Gewoon Thuis
maandag 10 mei 2010 om 15:46
Zo we zijn terug. Het blijkt een virale (dus antibiotica geen zin, gewoon uitzieken) keelontsteking. Vond gisteravond al dat lymfen wel erg opgezwollen waren, maar omdat ze bij dokterspost zo stellig zeiden dat dat het niet was. En last van maag en darmen kan komen door minder eten/drinken en door de koorts. Overgeven ook. Moeten haar dus gewoon lekker laten uitrusten en uitzieken. Wel moet ze morgen of overmorgen en gepoept hebben en de koorts moet zakken, anders terug. Kan namelijk, gebeurt vaak, ook nog bacteriele infectie bovenop komen. Ze ligt nu weer op de bank, Madieke en Liesbeth dvd uit Zweden ( ) te kijken. Mier speelt op zijn kleed. Ik zet even thee en ga dan beetje huis aan kant proberen te krijgen en wasjes te draaien en spullen uit te pakken. Is nog niet veel van gekomen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 10 mei 2010 om 18:13
Lees ik daar DoperwtjesKadootje?
Ahh, Tony klinkt lief en blij! Leuke kadootjes, allemaal leuke doe-dingen, gaaf!
Ik zag net ook leuke Hyves-foto!
Vish, ik heb je huisfoto's ook gezien! Wauw! Het ziet er zo vrolijk en mooi uit allemaal!
Inad, hopelijk ziekt Chica gewoon vlot uit en knapt ze snel weer op. Niets aan, zo'n ziek meisje! En jaaa... Chicaatje ook al bijna vijf... gek dat het alweer zo lang geleden is dat ik bij je op kraamvisite kwam
Starretje, ben je er nog? Wie geht's? Ik had je nog wat gevraagd in Putje, maar als je het daar niet over wil hebben, is ook okee hoor
Ik ben een beetje narrig... na heel drukke werkdag breekt mijn kies daarnet af . Toen kwam ik thuis en bleek autorekening (iets mis met uitlaat) 220 euro te zijn
Ahh, Tony klinkt lief en blij! Leuke kadootjes, allemaal leuke doe-dingen, gaaf!
Vish, ik heb je huisfoto's ook gezien! Wauw! Het ziet er zo vrolijk en mooi uit allemaal!
Inad, hopelijk ziekt Chica gewoon vlot uit en knapt ze snel weer op. Niets aan, zo'n ziek meisje! En jaaa... Chicaatje ook al bijna vijf... gek dat het alweer zo lang geleden is dat ik bij je op kraamvisite kwam
Starretje, ben je er nog? Wie geht's? Ik had je nog wat gevraagd in Putje, maar als je het daar niet over wil hebben, is ook okee hoor
Ik ben een beetje narrig... na heel drukke werkdag breekt mijn kies daarnet af . Toen kwam ik thuis en bleek autorekening (iets mis met uitlaat) 220 euro te zijn
Peas on earth!
maandag 10 mei 2010 om 18:13
Lees ik daar DoperwtjesKadootje?
Peas on earth!
maandag 10 mei 2010 om 22:35
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 mei 2010 @ 18:13:
Is ook maar 7,5 maand geleden
En kut van de uitlaat.
Ik zie net op hotmail dat Star iets zegt over niet op Vief kunnen.
Ik mail je zo even terug, Star!
Is ook maar 7,5 maand geleden
En kut van de uitlaat.
Ik zie net op hotmail dat Star iets zegt over niet op Vief kunnen.
Ik mail je zo even terug, Star!
maandag 10 mei 2010 om 22:55
dinsdag 11 mei 2010 om 09:32
Potjes en liga??? Je maakt toch zeker wel álles helemaal biologisch dynamisch rechtsdraaiend zelf, he? En dan met houten lepeltje voeren, want stel je voor dat er weekmakers in het plastich olvaritlepeltje zitten. Of Rapley natuurlijk, we nemen de kans op stikkingsgevaar gewoon voor lief, baby slaapt ook op de buik, dus statistisch gezien moeten we ons daar veel drukker over maken. Oh, de wasmachine is klaar. Even de katoenen/bamboe luiers eruit halen en op het droogrek gooien, dan zijn die over drie en halve dag ook vast weer droog.
Zo. Goedemorgen!
