar met mij alles. We hebben gezoend. Hij vroeg me meermalen wat hij moest. Ik zei dat hij een keuze moest maken en als hij voor mij zou kiezen dat ik er volledig voor zou gaan. De volgende dag belde hij me dat het niet had moeten gebeuren en dat hij het wilde rusten. Dat hij toch voor haar kiest. Ik ben in de war wat wil hij nou?
precies wat hij zegt: hij kiest voor haar
Gun hem even de tijd. Laat het initiatief bij hem. Hij zal best helemaal in de war zijn. Kan best zijn dat hij nog maanden nodig heeft om hieruit te komen. Hij voelt zich nu ws heel schuldig naar zn vriendin toe.

Kan best zijn dat hij uiteindelijk voor jou kiest, maar laat je iig niet verleiden tot het worden van zijn maitresse...!
Het valt me steeds op dat er een hoop slechte relaties zijn. Mensen gaan uit elkaar, krijgen nieuwe relaties terwijl ze nog verliefd zijn op hun ex, wonen vrijwel meteen met iemand anders samen - waar is dat allemaal op gebaseerd?? Gemak?

Trieste situatie.
quote:emaille schreef op 09 mei 2010 @ 07:19:

Het valt me steeds op dat er een hoop slechte relaties zijn. Mensen gaan uit elkaar, krijgen nieuwe relaties terwijl ze nog verliefd zijn op hun ex, wonen vrijwel meteen met iemand anders samen - waar is dat allemaal op gebaseerd?? Gemak?

Trieste situatie.

Gemak,niet alleen kunnen zijn enzenz...

Ik heb dat ook nog nooit begrepen..
Je zegt dat jij in de war bent, maar wat denk je van je ex. Je vertelt hem dat je hem terug wilt terwijl hij al een andere vriendin heeft. Je vraagt hem om een keuze te maken en als hij een besluit heeft genomen ben je in de war? Je kunt niet van hem verwachten dat hij zn huidige leven omgooit omdat jij een tijd geleden de verkeerde beslissing hebt genomen.

Als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten, want als je nu als een zotje gaat zitten wachten in de hoop dat hij ooit nog terug komt wordt je zelf ook niet vrolijk van
Idealiseer je je ex misschien niet teveel omdat je laatste relatie niet werkte? Je zal, toen je het uitmaakte met hem, daar toch ook wel je redenen voor gehad hebben? Ga niet sollen met zijn gevoelens en laat hem met rust, zeker zolang hij een relatie heeft.
IK weet het niet....ik vind mannen die een relatie hebben en dan tegen een ander zeggen dat ze meer van haar houden dan van de vriendin altijd een beetje, tja hoe zoui ik het zeggen......eng, ontrouw,besluiteloos, onevenwichtig, onbetrouwbaar...take your pick zou ik zeggen

Voor mij in ieder geval reden genoeg om ex niet eens meer terug te WILLEN

Buiten dat, hij heeft zijn keuze gemaakt

Hij blijft bij het vertrouwde....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:emaille schreef op 09 mei 2010 @ 07:19:

Trieste situatie.

Die relaties hoeven niet per se slecht te zijn, maar anders vergeleken met een eerdere relatie. Ik kreeg een relatie zeer snel nadat mijn ene (lange) relatie overging. Ik vond dat ik veel te snel de ander tegenkwam, heb ermee geworsteld. Heel rustig aan gedaan, niet halsoverkop me ergens in gestort, veel daten met elkaar en niet direct spreken in termen van relatie/vriend&vriendin. En toch dacht ik wel eens aan mijn ex, dat ik nog zoveel van hem hield, dat er soms momenten waren waarop ik dacht; had ik het wel uit moeten maken? Je vervangt de ene persoon niet met de ander, je vervangt het ene gevoel niet met het andere gevoel. Het kan naast elkaar bestaan. Makkelijk is dit niet, maar het kan wel. Motieven als niet alleen kunnen/willen zijn heb ik nooit gehad. Ik was mijn opvolgende relatie liever zeker een half jaar later tegen gekomen. Maar zo is het niet gelopen.

Een man die zulke grote uitspraken doet, en daarna het allemaal maar even wil vergeten... Ik vind het wel kwetsend voor zijn vriendin en ook niet zo eerlijk naar jou Shampie. Ik denk dat hij zelf niet de stap zal nemen om de relatie te beeindigen en verder zal gaan met jou, ik denk dat hij dat niet durft. En diep in zijn hart ook genoeg geeft om zijn huidige relatie en haar ook niet zou willen missen.
Wat hij wil? Nou, wat hij zegt, verder met zijn vriendin en niet met jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven