Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoorde laatst van iemand die z'n vrouw op haar 50e een auto cadeau had gedaan met een kenteken met een 50 erin. Is da nie wat Suus (met een 40 dan he)?

Nee serieus, lastig. Lolligheidjes (pantoffels, geraniums) en voor-de-hand-liggers (nachtje weg, ballonvaart, dagje formule 1/kraanmachine/flight simulator) kom je zelf wel op. Maar iets moois, speciaals en blijvends voor de 40e verjaardag.... Jammer dat (de meeste) mannen niet zo van de sieraden zijn. Zou in elk geval die mooie foto van je twee skatjes mooi laten uitvergroten!

Verder lees ik geinteresseerd mee wegens vriend die volgende maand 50 wordt.
Hé hoi hallo

Wat een leuke moederdagverwennerijen zag ik voorbij komen.

Ik had gisteren zingende mannen aan mijn bed

Fijne moederdag to you, in de wei staat een koe en de koe zingt I love you, fijne moederdag to you! En toen de kadootjes, van L een klein beschildert doosje met hart snoepjes en van T een geplakte fotolijst met heel veel glitters (die dus allemaal in bed etc belandden ) met een foto waarbij hij op de kop staat met "ik ben helemaal ondersteboven van jou".

Daarna uitgebreide ontbijttafel beneden en toen even naar schoonmam's geweest. Toen naar Drievliet met vrienden, was erg leuk. Klein parkje maar door de verrotte kou erg rustig en de kids mochten ook ongeveer overal in, dus we hebben alle achtbanen, wild waterbanen en andere attractie tig keer gehad.

T en dochter van vriendin waren erg stoer, ze wilden echt in alle achtbanen. En dan gewoon blijven zitten om nog eens te gaan. Meisje moest alleen steeds langs de meetlat, hihi, ze is precies een meter en dat was de minimum maat voor de attracties (ze is een maand ouder dan T) Zal zo wel wat foto's op de groep gooien.

Amalia, wat raar zeg dat ze bij jullie op school zo reageren, hebben ze dat aan ouders gevraagd dan "Vind u een knutselwerkje van uw kind leuk voor moeder- vaderdag? " En de spannende kolom viel dus tegen? Maar nu hij weg is wel weer meer ruimte op zolder of niet?

Bam, lekker hoor even een weekje weg en dus een lekker plekkie toegewezen gekregen. En een gezellige dag gehad dus vrijdag!

Mal, nog een en succes vanmiddag, ben benieuwd wat er uitkomt en ik hoop voor jullie dat ze niet gaan zeuren over wachtlijsten of zo.

Juud, merk je al verschil door de zalf? Was het normaal dat het zolang duurde met het helen?

Suze voor je kruipende dochter!

En een tijdje geleden vroeg je hoe het ging met vriendin, had haar gisteren aan de tel.en op zich gaat het wel alleen op sommige momenten moeilijk, en vaak met kleine dingen. Iets wat je even met je moeder wil delen, even bellen enen een bakkie doen ofzo. Ik heb er nu weinig last van, wel toen ik de flessenpost voor haar ging maken en als we weer naar Terschelling gaan denk ik, dan is het vreemd, gingen we ook altijd langs en op de koffie enzo.
Het is natuurlijk ook nog maar kort Enka, gisteren ook weer lastig moment waarschijnlijk... En wanneer gaan jullie weer eens naar T dan?
Zaterdag nog bij vrienden geweest die dinsdag een zoontje hebben gekregen, lief klein frummeltje weer. L is dan echt ineens weer reuze groot, vonden zij ook. Had een romper beschilderd en een klimpopje gemaakt, is de stijl van zijn kamertje, vonden ze erg leuk.

Daarna met de mannen nog wezen eten in Scheveningen en over het strand gebanjerd. T zei waar hij wilde eten, en wij maar denken... was een restaurant waar we 2 jaar geleden geweest zijn Soms snap ik niet waar ze het vandaan halen.

Oh en vrijdag met T bij de HA geweest, een wratje op zijn teen laten aanstippen. Hij heeft alles bij elkaar geschreeuwd en waarschijnlijk moeten we nog eens terug, daarna een autootje gekocht en toen was het weer goed.

Jinny, veel plezier met alle gezellige visite! Druk en super gezellig zeker?!

