Good luck!
maandag 10 mei 2010 om 20:11
Wat een geweldige cadeaus zie ik voorbijkomen! Verwend allemaal zo te lezen. Leuk zeg, dat hebben we ook wel verdiend .
Bam, fijne vakantie! Hopen op mooi weer voor jullie zeg.
Ik ben helemaal gesloopt na een drukke dag werken, een bomvol weekend met leuke visite en morgen komt mijn nichtje hier logeren, heel erg leuk. Ik stop alweer voor vandaag, zal de groep nog even bekijken. Fijne avond!!!
Bam, fijne vakantie! Hopen op mooi weer voor jullie zeg.
Ik ben helemaal gesloopt na een drukke dag werken, een bomvol weekend met leuke visite en morgen komt mijn nichtje hier logeren, heel erg leuk. Ik stop alweer voor vandaag, zal de groep nog even bekijken. Fijne avond!!!
maandag 10 mei 2010 om 21:33
dinsdag 11 mei 2010 om 08:48
dinsdag 11 mei 2010 om 08:53
Wat een pokkeklus Mal! Geen v-groef of andere leuke naadjes in je vloer?
Ik hoop dat je vandaag of morgen terecht kan voor het doorspuiten!
WK-poule?! Ik deed het het eerste jaar best lekker volgens mij, maar dat was puur geluk. Hoe moet je Zimbabwe-China nou inschatten (ik weet niet eens of beide landen meedoen, aaargh, dat wordt niks met mij ) Maar ik ben wel van de partij hoor!
Ik hoop dat je vandaag of morgen terecht kan voor het doorspuiten!
WK-poule?! Ik deed het het eerste jaar best lekker volgens mij, maar dat was puur geluk. Hoe moet je Zimbabwe-China nou inschatten (ik weet niet eens of beide landen meedoen, aaargh, dat wordt niks met mij ) Maar ik ben wel van de partij hoor!
dinsdag 11 mei 2010 om 11:19
het is al geregeld, phoe wat een gedoe. Malman heeft namelijk een afspraak waar hij niet onderuit kan, dus ik moest ook oppas voor mezelf hebben (je mag niet alleen terug rijden met de auto staat in de folder). Maar nu gaat mijn moeder met mij mee en ik heb thuiszorg, de vrouw die de eerste 2 jaar onze thuiszorg was. Die is laatst ook al geweest en Jonathan kende haar nog wel dus dat gaat wel goed.
Stressed is just desserts spelled backwards