Pony??
zondag 9 mei 2010 om 12:14
Ik wil graag eens iets 'nieuws' met mijn haar. Ik wil het wel graag zo mooi lang houden (valt nu van achter onder mijn bh bandje) en de kleur mag ook blijven. Opeens kreeg ik vanochtend heel veel zin om een pony te laten knippen (na het lezen van alle successen van dames met pony
), maar ben toch een beetje huiverig... Wat denken jullie? Zou mij het staan?
Bye!
Bye!
zondag 9 mei 2010 om 12:22
Ik denk in ieder geval dat het niet heel slim is om foto's van jezelf op internet te zetten (althans, ik neem aan dat jij dat bent, of dat je een kutstreek met iemand uithaalt) én dat het niet heel koosjer is om foto's van ánderen op internet te zetten.
Wat je met je pony doet, moet je zelf weten.
Wat je met je pony doet, moet je zelf weten.
Peas on earth!
zondag 9 mei 2010 om 12:24
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 mei 2010 @ 12:22:
Ik denk in ieder geval dat het niet heel slim is om foto's van jezelf op internet te zetten (althans, ik neem aan dat jij dat bent, of dat je een kutstreek met iemand uithaalt) én dat het niet heel koosjer is om foto's van ánderen op internet te zetten.Wat je met je pony doet, moet je zelf weten.dat is ook het eerste wat ik dacht..
Ik denk in ieder geval dat het niet heel slim is om foto's van jezelf op internet te zetten (althans, ik neem aan dat jij dat bent, of dat je een kutstreek met iemand uithaalt) én dat het niet heel koosjer is om foto's van ánderen op internet te zetten.Wat je met je pony doet, moet je zelf weten.dat is ook het eerste wat ik dacht..
zondag 9 mei 2010 om 12:25
zondag 9 mei 2010 om 12:28
Op hyves gebeurt niet anders.Daar staan duizenden foto's.
Je hebt inieder geval het haar ervoor om een pony te laten knippen. Als je ook maar enigzins springerig of krullerig haar hebt is een pony al niet echt mooi.
Ik zou voor een iets langere pony gaan, die je als je wilt ook nog opzij vast kunt zetten.
Je hebt inieder geval het haar ervoor om een pony te laten knippen. Als je ook maar enigzins springerig of krullerig haar hebt is een pony al niet echt mooi.
Ik zou voor een iets langere pony gaan, die je als je wilt ook nog opzij vast kunt zetten.
zondag 9 mei 2010 om 12:31
zondag 9 mei 2010 om 12:31
quote:ikwilafvallen schreef op 09 mei 2010 @ 12:28:
.Nou ken ik TO niet als forummer, maar op Hyves weet je doorgaans niet wie er aan anale sex doet, wie vreemd gaat met de vriend van partner, wie er een hekel heeft aan haar zus, wie in de schulden zit, om maar eens dingen te noemen die mensen graag privé houden en hier wel anoniem durven vertellen.
.Nou ken ik TO niet als forummer, maar op Hyves weet je doorgaans niet wie er aan anale sex doet, wie vreemd gaat met de vriend van partner, wie er een hekel heeft aan haar zus, wie in de schulden zit, om maar eens dingen te noemen die mensen graag privé houden en hier wel anoniem durven vertellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 9 mei 2010 om 12:33
zondag 9 mei 2010 om 12:38
zondag 9 mei 2010 om 12:38
quote:Jessssssss schreef op 09 mei 2010 @ 12:32:
Waar maakt iedereen zich druk om! Zie mijn motto.
Laat dat haar zelf uitzoeken! Als ze het geen punt vindt; prima. Maar het zou toch erg lullig zijn als ze zelf niet weet dat zulke dingen zichtbaar zijn voor mensen die er wel iets rottigs mee in de zin hebben.
En dat is haar vraag ook niet!!!! Ja? En? Dus? Als iemand aan jou vraagt hoe laat het is en jij ziet dat haar gulp open staat / dat ze bijna in een hondendrol staat / oid dan houd je ook je mond want dat werd nou net niet gevraagd?
Ik denk dat een pony je best leuk staat!
Of een beetje schuin!!!
Succes ermee!
Waar maakt iedereen zich druk om! Zie mijn motto.
Laat dat haar zelf uitzoeken! Als ze het geen punt vindt; prima. Maar het zou toch erg lullig zijn als ze zelf niet weet dat zulke dingen zichtbaar zijn voor mensen die er wel iets rottigs mee in de zin hebben.
En dat is haar vraag ook niet!!!! Ja? En? Dus? Als iemand aan jou vraagt hoe laat het is en jij ziet dat haar gulp open staat / dat ze bijna in een hondendrol staat / oid dan houd je ook je mond want dat werd nou net niet gevraagd?
Ik denk dat een pony je best leuk staat!
Of een beetje schuin!!!
Succes ermee!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 9 mei 2010 om 12:40
zondag 9 mei 2010 om 12:40
quote:Poupee schreef op 09 mei 2010 @ 12:38:
Maargoed, mijn haar. Dun en slierterig is het zeker niet, vreemd dat het zo overkomt, maar goed.
Ikwilafvallen: misschien inderdaad iets langer, zodat ik heb ook uit mijn gezicht kan dragen. En dan de rest in laagjes mee geknipt.Dat zegt ze toch ook juist niet. Wel goed lezen hoor!
Maargoed, mijn haar. Dun en slierterig is het zeker niet, vreemd dat het zo overkomt, maar goed.
Ikwilafvallen: misschien inderdaad iets langer, zodat ik heb ook uit mijn gezicht kan dragen. En dan de rest in laagjes mee geknipt.Dat zegt ze toch ook juist niet. Wel goed lezen hoor!