Zo. Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:50
Kess
Oh, ik bedenk me nu dat mijn wasmachine allaaaaaaaang klaar is en was opgehangen moet, ik ben een flut-TBM
Ik zit lekker naast Chica op de bank, zij kijkt Madieke & Liesbeth en ik forum Mier ligt te ronken. Is veel leuker dan was ophangen
Ze heeft nog koorts en keelpijn maar wel wat levendiger dan gisteren gelukkig.
Oh, ik bedenk me nu dat mijn wasmachine allaaaaaaaang klaar is en was opgehangen moet, ik ben een flut-TBM
Ik zit lekker naast Chica op de bank, zij kijkt Madieke & Liesbeth en ik forum Mier ligt te ronken. Is veel leuker dan was ophangen
Ze heeft nog koorts en keelpijn maar wel wat levendiger dan gisteren gelukkig.
dinsdag 11 mei 2010 om 10:20
Ja, ook mijn lievelingsboek, en nu die van Chica
En is inderdaad de verfilming, baal nu dat ik niet ook andere deel heb meegnomen, nog een keer naar Zweden maar dus
Was hier ook ooit op de tv, want heb deze verfilming als kind gezien. Ik ga eens kijken of het misschien in NL ook op dvd te krijgen is
Deze hebben we
Du ar inte klok = je bent gek
dat zegt Liesbeth altijd tegen Madieke
En is inderdaad de verfilming, baal nu dat ik niet ook andere deel heb meegnomen, nog een keer naar Zweden maar dus
Was hier ook ooit op de tv, want heb deze verfilming als kind gezien. Ik ga eens kijken of het misschien in NL ook op dvd te krijgen is
Deze hebben we
Du ar inte klok = je bent gek
dat zegt Liesbeth altijd tegen Madieke
woensdag 12 mei 2010 om 20:58
Bamboeluiers
Ik heb zo'n lol met Chica als we in bed Madieke en Liesbeth verhaaltjes lezen. En de film en boek gaan goed samen. Ze vindt dat extra leuk. het leeft echt helemaal voor haar. Ze wil eigenlijk luizen zei ze vandaag omdat die ontluizing in t boek zo leuk is. Dan zitten M&L en twee arme vriendinnetjes, waarvan ze de luizen gehad hebben, gezellig met zijn vieren op de schommel en Zweedballetjes te eten en spelen ze in de rivier
En kijk, hier is de actrice, nu 38, zo leuk:
link
Ik heb zo'n lol met Chica als we in bed Madieke en Liesbeth verhaaltjes lezen. En de film en boek gaan goed samen. Ze vindt dat extra leuk. het leeft echt helemaal voor haar. Ze wil eigenlijk luizen zei ze vandaag omdat die ontluizing in t boek zo leuk is. Dan zitten M&L en twee arme vriendinnetjes, waarvan ze de luizen gehad hebben, gezellig met zijn vieren op de schommel en Zweedballetjes te eten en spelen ze in de rivier
En kijk, hier is de actrice, nu 38, zo leuk:
link
woensdag 12 mei 2010 om 22:18
Ik haat Zweden echt. als ik er iets over lees krijg ik echt een misselijk en afkerig gevoel.
Maar ik vind het leuk dat jullie het leuk vinden
Star komt morgen het eerste baksel uit mijn nieuwe oven proeven, de carrotcake van Eetjes christening.
Nemo heeft geholpen dus er is een kleine kans dat ie iets anders smaakt
Een theelepel kaneel werd nogal vrij geïnterpreteerd en de vanillesuiker voor in de icing werd door het cakebeslag gedaan want álle suiker moest toch in het beslahag???
Net ben ik in Nemo's bed in slaap gevallen en Nemo in mijn bed
Maar ik vind het leuk dat jullie het leuk vinden
Star komt morgen het eerste baksel uit mijn nieuwe oven proeven, de carrotcake van Eetjes christening.
Nemo heeft geholpen dus er is een kleine kans dat ie iets anders smaakt
Een theelepel kaneel werd nogal vrij geïnterpreteerd en de vanillesuiker voor in de icing werd door het cakebeslag gedaan want álle suiker moest toch in het beslahag???
Net ben ik in Nemo's bed in slaap gevallen en Nemo in mijn bed
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.