eerste gigolo ervaring

09-05-2010 12:02 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens succes verwijdert....
Kijk, als ik je zou betalen, dan wil ik eigenlijk gewoon dat je je kop houdt, gruwelijk aantrekkelijk bent en ervoor zorgt dat ik zo vaak klaarkom dat de buren zich afvragen of ze de politie moeten bellen.

Aangezien je kennelijk die service niet biedt, zou ik je niet inhuren, nee.
Am Yisrael Chai!
quote:pooky schreef op 09 mei 2010 @ 12:16:

Hey, issie er weer?

Maar nu met een nieuwe tactiek dus...

Ah! Een bekende dus! Dan zal er wel een permabannetje aankomen.

Wederom zit ik goed met mijn intuitie
quote:oosterseman schreef op 09 mei 2010 @ 12:02:

Gisteren heb ik m´n eerste opdracht gehad waarbij de vrouw al jaren geen man had aangeraakt en absoluut geen relatie kan aangaan. Ik verbaastte me over de reden, maar hou deze prive´. Ze hoefde me niet te betalen voor de avond, maar trakteerde me op eten en drinken en de avond vloog om. We hebben alleen geknuffeld en gezoend.

Dat moest er nog ens bij komen dat je het wel een wee van je klanten hier neer plempt.... lijkt me niet meer dan logisch dat je dat prive houdt....

om antwoord te geven op je vraag, nope, ik ga echt niet betalen voor een date....
Eigenlijk vind ik het nogal een waardeloze gigolo actie

We hebben alleen en beetje gezoend en geknuffeld....wat zal je date teleurgesteld zijn...

Belt ze een gigolo, krijgt ze een kuis kusje...

gemiste kans hoor TO

Je topic titel vind ik dan ook niet correct, het moet zijn :

"mijn NET NIET gigolo ervaring"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:fashionvictim schreef op 09 mei 2010 @ 12:17:

Kijk, als ik je zou betalen, dan wil ik eigenlijk gewoon dat je je kop houdt, gruwelijk aantrekkelijk bent en ervoor zorgt dat ik zo vaak klaarkom dat de buren zich afvragen of ze de politie moeten bellen.

Aangezien je kennelijk die service niet biedt, zou ik je niet inhuren, nee.
Nee, zou ik nooit doen. Het is voor vrouwen veel gemakkelijker om in het café o.i.d. een lekker ding op te pikken voor een ONS. Keuze genoeg, en je ziet meteen wat voor 'vlees' je in de kuip hebt; chemie, geur, etc. zijn allemaal dingen die meespelen bij de keuze van zo'n geile actie. Bij een gigolo moet je maar zien wat er voor de deur staat.
Persoonlijk zou ik nooit voor iets gaan betalen wanneer ik dat ook voor niets kan krijgen.

Ik snap het van mannen niet, maar van vrouwen ook niet.

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Ja Yas, de vorige keer heb je hem ook al goed te grazen gehad. Heb me kromgelachen.
quote:oosterseman schreef op 09 mei 2010 @ 12:02:

Wegens succes verwijdert....
Ik verbaastte me ook over deze topic en dat doe ik nog steeds. Het gaat eigenlijk niet over.

Ook ik vind het daten via een site zo relatie- of eigenlijk teveel seks-gericht.

Ik betaal dan liever voor een datingsite, want daar kan ik zulke afspraken gratis krijgen als ik het zou willen.

Dus een volmondig: NEE.
quote:pooky schreef op 09 mei 2010 @ 12:21:

Ja Yas, de vorige keer heb je hem ook al goed te grazen gehad. Heb me kromgelachen.Wie, ik? Ken ik hem dan?
Ben ik net klaar met typen....deze is wel heel erg snel.
whehehehe
Ja, de vorige keer was hij ook Gigolo, maar zijn topic werd na een paar uur al gesloten. Eentje van Marokkaanse afkomst meen ik mij te herinneren
quote:pooky schreef op 09 mei 2010 @ 12:24:

Ja, de vorige keer was hij ook Gigolo, maar zijn topic werd na een paar uur al gesloten. Eentje van Marokkaanse afkomst meen ik mij te herinnerenWas ik daarbij?
Wanneer was het, vrijdag ofzo, was er ook weer zoeentje. Waarop Babsjuh de profetische woorden sprak:

Okee, nu wil ik het weten ook.....WIE heeft het hek opengezet?
Ja, en geestig ook.
@pooky

Weet je dat zeker? Hij doet mij meer denken aan de computerexpert, die was ook zo succesvol...
quote:pooky schreef op 09 mei 2010 @ 12:26:

Ja, en geestig ook.Was ik dat? Wat zei ik dan?
hihihi... Ja, dat hek was erg grappig!
Was dat ook een gigolo nr?

Niet gelezen. Maar deze herken ik in elk geval van een maand ofzo geleden.
Wat een waardeloze gigolo zeg. Als ik dan toch een gigolo wil inhuren dan wel eentje die de sterren van de hemel neukt.
Nee, de expert was geen gigolo, maar het zou me niets verbazen als hij inmiddels een alternatieve carrière heeft moeten zoeken
Hahaha, wegens succes verwijderd.....
quote:dutskop schreef op 09 mei 2010 @ 12:32:

Hahaha, wegens succes verwijderd.....Nee, verwijderT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven