Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 13:36
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 13:32:
Kaetje Sellena wilde die zachte G ook proberen he? Denk je dat dat gaat lukken in zo'n outfitje?
De harde L moet dan geen probleem zijn lijkt mij..
De plaksnor die ik heb is vrij groot en zwart. Een beetje mediterraans. Dus een Italiaans accent met een zachte g misschien?
Kaetje Sellena wilde die zachte G ook proberen he? Denk je dat dat gaat lukken in zo'n outfitje?
De harde L moet dan geen probleem zijn lijkt mij..
De plaksnor die ik heb is vrij groot en zwart. Een beetje mediterraans. Dus een Italiaans accent met een zachte g misschien?
zondag 9 mei 2010 om 13:37
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 13:34:
Shit hey....zou Sellena zijn gelukt wat ik al jaren probeer.....een date met Peterrrrrrrrrrrrr
*is jaloers*Stel dat ik een date met Peter zou hebben, dan denk ik dat mijn vriend stiekem mee gaat en de hele avond met Peter gaat ouwenelen over dat geweldige programma van hem en dat ik met een vegaburger van de mac naar het plafond zit te staren..
Shit hey....zou Sellena zijn gelukt wat ik al jaren probeer.....een date met Peterrrrrrrrrrrrr
*is jaloers*Stel dat ik een date met Peter zou hebben, dan denk ik dat mijn vriend stiekem mee gaat en de hele avond met Peter gaat ouwenelen over dat geweldige programma van hem en dat ik met een vegaburger van de mac naar het plafond zit te staren..
zondag 9 mei 2010 om 13:40
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:
[...]
Ik moet dinsdag scriptie inleveren, portfolio en nog een grote opdracht... en morgen gewoon werken... duss.....
Aan het werk dan Yoyo! En de stekker van de telefoon eruit.
Voor je het weet wordt je de hele tijd lastig gevallen door allerlei vreemde bellerts die na 1x overgaan gewoon domweg ophangen.
Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...
[...]
Ik moet dinsdag scriptie inleveren, portfolio en nog een grote opdracht... en morgen gewoon werken... duss.....
Voor je het weet wordt je de hele tijd lastig gevallen door allerlei vreemde bellerts die na 1x overgaan gewoon domweg ophangen.
Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 13:41
ahhhhhhhhhhhhhhhh Yoyo wat zielug!
Ga jij dan maar niet op date met Peterrrrr, dan ga ik wel
Geen vriend in de buurt die Peterrrr zijn aandacht kan stelen!
Een scriptie, een portfolio EN een grote opdracht?
En dat moet je allemaal op zondagmiddag nog gaan doen?
Succes
Ga jij dan maar niet op date met Peterrrrr, dan ga ik wel
Geen vriend in de buurt die Peterrrr zijn aandacht kan stelen!
Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 13:42
zondag 9 mei 2010 om 13:43
zondag 9 mei 2010 om 13:45
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:
[...]
Ja moet ze eerst ook ff flink wat whisky drinken... en roken... en om het af te maken ff een paar rondjes in de achtbaan.. lekker gillen....
Ja dan komt ze er wel....
ghoeddemiddagg iek binne beniewda waarom you mij hebbe kebeld...
[...]
Ja moet ze eerst ook ff flink wat whisky drinken... en roken... en om het af te maken ff een paar rondjes in de achtbaan.. lekker gillen....
Ja dan komt ze er wel....
ghoeddemiddagg iek binne beniewda waarom you mij hebbe kebeld...
zondag 9 mei 2010 om 13:45
zondag 9 mei 2010 om 13:47
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 13:40:
Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...Sinds wanneer heeft een telefoon een stekker?
Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...Sinds wanneer heeft een telefoon een stekker?
zondag 9 mei 2010 om 13:48
SD Dat moet te doen zijn!!
Daar verzinnen we wel wat op!!
Iets over massa hystery... kudde gedrag...
maar ook over hoe vrij mensen worden als ze anoniem achter hun schermpje zitten...
gaan ze het ineens hebben over hun geelgroene slijmdraden... en de legendarische kipfilet... brrrr...
Maar wel rete boeiend natuurlijk... want als jij in een bus zit met allemaal mensen en dan heel hard roept:"Help ik verlies net een kipfilet" word je naar alle waarschijnlijkheid opgepakt...
en hier is dat gewoon normaal
maar ook over hoe vrij mensen worden als ze anoniem achter hun schermpje zitten...
gaan ze het ineens hebben over hun geelgroene slijmdraden... en de legendarische kipfilet... brrrr...
Maar wel rete boeiend natuurlijk... want als jij in een bus zit met allemaal mensen en dan heel hard roept:"Help ik verlies net een kipfilet" word je naar alle waarschijnlijkheid opgepakt...
zondag 9 mei 2010 om 13:49
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 13:41:
Succes Nou gelukkig heb ik er al een paar honderd pagina's opzitten, maar nog moet nog wel even een aantal dikke punten op de i gaan zetten. (maar goed... kan ik hier vanavond laat nog ff spijbelen )
Succes Nou gelukkig heb ik er al een paar honderd pagina's opzitten, maar nog moet nog wel even een aantal dikke punten op de i gaan zetten. (maar goed... kan ik hier vanavond laat nog ff spijbelen )
zondag 9 mei 2010 om 13:50
zondag 9 mei 2010 om 13:51
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 13:48:
Weet je dat ik het serieus aan het overwegen ben...
Lijkt me geweldig!
Maar als je in een bus roept Hey ik verlies een kipfilet en er zit een andere forumster in de bus is het wel gelijk van....HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ik ken jou!!!!
