Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 00:37
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:34:
Maarrree Sellena wil niet meer antwoorden...
Ik ben best moe aan het worden... ik ga denk ik maar naar bed...
Dames... ik bedank jullie voor wederom een heerlijk avondje.. heb me stuk gelachen... even mijn onderbroek verwisselen inderdaad... en dan.. lekker slapen...
Welterusten!!! :k:
Idem hier! En nu echt
Perfect topic voor de zaterdagavond.
Slaap lekker allemaal en probeer er niet van wakker te liggen.
We moeten morgen goed uitgerust zijn om deze megaklus te klaren.
Trust!
Maarrree Sellena wil niet meer antwoorden...
Ik ben best moe aan het worden... ik ga denk ik maar naar bed...
Dames... ik bedank jullie voor wederom een heerlijk avondje.. heb me stuk gelachen... even mijn onderbroek verwisselen inderdaad... en dan.. lekker slapen...
Welterusten!!! :k:
Idem hier! En nu echt
Perfect topic voor de zaterdagavond.
Slaap lekker allemaal en probeer er niet van wakker te liggen.
We moeten morgen goed uitgerust zijn om deze megaklus te klaren.
Trust!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 00:38
quote:Chameleon schreef op 09 mei 2010 @ 00:36:
O wacht het kan natuurlijk ook Peterrr zelf zijn die haar belde met het opzienbarende nieuws dat hij een doorbraak heeft bereikt in zijn onderzoek naar de Vage Man....
Gelukkig, toch nog opgelost voordat ik naar boven ga.
O wacht het kan natuurlijk ook Peterrr zelf zijn die haar belde met het opzienbarende nieuws dat hij een doorbraak heeft bereikt in zijn onderzoek naar de Vage Man....
Gelukkig, toch nog opgelost voordat ik naar boven ga.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 00:39
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:33:
[...]
Niet gelezen dit topic zeker he?!
Bellena is de achterlijke alterego van Sellena.
Oeps, had dus toch beter WEL het hele topic kunnen lezen!
Wat een goed idee, Alberto en Peterrrrr samen in 1 show,,,,
De Bellert ontmanteld (of is het nou ontmantelt)
Ik voorspel gloriedagen voor SBS
*wil eigenlijk ook slapen maar is bang dat ze dan de terugbel actie van Sellena mist*
Kunnen we niet afspreken dat jullie allemaal mijn telefoon 1x laten overgaan als ze terug heeft gebeld?
[...]
Niet gelezen dit topic zeker he?!
Bellena is de achterlijke alterego van Sellena.
Wat een goed idee, Alberto en Peterrrrr samen in 1 show,,,,
De Bellert ontmanteld (of is het nou ontmantelt)
Ik voorspel gloriedagen voor SBS
*wil eigenlijk ook slapen maar is bang dat ze dan de terugbel actie van Sellena mist*
Kunnen we niet afspreken dat jullie allemaal mijn telefoon 1x laten overgaan als ze terug heeft gebeld?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 10:05
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 00:39:
[...]
Ik zei het toch
Ik zou jou toch nooooooit in het ootje nemen SD! Jij weet dingen over mij waar ik liever niet mee gechanteerd wil worden
Goedemorgen trouwens allemaal, zijn jullie er klaar voor?
Helaas zijn de tissues vannacht natgeregend, dus ben nu aan het föhnen. Ben benieuwd of deze Grote Dag voor Sellena resultaten gaat opleveren. Plan van Aanpak heb ik gemaakt, dus volgens mij kan er niets misgaan. Wie belt Sellena even om na één keer op te hangen haar te vertellen hoe laat we komen?
[...]
Ik zei het toch
Ik zou jou toch nooooooit in het ootje nemen SD! Jij weet dingen over mij waar ik liever niet mee gechanteerd wil worden
Goedemorgen trouwens allemaal, zijn jullie er klaar voor?
Helaas zijn de tissues vannacht natgeregend, dus ben nu aan het föhnen. Ben benieuwd of deze Grote Dag voor Sellena resultaten gaat opleveren. Plan van Aanpak heb ik gemaakt, dus volgens mij kan er niets misgaan. Wie belt Sellena even om na één keer op te hangen haar te vertellen hoe laat we komen?
zondag 9 mei 2010 om 11:36
zondag 9 mei 2010 om 13:15
MC: Dat zou natuurlijk kunnen... hoewel Sellena natuurlijk niet zo heel goed is in het opvolgen van advies....
SD: Okay ik weet wat... ga jij naar je moeder... (die heb ik toch niet en ben ik ook niet ... )
Dan houd ik de boel hier in de gaten... stofzuigen enzo kan ook later... moet natuurlijk prioriteiten stellen...
Als ik dan vanavond de shift weer over mag dragen?
SD: Okay ik weet wat... ga jij naar je moeder... (die heb ik toch niet en ben ik ook niet ... )
Dan houd ik de boel hier in de gaten... stofzuigen enzo kan ook later... moet natuurlijk prioriteiten stellen...
Als ik dan vanavond de shift weer over mag dragen?
zondag 9 mei 2010 om 13:25
zondag 9 mei 2010 om 13:26
Zooooooo, goeiemiddag!
Peterrrrr RRRRR en Alberto zijn ingeschakeld, ze laden even de batterijtjes op van de geheime camera's die ze her en der in Sellena's huis gaan verstoppen. Het plan is om de beller naar haar huis te lokken want pas als je hem/haar/ze vol in beeld hebt weet je zeker dat de beller ook daadwerkelijk degene(n) is/zijn die hij/zij/zij zegt/zeggen dat hij/zij/zij zegt/zeggen.
Snappen jullie het nog?
Sellena, je wilt nog steeds undercover als travestiet, of heb je je ondertussen bedacht?
Peterrrrr RRRRR en Alberto zijn ingeschakeld, ze laden even de batterijtjes op van de geheime camera's die ze her en der in Sellena's huis gaan verstoppen. Het plan is om de beller naar haar huis te lokken want pas als je hem/haar/ze vol in beeld hebt weet je zeker dat de beller ook daadwerkelijk degene(n) is/zijn die hij/zij/zij zegt/zeggen dat hij/zij/zij zegt/zeggen.
Snappen jullie het nog?
Sellena, je wilt nog steeds undercover als travestiet, of heb je je ondertussen bedacht?
zondag 9 mei 2010 om 13:28
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat een topic openen over Stog zuigen best interessant kan zijn. Ga je hem nu wel of niet zuigen.....
Zeg ga jij eens ff lekker niet op alle slakken zout leggen
Ga studeren!
Stogzuigen klinkt wel leuker dan stofzuigen trouwens
[...]
Ik denk dat een topic openen over Stog zuigen best interessant kan zijn. Ga je hem nu wel of niet zuigen.....
Zeg ga jij eens ff lekker niet op alle slakken zout leggen
Ga studeren!
Stogzuigen klinkt wel leuker dan stofzuigen trouwens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 13:34
zondag 9 mei 2010 om 13:36