eerste gigolo ervaring
zondag 9 mei 2010 om 12:17
zondag 9 mei 2010 om 12:18
quote:oosterseman schreef op 09 mei 2010 @ 12:02:
Gisteren heb ik m´n eerste opdracht gehad waarbij de vrouw al jaren geen man had aangeraakt en absoluut geen relatie kan aangaan. Ik verbaastte me over de reden, maar hou deze prive´. Ze hoefde me niet te betalen voor de avond, maar trakteerde me op eten en drinken en de avond vloog om. We hebben alleen geknuffeld en gezoend.
Dat moest er nog ens bij komen dat je het wel een wee van je klanten hier neer plempt.... lijkt me niet meer dan logisch dat je dat prive houdt....
om antwoord te geven op je vraag, nope, ik ga echt niet betalen voor een date....
Gisteren heb ik m´n eerste opdracht gehad waarbij de vrouw al jaren geen man had aangeraakt en absoluut geen relatie kan aangaan. Ik verbaastte me over de reden, maar hou deze prive´. Ze hoefde me niet te betalen voor de avond, maar trakteerde me op eten en drinken en de avond vloog om. We hebben alleen geknuffeld en gezoend.
Dat moest er nog ens bij komen dat je het wel een wee van je klanten hier neer plempt.... lijkt me niet meer dan logisch dat je dat prive houdt....
om antwoord te geven op je vraag, nope, ik ga echt niet betalen voor een date....
zondag 9 mei 2010 om 12:18
Eigenlijk vind ik het nogal een waardeloze gigolo actie
We hebben alleen en beetje gezoend en geknuffeld....wat zal je date teleurgesteld zijn...
Belt ze een gigolo, krijgt ze een kuis kusje...
gemiste kans hoor TO
Je topic titel vind ik dan ook niet correct, het moet zijn :
"mijn NET NIET gigolo ervaring"
We hebben alleen en beetje gezoend en geknuffeld....wat zal je date teleurgesteld zijn...
Belt ze een gigolo, krijgt ze een kuis kusje...
gemiste kans hoor TO
Je topic titel vind ik dan ook niet correct, het moet zijn :
"mijn NET NIET gigolo ervaring"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 12:19
quote:fashionvictim schreef op 09 mei 2010 @ 12:17:
Kijk, als ik je zou betalen, dan wil ik eigenlijk gewoon dat je je kop houdt, gruwelijk aantrekkelijk bent en ervoor zorgt dat ik zo vaak klaarkom dat de buren zich afvragen of ze de politie moeten bellen.
Aangezien je kennelijk die service niet biedt, zou ik je niet inhuren, nee.
Kijk, als ik je zou betalen, dan wil ik eigenlijk gewoon dat je je kop houdt, gruwelijk aantrekkelijk bent en ervoor zorgt dat ik zo vaak klaarkom dat de buren zich afvragen of ze de politie moeten bellen.
Aangezien je kennelijk die service niet biedt, zou ik je niet inhuren, nee.
zondag 9 mei 2010 om 12:21
Nee, zou ik nooit doen. Het is voor vrouwen veel gemakkelijker om in het café o.i.d. een lekker ding op te pikken voor een ONS. Keuze genoeg, en je ziet meteen wat voor 'vlees' je in de kuip hebt; chemie, geur, etc. zijn allemaal dingen die meespelen bij de keuze van zo'n geile actie. Bij een gigolo moet je maar zien wat er voor de deur staat.
zondag 9 mei 2010 om 12:22
Ik verbaastte me ook over deze topic en dat doe ik nog steeds. Het gaat eigenlijk niet over.
Ook ik vind het daten via een site zo relatie- of eigenlijk teveel seks-gericht.
Ik betaal dan liever voor een datingsite, want daar kan ik zulke afspraken gratis krijgen als ik het zou willen.
Dus een volmondig: NEE.
Ook ik vind het daten via een site zo relatie- of eigenlijk teveel seks-gericht.
Ik betaal dan liever voor een datingsite, want daar kan ik zulke afspraken gratis krijgen als ik het zou willen.
Dus een volmondig: NEE.