Jij bent die en die van het forum....
Tikkie genant wel eigenlijk
Weet je dat ik het serieus aan het overwegen ben...
Lijkt me geweldig!
Maar als je in een bus roept Hey ik verlies een kipfilet en er zit een andere forumster in de bus is het wel gelijk van....HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ik ken jou!!!!
Jij bent die en die van het forum....
Tikkie genant wel eigenlijk
zondag 9 mei 2010 om 13:52
zondag 9 mei 2010 om 13:56
SD inderdaaad heel genant!!!
Maar ik meen het ook serieus hoor, het ís ook gewoon interessant, al denk ik dat je dan wel ook op andere fora te vinden moet zijn... je kan geen conclusies trekken gebaseerd op 1 forum... moet je dus ook naar de Libbele, de Margiet, oeh en misschien ook de Flair enzo... tenminste als je het gedrag van vrouwen wil gaan onderzoeken...
Maar ik meen het ook serieus hoor, het ís ook gewoon interessant, al denk ik dat je dan wel ook op andere fora te vinden moet zijn... je kan geen conclusies trekken gebaseerd op 1 forum... moet je dus ook naar de Libbele, de Margiet, oeh en misschien ook de Flair enzo... tenminste als je het gedrag van vrouwen wil gaan onderzoeken...
zondag 9 mei 2010 om 14:01
zondag 9 mei 2010 om 14:05
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 13:52:
Nou ja, de telefoondingesadapter bedoel ik
Sorry, is nogal laat geworden gisteren om een of andere vage reden
Die was er al uit getrokken.. dus nu kan ik al die tijd al niet meer gebeld worden?
(en bij de weg, ik gebruik al een week het internet van de buren, aangezien er een konijn de telefoonkabel voor de 2e keer dit jaar heeft doorgebeten, ondanks dat ik alle kabels met buisjes heb afgeschermd. Dus de telefoonkabel ligt er uit ja)
(en werken doet het nog steeds niet, want ik zit hier nog ggrr!)
Nou ja, de telefoondingesadapter bedoel ik
Sorry, is nogal laat geworden gisteren om een of andere vage reden
Die was er al uit getrokken.. dus nu kan ik al die tijd al niet meer gebeld worden?
(en bij de weg, ik gebruik al een week het internet van de buren, aangezien er een konijn de telefoonkabel voor de 2e keer dit jaar heeft doorgebeten, ondanks dat ik alle kabels met buisjes heb afgeschermd. Dus de telefoonkabel ligt er uit ja)
(en werken doet het nog steeds niet, want ik zit hier nog ggrr!)
zondag 9 mei 2010 om 14:06
SD Nee dacht het niet... inderdaad niet zo leuk om naar andere fora te moeten.. aan de andere kant... wel grappig om eens te zien hoe het er daar aan toe gaat... als je met andere ogen gaat kijken ernaar... is het wel leuk om te zien wat de overeenkomsten/tegenstellingen zijn.
Ik begeleid op dit moment iemand die aan het afstuderen die heeft een goede site over hoe je een onderzoek geldend kan laten zijn, ik zal die morgen even aan je doorgeven... mischien wel handig....
Ik begeleid op dit moment iemand die aan het afstuderen die heeft een goede site over hoe je een onderzoek geldend kan laten zijn, ik zal die morgen even aan je doorgeven... mischien wel handig....
zondag 9 mei 2010 om 14:11
Vraag 1: Heb je een mobiele telefoon?
Ja
Nee
Vraag 2: Hoe vaak bel je ermee?
Dagelijks
Wekelijks
Nooit
Vraag 3:
Wie bel je dan?
Familie
Vrienden
Geile mannen
Vraag 4:
Hoe vaak laat je de telefoon over gaan als je iemand belt?
0 keer
1 keer
2 keer
3 keer
meer dan drie keer..
Blablabla...
(JA, MAAR IK GAF BIJ VRAAG 1 TOCH AL AAN DAT IK GEEN MOBIELTJE HEB!)
(dat soort enquetes dus....)
Ja
Nee
Vraag 2: Hoe vaak bel je ermee?
Dagelijks
Wekelijks
Nooit
Vraag 3:
Wie bel je dan?
Familie
Vrienden
Geile mannen
Vraag 4:
Hoe vaak laat je de telefoon over gaan als je iemand belt?
0 keer
1 keer
2 keer
3 keer
meer dan drie keer..
Blablabla...
(JA, MAAR IK GAF BIJ VRAAG 1 TOCH AL AAN DAT IK GEEN MOBIELTJE HEB!)
(dat soort enquetes dus....)
zondag 9 mei 2010 om 14:25
Whatever....ik ga volgend jaar pas beginnen hoor aan mijn studie
Voordat ik aan afstuderen ga denken ben ik wel weer een paar jaar verder
maar....ik blijf wel forummem natuurlijk, anders raak ik de band kwijt met het forum...
Yo
Ik wilde eigenlijk afstuderen zonder het mensen te vertellen dat ik bezig ben met een studie
Zeg maar net als Peterrrrrrrrr Rrrrrrr, underkoffer!
Voordat ik aan afstuderen ga denken ben ik wel weer een paar jaar verder
maar....ik blijf wel forummem natuurlijk, anders raak ik de band kwijt met het forum...
Yo
Ik wilde eigenlijk afstuderen zonder het mensen te vertellen dat ik bezig ben met een studie
Zeg maar net als Peterrrrrrrrr Rrrrrrr, underkoffer!