Hel, haha ja die Giro leuk hè?! Ik had ook al een boze zus aan de lijn die even ergens op de fiets heen wilde.
Ondertussen doet mini dr best te gaan zitten. Zal vandaag of morgen wel lukken want ze komt al een heel eind. Leuk weer zo'n baby in beweging!
quote:Suze2hier schreef op 10 mei 2010 @ 11:23:

Het is natuurlijk ook nog maar kort Enka, gisteren ook weer lastig moment waarschijnlijk... En wanneer gaan jullie weer eens naar T dan?In de zomer denk ik een lang weekend of zo en in November weer voor de marathon. Dus dat duurt nog even.
Ik had Giro gisteren door de voortuin ongeveer dus wij zijn met de hele buurt gaan kijken. Was leuk!
quote:Suze2hier schreef op 10 mei 2010 @ 11:25:

Ondertussen doet mini dr best te gaan zitten. Zal vandaag of morgen wel lukken want ze komt al een heel eind. Leuk weer zo'n baby in beweging!Haha dat vond ik ook, nu ben ik weer steeds achter een mannetje aan het rennen die de trap op wil of naar de waterbak van de beestenboel. Van de trap maakt hij echt een spelletje, zodra de deur open staat snel hij hard lachend naar de trap en verwacht dan al dat wij hem komen halen. Ligt hij helemaal in een deuk.
Das idd nog even weg Enka. Moesten jullie deze dagen alsmaar werken? Of kwam het er fewoon even niet van?
Ik realiseer me dat het nu weer vermoeiend wordt idd
Zo, ik ben leeg dus weer aan het werk. Doei!
quote:Helenita2 schreef op 10 mei 2010 @ 10:12:

Pvh zijn vgs mij Bam haar irl initialen toch?

Nee, alterego

Maar ik kreeg spam ook.
quote:Suze2hier schreef op 10 mei 2010 @ 11:33:

Zo, ik ben leeg dus weer aan het werk. Doei!Ik ben nu bezig
quote:Suze2hier schreef op 10 mei 2010 @ 11:27:

Ik had Giro gisteren door de voortuin ongeveer dus wij zijn met de hele buurt gaan kijken. Was leuk!Hoeveel petjes, lolly's en irritante klaphandjes heb je?
Helman 50, kan er maar niet over uit

Suus, geen idee. Ik lees mee, kan ik voor volgend jaar vast idee jatten
quote:Star schreef op 10 mei 2010 @ 12:31:

[...]

Ik ben nu bezig Ah, nu valt het kwartje pas!
Muts.
Jah, ik denk het gaat over de batterij van de iphone, maar het zijn de (.)(.) die leeg zijn....
Daar ging ik wel van uit in ieder geval
Petjes klappertjes en bandana's oid Star? De Giro kunnen ze wel omdopen in de Gierig, want er wordt NIETS uitgedeeld.Je kan voor 10 euro een pakketje kopen, hiep hoi.

Ik vond het ook maar koud (ze reden hier ook vlakbij langs). Was blij dat man een stoel mee had voor zijn hoogzwangere vrouw . Maar doe mij de Tour de France maar, veel gezelliger.

Mal ik wacht in spanning af ;-)!! Mijn inbox was nog leeg

Vanavond ook spannend voor jou?

Net 4 uur door Oud Valkeveen gehobbeld,ben er moe van. Kinderen nu voor de tv,dus ik ga heeeel even mijn ogen dichtdoen....:zzz:
Mijn vader had dat allemaal wel anders Amaal, die was zaterdag in A'dam wezen kijken.
Vreemd,man was zaterdag ook in Amsterdam met oudste en daar werd ook niets uitgedeeld. Heeft ie niet stiekem een pakket gekocht voor 10 euro ?
Is NickJr verdwenen van Ziggo? Ik zie nu wel Nick Toons maar dat vind ik helemaal niets...
Ik ben weer terug hoor. Nu moeten we kijken of de behandeling dus morgen of woensdag ingepland kan worden. Anders moet ik heul lang wachten (ivm onze vakantie). Wordt vervolgd, ik moet morgenvroeg bellen.

Jonathan was zo lief net. We hadden een hele vriendelijke arts en toen we weggingen zeiden we dat hij even een handje moest geven, toen gaf hij haar een kusje, zo schattig (arts vond het ook lief).
Stressed is just desserts spelled backwards
aah schattig Mal. Al moet ik denken aan mijn moeder; ik was gisteren bij mijn zus die was jarig. En toen we weggingen gaf B mijn moeder een kusje. Ze zat naast de schoonmoeder van mijn zus en zei; krijgt andere oma (niet zijn oma dus) ook een kusje? Deed hij wel, maar ik zei wel dat hij niet iedereen hoefde te kussen van mij. Heel lief als dat spontaan gaat, maar ik ga dat niet stimuleren. Ik hoef ook niet van elk kind een kus

Maar als het zoals bij J zo spontaan gaat vind ik dat echt zo schattig

Hopelijk kan het morgen! en dan ben je vast lekker ontvankelijk in de vakantie

ha fijn, dochter heeft de hik weer eens haha.Dat ga ik nog missen, dat geplop in m'n buik. Die karatekicks ga ik dan weer niet missen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven