3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 19:08
IBI, ik zeg: "Moet kunnen hoor." Niks om je druk over te maken.
Friezinnetje, was Mega Mindy aan het kijken met dochter.
Choco, tegen pijn in je rug kun je het beste buikspieroefeningen doen en rugspieren trainen. Ik heb zelf ook wel eens last van pijn in mijn rug, maar als ik mijn buik- en rugspieren train, heb ik nergens last van. Raad ik je van harte aan en sporten is sowieso goed.
Friezinnetje, was Mega Mindy aan het kijken met dochter.
Choco, tegen pijn in je rug kun je het beste buikspieroefeningen doen en rugspieren trainen. Ik heb zelf ook wel eens last van pijn in mijn rug, maar als ik mijn buik- en rugspieren train, heb ik nergens last van. Raad ik je van harte aan en sporten is sowieso goed.
zondag 9 mei 2010 om 19:18
He sgapie!
Ga woensdag weer naar de kraker, ga ik gerichte oefeningen vragen. Weet je wat het is? Morgen nog een maand en dan trouwen we. Begint toch wel spannend te worden. En het kost meer geld dan we hebben. En mn therapie gaat steeds dieper. Een en al spanning dus en dat gaat in mn rug zitten.. En dan heb ik ook nog rare kronkels in mn hoofd.. Het werkt ff niet mee..
Ga woensdag weer naar de kraker, ga ik gerichte oefeningen vragen. Weet je wat het is? Morgen nog een maand en dan trouwen we. Begint toch wel spannend te worden. En het kost meer geld dan we hebben. En mn therapie gaat steeds dieper. Een en al spanning dus en dat gaat in mn rug zitten.. En dan heb ik ook nog rare kronkels in mn hoofd.. Het werkt ff niet mee..
zondag 9 mei 2010 om 20:20
Choco, hebben jullie een goed draaiboek voor de bruiloft? Dat gaf mij rust en vertrouwen voor Dé Dag. De hele planning en organisatie had ik zelf gedaan. En op de trouwdag zelf delegeerde ik alles aan mijn ceremoniemeester (mijn broer). Werkte perfect en was een geweldig mooie dag.
En zorg ook voor ontspanning. Mijn goed bedoelde advies zou zijn sauna en massage. Ik weet niet of je de mogelijkheid daarvoor hebt.
Trouwens gaaf dat jullie gaan trouwen. Dat is toch hartstikke mooi!
En zorg ook voor ontspanning. Mijn goed bedoelde advies zou zijn sauna en massage. Ik weet niet of je de mogelijkheid daarvoor hebt.
Trouwens gaaf dat jullie gaan trouwen. Dat is toch hartstikke mooi!
zondag 9 mei 2010 om 20:38
Hoi straat en friez!
Airco nog niet gemaakt, dat mannetje kan pas woensdag... Dat wordt net al afgelopen nacht op de bank slapen. In de woonkamer is het tenminste koel. Gelukkig gaat de temperatuur zakken van 44 naar 32 graden morgen, raar weer! Vandaag inderdaad alweer gewerkt, de kop is eraf.
Airco nog niet gemaakt, dat mannetje kan pas woensdag... Dat wordt net al afgelopen nacht op de bank slapen. In de woonkamer is het tenminste koel. Gelukkig gaat de temperatuur zakken van 44 naar 32 graden morgen, raar weer! Vandaag inderdaad alweer gewerkt, de kop is eraf.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok