het VUT forum

09-05-2010 11:44 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die alles al een keer langs heeft zien komen en hier zijn heil zoekt/ af komt bouwen / herinneringen op wil halen ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zit al dagen te wachten op een topic als dit. Voel me echt een forumbejaarde. Het hoeft allemaal niet meer zo nodig. Ik volg de nieuwste ontwikkelingen niet meer helemaal. Laat de jongelui het maar regelen.

*knikkebolt verder in lila leunstoel*
Ik kom hier al vanaf 2001 en heb alle onderwerpen al eens langs zien komen, met allerlei variaties.

O.a. deze:

- is kort haar sexy

- mensen met overgewicht zijn per definitie ongezond

- "klussen"

- weg met burka/burkini/hoofddoekjes

- waar blijft het bloed als je geen pilloze week hebt

- geloof jij ?
Ik als newbie hoop wel dat jullie allemaal actief op het forum blijven. Het forum kan niet is een stuk minder leuk zonder de oude garde, maarre dat is mijn bescheiden mening.
quote:Sophiepapa schreef op 10 mei 2010 @ 11:27:

Ik als newbie hoop wel dat jullie allemaal actief op het forum blijven. Het forum kan niet is een stuk minder leuk zonder de oude garde, maarre dat is mijn bescheiden mening. Dat is dan weer leuk om te horen.
Is gewoon een rotsmoes om je aan je verslaving te blijven wijden, Yasmijn! Of ben je er nog steeds van overtuigd dat je niet verslaafd bent?

(voor de newbees onder ons, Yasmijn is eens weggelopen uit een heuse inrichting - hier op het forum - voor forumverslaafden, ervan overtuigd niet verslaafd te zijn.. yeah.. right.. )
Later is nu
Dreamer!
Ik dacht dat Vutters massaal niet konden slapen. Waar zit iedereen? Is er ergens een leuke bingo ofzo?
Ja, ik heb het dekbed gewonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven