3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Floor ligt ook nog niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mocy



Hoe is het met jou, lekker gezongen?



en heb je het boek "de Zuidwal" al gelezen?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ligt Floor ook nog niet????
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, straat dat boek heb ik nog steeds niet gelezen. Ben het nr. ook weer kwijt. Weet jij het nog?



Lekker gezongen.....pfff....ben maar gestopt uit mededogen met de buren. Maar het is wel heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wel bijna!

Alle reacties Link kopieren
Had je pc-problemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 09 mei 2010 @ 23:41:

Wel bijna!

Bijna is nog niet helemaal en in jouw geval, helemaal niet
Alle reacties Link kopieren
Gezellie, hahaha ik stond nu net op het punt om naar bed toe te gaan. Natuurlijk heb ik mijn dochter op een school gezet die dit jaar maar aan één week mei-vakantie doet, dus morgen weer vroeg op
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Aah joh ga je als je haar naar school hebt gebracht toch weer even terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 09 mei 2010 @ 23:42:

[...]





Bijna is nog niet helemaal en in jouw geval, helemaal niet

Nou zeg, wat een vertrouwen!

Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen weer werken en niet te vergeten..... Verbouwen!
Alle reacties Link kopieren
Ooh spannend Floor, morgen beginnen dus. Heb je alles aan kant ervoor?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 09 mei 2010 @ 23:44:

Aah joh ga je als je haar naar school hebt gebracht toch weer even terug.





Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha



Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

Ooh spannend Floor, morgen beginnen dus. Heb je alles aan kant ervoor?Uhhhh.... nee. Het is één grote chaos hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 09 mei 2010 @ 23:48:

Ik moet morgen weer werken en niet te vergeten..... Verbouwen!Schumacher/keuken, streep door wat van toepassing is



Shumacher heb je niet nodig, dus zal het wel de keuken worden.

conclusie, je hebt de keuken gevonden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:stratego schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

[...]

moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.Als ik toen niet had hoeven werken, had ik dat ook (weleens, altijd) gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Keuken Floor? Ik dacht de badkamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:stratego schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

[...]





Ha, nee hoor vind ik zo zielig voor mijn hond, hahahaha



Maar ze schijnen te bestaan heb ik gehoord, moeders die hun kinderen naar school brengen en snel een jas over hun pyama hebben gedrapeerd om vervolgens thuis nog naar bed te gaan.Heb ik ook wel eens gedaan. Al is het al weer een tijdje terug. Tot diep in de nacht gewerkt. Graag naar bed willen, maar ook graag zelf mijn kind naar school willen brengen. Dus om 8:15 uur kind oppikken bij mijn ouders, naar school brengen en weer terug naar bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 09 mei 2010 @ 23:53:

Keuken Floor? Ik dacht de badkamer.

De badkamer is zo ongeveer het enige wat we in tact laten.





Er komt wel een extra douche op zolder.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allen.



Kansloos was ik vandaag...kansloos... Ik moest naar omgeving Ede en eindigde in Duitsland
Alle reacties Link kopieren
Ja is zo, Friez was met bakmaker (kopen) bezig. Hoe lang gaat het duren, denken ze?
Alle reacties Link kopieren
En toen was het weer stil....

Een verbouwing lijkt me wel een enorme onderneming. Sterkte
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 10-05-2010 00:05
Reden: verkeerd gezien
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hé min. Wat heb je gedaan dan en hoe ging het met Mini?
Alle reacties Link kopieren
Man was even mijn hechtingen eruit halen.
Alle reacties Link kopieren
Lees het topic maar. Ik was echt zo kansloos bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven