3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 23:44
zondag 9 mei 2010 om 23:49
quote:mocy schreef op 09 mei 2010 @ 23:44:
Aah joh ga je als je haar naar school hebt gebracht toch weer even terug.
Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha
Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.
Aah joh ga je als je haar naar school hebt gebracht toch weer even terug.
Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha
Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 9 mei 2010 om 23:51
quote:floor72 schreef op 09 mei 2010 @ 23:48:
Ik moet morgen weer werken en niet te vergeten..... Verbouwen!Schumacher/keuken, streep door wat van toepassing is
Shumacher heb je niet nodig, dus zal het wel de keuken worden.
conclusie, je hebt de keuken gevonden
Ik moet morgen weer werken en niet te vergeten..... Verbouwen!Schumacher/keuken, streep door wat van toepassing is
Shumacher heb je niet nodig, dus zal het wel de keuken worden.
conclusie, je hebt de keuken gevonden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 9 mei 2010 om 23:52
zondag 9 mei 2010 om 23:54
quote:stratego schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:
[...]
Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha
Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.Heb ik ook wel eens gedaan. Al is het al weer een tijdje terug. Tot diep in de nacht gewerkt. Graag naar bed willen, maar ook graag zelf mijn kind naar school willen brengen. Dus om 8:15 uur kind oppikken bij mijn ouders, naar school brengen en weer terug naar bed.
[...]
Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha
Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.Heb ik ook wel eens gedaan. Al is het al weer een tijdje terug. Tot diep in de nacht gewerkt. Graag naar bed willen, maar ook graag zelf mijn kind naar school willen brengen. Dus om 8:15 uur kind oppikken bij mijn ouders, naar school brengen en weer terug naar bed.