Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:campari schreef op 11 mei 2010 @ 09:57:

Ik ga bier halen..... (én klapstoel met copcorn)
Wat is er vanmorgen nou helemaal gebeurd?

Festen post hier in het napraattopic hetzelfde als Two in het modtopic/vragen aan Naomitopic (weet niet meer waar) dit gebeurde onder haar eigen naam dus kan toevallig hetzelfde zijn of copy-paste van Two.

Laatst met de avatar is ook niet echt bijzonder want Floor trok ooit ook vaak het jurkje van een angel aan dat kan dus gewoon.

(of het mag of lollig is daar laat ik me even niet over uit nu) dus wat is de hele heibel?

Als iemand anders dit had gedaan was er dan ook zo'n drukte van gemaakt?

Nee! Alleen omdat het Festen is is het halve forum weer in rep en roer.

Mocht er werkelijk iets aan de had zijn dan regelt Naomi dat heus wel hoor.
Wat kan Festen toch slim en gehaaid bezig zijn he, om de hele goegemeente in de war te maken en te laten speculeren.

Ik ben het in alles eens met Suus, behalve nu.

F is géén angel 2!
BAM, is F een vriendinnetje van je? Weet je van het verleden?
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 10:00:

Viva Angel 7 is in gebruik, 8 is een ongeldige gebruiker, 9 is een ongeldige gebruiker. Afgetimmerd ( gelukkig) dusProbeer eens "vermomd engeltje"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 10:02:

BAM, is F een vriendinnetje van je? Weet je van het verleden?

Je kent me toch? Ik heb geen vrienden

Ik mag het toch wel een beetje proberen te relativeren zonder elke week samen thee te drinken?
Dames,

Festen is géén Twee (as if...). We gaan het gebeurde even nalezen en Naomi komt er op terug.

Angel 5
Bam, het is geen grapje wat Festen uithaalt als het al een grapje is. Ze probeert bewust de indruk te wekken dat ze Twee IS, en gezien haar historie is het niet gek dat mensen daar heel heftig op reageren. Hell, ik ging vroeger heel vaak in gesprek met een van haar slachtoffers ( en ja, ik noem het bewust slachtoffers) en diegene wilde onlangs niet meer met mij praten omdat ze dacht dat ik dikke maatjes met Festen was. Dat vind ik erg. Heel erg. Dan moet er heel wat gebeurd zijn wil je je zo gedragen. Echt hoor.....

Het is niet een geintje wat Festen heeft uitgehaald. Ze is veel te ver gegaan en mag hier nog gewoon komen terwijl er hele normale mensen worden afgestraft op nog geen honderdste van wat Festen heeft uitgevroten.

Ik zal voor nu mijn Festen is Twee conclusie naast me neerleggen maar vergeten doe ik het niet. En ik wil toch heel graag weten waarom dit gedrag ( als het dat dus is) geaccepteerd word hier op Viva.
Vijf, ik help het je echt van harte hopen dat jij niet ook keihard in de maling genomen word. Ik hoop dat het wederom een ziek geintje van Festen is geweest om die indruk te wekken. En ik verwacht dat hier nu wel ( in tegenstelling tot vorige keer) maatregelen tegen getroffen worden.
quote:Viva Angel5 schreef op 11 mei 2010 @ 10:06:

Dames,

Festen is géén Twee (as if...). We gaan het gebeurde even nalezen en Naomi komt er op terug.

Angel 5O dank je Five. Heb ik toch weer gelijk, geheel eensch met mezelf
Ik help het je hopen Yas.
quote:mylenevalerie schreef op 11 mei 2010 @ 10:02:

[...]

Probeer eens "vermomd engeltje" Of "dangeenangel"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hahahaha ja dangeenangel zal wel werken maar daar heb ik niets aan. Een Viva Angel nick kan niet worden aangemaakt ( gelukkig, nogmaals)
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 10:08:

Ik help het je hopen Yas.

Ik trek het woord van Five niet in twijfel, het 'as if' zegt voor mensen die niet weten van het verleden van F genoeg, denk ik zo.

Ik verwacht ook passende maatregelen. Sporen doet het niet, maar what else is new.
Nee, zo bedoelde ik het niet
Anyway, het maakt ook niet uit. Ik wacht rustig het antwoord van Naomi af.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 10:08:

Ik help het je hopen Yas.Vetrouw maar op oma
quote:Viva Angel5 schreef op 11 mei 2010 @ 10:06:

Dames,

Angel 5

Mijn hemel, het zou ook niet gekker moeten worden.

Graag, graag, héél graag nalezen!
Known to cause insanity in laboratory mice
wat ik dan weer vreemd vind is dat DGS ( en ze bedoeld het waarschijnlijk met de beste wil van de wereld ) het de hele tijd op een negatieve manier over F. heeft ( al dan niet gegrond ) en dat de rest van het forum wat in het verleden dat gedoe ( noem ik het maar even ) rond F. niet heeft meegemaakt en dus ook geen idee heeft waar het over gaat. helemaal als er gesproken wordt over permabannen en slachtoffers enz.

DGS: zou je je of iets meer op de vlakte willen houden of het hele verhaal vertellen want zo kunnen wij( koninklijk mv ) er niets mee.

overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verleden, dus mocht ik mensen tegen het verkeerde been schoppen: excuses.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 10:11:

Anyway, het maakt ook niet uit. Ik wacht rustig het antwoord van Naomi af.

okee dan, lekker relaxed weer.

Ik vind iig dat je je argumenten goed verwoordt en dat in een emotie!

Psssstttttt! dat is mijn biertje die opengaat voordat ik ga pitten.

Heb bewondering (of is het iets anders? daar ben ik nog niet over uit), dat jullie zó gefascineerd kunnen blijven schrijven, dag in, dag uit.....

Jullie verschaffen mij idd heel wat uren leesplezier waarvoor dank,

groet, camp.
wijzigen niet citeren
quote:loomii schreef op 11 mei 2010 @ 10:11:

[...]

Vetrouw maar op oma
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:17:

overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verledenZeker druk geweest met je nieuwe auto
"overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verleden, dus mocht ik mensen tegen het verkeerde been schoppen: excuses."

Dat ga je niet menen! 10 jaar meeschrijven en dan daarvan niks hebben meegekregen? Het hele forum stond keer op keer op de kop door haar acties!
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:17:

overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verleden, dus mocht ik mensen tegen het verkeerde been schoppen: excuses.Ik ook al 10 jaar onder dezelfde nick dat dan weer wel. Maar wel het een en ander meegekregen van Festen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven